וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הישראלי התחיל כבר מזמן. הגלידה הזאת רק הפכה אותו להרבה יותר לוהט

6.7.2023 / 6:00

נחמת מקררים, חופשת קפסולות והפתעות על שיפוד: טועמי "חדש על המדף" מצטננים

קולקציית שפים, גלידה GanEden/נינה זיו

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - נחמת מקררים, חופשת קפסולות והפתעות על שיפוד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידות נסטלה

גלידות נסטלה. גלידות נסטלה,
גלידות הקיץ של נסטלה/גלידות נסטלה

זינוק הטמפרטורות נתקל בתגובת נגד ראויה מצד ענקית הגלידה, ובהרחבת ספייס במקפיאים.

חידושי קיץ 2023 כוללים, בין היתר, אקסטרים פיסטוק (טילון גלידת פיסטוק עם מטבע שוקולד לבן ושברי פיסטוק) שהיה מתוק ומחוסל, מילקה קרמל (שלגון וניל עם ריפל קרמל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז ושברי ביסקוויט) עם משחקי מרקם מצוינים בין החוץ לפנים, מאגדת מיני מילקה וניל (כיפית ובגודל בול), לה פרוטה קוקוס אננס חופשתית ומרעננת, וכן שלגון בטעם קולה לימון, המוביל את ה-Good Challenge, פעילות הסושיאל הראויה של החברה, המסלילה את צרכניה הצעירים לעשיית מעשים טובים.

בשתי מילים: שיא הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קפה פילטר וקולד ברו, נספרסו

קפה פילטר וקולד ברו, נספרסו. נספרסו,
קפה פילטר וקולד ברו של נספרסו/נספרסו

ענקית הקפה הבינלאומית חוגגת קיץ עם שני פיתוחים ושלוש השקות.

הראשון הוא תערובת קפה בסגנון פילטר, שהיא למעשה קפסולה עם עטיפה חיצונית שמוסרת לפני הכנסתה למכונה, ומעניקה בתמורה ארומה מצוינת, קפה חזק ורמזי מתיקות עדינים בלבד.

הכותרת השנייה מגיעה תחת המיתוג נספרסו & צ'יל, ומציעה חליטת קפה קרה מעדות ה-Cold Brew, המתאימה למכונות Vertuo, ומשחקת באיזון עדין בין מים חמים וחמים פחות, כל הדרך לכוס כיפית, עמוסת קרח ומעט מתקתקה בשוליה, של שיא הקיץ.

לבד מאלה, החברה מתאימה טמפרטורות ומשתוללת עם קולקציית טעמי קפה קר. זו כוללת, בין היתר, תערובת בטעם אבטיח (חריגה אך ממכרת), תערובת Ice Leggero מעודנת יותר, תערובת קפה קר בטעם קוקוס (הפייבוריטית שלנו במקצה הזה), תערובת Freddo Intenso חזקה ומצוינת, ותערובת Freddo Delicato עדינה.

נספרסו השלימה את המהלך ההצהרתי הזה עם סדרת אביזרים, ובהם מגש קוביות קרח, כוסות לשתיית קפה קר, בקבוק לדרך וגם שייקר בריסטה - כולם אלגנטיים כהרגלה, לא ממותגים בקטע מוגזם, ובהחלט נכנסו לשימוש מיומם הראשון בבית.

בשלוש מילים: קיץ לוהט-קפוא.

שיפודים טבעוניים, בטבע שלי

שיפודים טבעוניים, בטבע שלי. בטבע שלי,
שיפודים טבעוניים של בטבע שלי/בטבע שלי

המותג הטבעוני מבית חברת גורי מרחיב מדפים עם סדרת שיפודים חדשה, והבטחה ל"פרימיום".

הסדרה כוללת, לעת עתה, שיפודים בטעם פרגית, פילה בקר וקבב (24.90 שקלים למארז בן 260 גרם) על בסיס חלבון סויה, עדשים ואפונה, וללא כימיקלים או הנדסה גנטית. התוצאה מפתיעה למדי בבשרניותה, עם טעם קרוב מספיק לעולמות הקרניבורים, ועם שיחוק מבוצע היטב של שיפודים מוכנים למנגל, או למחבת לוהטת.

בארבע מילים: לנמנעים, אבל לא רק.

משקאות פירות אישיים, ספרינג

משקה פירות אישי, ספרינג. ספרינג,
משקאות פירות אישיים של ספרינג/ספרינג

החברה הוותיקה מבית יפאורה מרחיבה מדפים עם סדרה חדשה, המתהדרת באחוזי פרי "גבוהים במיוחד".

הסדרה כוללת, לעת עתה, שלושה שילובים - אננס, בננה ותפוח (עם 61% פרי) מוצלח מאוד, פירות טרופיים (עם 65% פרי) סמיך וכיפי וכן אננס, קוקוס ותות (עם 78% פרי) שהיה הפייבוריט שלנו - כולם ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים, ומגיעים בבקבוקים אישיים.

בארבע מילים: גם לדרך, וגם לעצירה.

פסטה, שקדיה

פסטה, שקדיה. שקדיה,
פסטות של שקדיה/שקדיה

החברה הישראלית הוותיקה מרחיבה מדפים (ומעברים) ומשיקה סדרת פסטות חדשה.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שש חלוצות בדמות פסטה פנה, פסטה פרפלה, פסטה פוזילי, פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה - כולן מ-100% חיטת דורום סמולינה, וכולן מספקות בסופו של תהליך בישול סטנדרטי תמורה ראויה למחיר (הנמוך יחסית, 5.90 שקלים לפסטות, 10.90 שקלים ללזניה), וטעם טוב.

בשלוש מילים: תחרות זה טוב.

שוקולד פנדה

שוקולד פנדה. שוקולד פנדה,
שוקולד פנדה/שוקולד פנדה

המותג המתוק (שבהחלט אינו דורש ואינו צריך היכרות ותיווך) מצהיר על "מתכון חדש ומשופר", ומבטיח "אותו מוצר, בטעם משובח יותר".

ליבת השינוי היא מעבר מסויה לשיבולת שועל, שימוש בתמצית וניל טבעית (במקום וניל סינטטי) והסרת רכיבים מלאכותיים מסוימים. התוצאה לא מספקת איזשהו שינו מטלטל ומודגש, בין היתר משום שהמוצרים עצמם היו מוצלחים עוד קודם לכן. עם זאת, המרקם מעט עדין יותר, והטעם בהחלט נותר מצוין.

הסדרה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד בטעמי "קרמלח" (עם שברי קרמל ומלח גס), "קלאסי", "לבן עוגיות" ובמילוי קרם בוטנים, קרם נוגט, קרם חלבה וקרם אגוזים. לצדם, ניתן למצוא חטיפים (45 גרם) של פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי, פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה. מחיר: 17.90-22.90 שקלים.

בשתי מילים: חיבוק דב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully