וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נגיד את זה בלי להישמע המומים מדי? מדהים שדברים כאלה גדלים בישראל

13.7.2023 / 6:00

המצאות, הגרלות, הפתעות והרבה מאוד חיוכים: טועמי "חדש על המדף" חגגו

קולקציית שפים, גלידה GanEden/נינה זיו

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - המצאות, הגרלות, הפתעות והרבה מאוד חיוכים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

"גלידת רומא", וניליה וגוליבר

גלידה, וניליה. שירן שי כהן,
גלידה של וניליה/שירן שי כהן

רשת הגלידריות ומותג התיירות משתפים פעולה לכדי קיץ מתוק במיוחד, שתחילתו גלידה כמובן, וסופו אולי גלידה איטלקית.

מדובר במהודרה מוגבלת (כמובן) של טעם חדש לרגל יום הגלידה הבינלאומי (בדקנו, מסתבר שאכן יש דבר כזה) ב-16 ביולי - שוקולד לבן ומנגו, בתצורת שכבות מתוקות-פירותיות, חמצמצות רק בשוליהן, ומאוד מוצלחות בשילובן.

המתיקות ממשיכה במבצע במסגרתו יופנו הלקוחות לענות על שאלה אחת בעמוד הפעילות המיוחד, כדי להיכנס להגרלה של חופשה זוגית ברומא, כולל טיסה, מלון, וסיור קולינרי פרטי עם מיכל מילרד, מדריכת הקולינריה וסיורי האוכל.

במקביל, ובהינתן שבכל זאת יש כאן קיץ שלא כולו יהיה איטליה, מציעה הרשת טעמים חדשים, ובהם סורבה תות שדה מקומי נהדר על בסיס הגידולים הטעימים של קדימה, גלידת באונטי טבעונית אך מושחתת, על בסיס קרם קוקוס ושוקולד מריר, וגם סורבה למון-ליים מעולה, עוקצני אך מתמסר.

בארבע מילים: הכתב שרצה לנסוע לרומא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פטריות צדף, מאשרום

פטריות צדף, מאשרום. מאשרום,
פטריות צדף של מאשרום/מאשרום

חוות ההפתעות של רוני וגל גבאי בכוכב יאיר מגדלת פטריות מאכל ומרפא מאז 2020, ומשיקה כעת סדרה חדשה, שעיקרה פטריות צדף אורגניות.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שישה זנים שגדלו בתנאי מעבדה מבוקרים - פטריות צדף ורוד (מרהיבות, מזכירות בטעמן דגים והולכות מצוין גם בתבשילים, עשירות בברזל), פטריות צדף זהוב (מתאימות לטיגון, מככבות במסעדות, דלות בקלוריות ומסייעות למערכת העיכול), פטריות צדף כחול (מומלצות לשילוב במנות אסייתיות מכיוון שהן "שורדות" מרקים, נחשבות למונעות מחלות), פטריות סאג'ור הודיות (מומלצת לסובלים מלחץ דם, עשירה בחלבון, עם נגיסות נהדרת ובשרנית), פטריות צדף פלורידה (שונה מעט מחברותיה, עם טעם אדמתי עמוק ומצוין, מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים)), וכן פטריות צדף פנינה (עדינות יותר, עם רמז מתקתק, נחשבות כנוגדות חימצון וכמפחיתות רמות שומנים בדם). מחיר: 20 שקלים ל-100 גרם.

בשתי מילים: עולם ומלואו.

פיצה שחורה סודית

פיצה שחורה סודית. פיצה שחורה,
הפיצה השחורה הסודית/פיצה שחורה

מיזם חדש מנסה לחבר בין עולמות הפיצה, ההפתעה והמסתורין.

הקונספט פשוט, בסיסי וחיובי - הזמנה מראש, ובעילום שם, של פיצה לחברים, כולל אריזת מתנה קשורה בסרט ומכתב ברכה, אך ללא פרטים מזהים כלל, לא שלכם ולא של המותג.

הפיצה השחורה, על בסיס בצק מעושן, טעימה ואכן חורגת מהבייסיק המוכר, ומגיעה עם תוספת עלי רוקט, קונפי שום ועגבניות שרי בצד, במהלך שמאפשר הרכבת סלייס אינדבידואלית (וגם דיפ מסקרפונה מתקתק, לקצוות של הבצק).

בשתי מילים: מסיבת הפתעה.

עט שוקולד, משחקי יצירה

עט שוקולד, משחקי יצירה. משחקי יצירה,
ערכת עט שוקולד של משחקי יצירה/משחקי יצירה

יום השוקולד הבינלאומי (בדקנו, מסתבר שאכן יש גם דבר כזה, 7 ביולי) הוביל את חברת הפנאי המצוינת להשיק ערכה שוקולדית שמתחשבת גם בלוח השנה ובחופש הגדול כמובן.

מדובר במארז (89.90 שקלים) ובו "אמבטיית" חימום לשוקולד שפועלת על בסיס חיבור USB, שני עמודי גלופות ליציקת שוקולד בצורות, אביזרי אריזה וכמובן עט רב-פעמי. השוקולד, שבאופן טבעי אינו נכלל במארז, נדרש לחימום עצמאי, עובר משם לאותו מתקן ששומר על מרקמו, ומשם הדרך לאחר צהריים כיפי קצרה. תבניות הצורות עושות את עבודתן ומרגישות איכותיות מספיק בשבעל הפעילות, ונייר אפייה ביתי יעשה את העבודה בגזרת ההשתוללות החופשית.

בשש מילים: כל יום הוא יום השוקולד, בעצם.

צ'יפס בטטה, אריסטו קראנץ'

צ'יפס בטטה, אריסטו קראנץ'. אריסטו קראנץ',
צ'יפס בטטה של אריסטו קראנץ'/אריסטו קראנץ'

נשארים בחגיגות: יום הצ'יפס הבינלאומי (בדקנו גם את זה, 13 ביולי) הוביל את חברת המזון לחגוג עם שני מוצרים ייעודיים, ומאוד-מאוד מתאימים.

מדובר בצי'פס בטטה וצ'יפס בטטה זיגזג (17.90 שקלים לשקית של 500 גרם) שקפצו לשמן עמוק ולתנור בנפרד, וסיפקו, כל אחד בדרכו, התנפלות ביתית רבתי, עם מרקם מוצלח, פריכות נהדרת וטעם אמיתי.

בשתי מילים: חג שמח!

מק אנד צ'יז, מחלבות גד

גבינות ורוטב מק אנד צ'יז, מחלבות גד. מחלבות גד, דוברות הכנסת
גבינות ורוטב מק אנד צ'יז של מחלבות גד/דוברות הכנסת, מחלבות גד

עדיין במועדים הבינלאומיים: יום המק אנד צ'יז (בדקנו גם את זה, נו מה, 14 ביולי) הוביל את המחלבה המצוינת להבליט את מוצרי המנה האמריקנית המצוינת לא פחות הזאת.

תוכלו למצוא פה רוטב מק אנד צ'יז (16.9-19.9 שקלים) סמיך, קרמי ועל בסיס גבינת צ'דר, מק אנד צ'יז מגורר (19.5-23.9 שקלים) שהוא תערובת גבינות מוצרלה וצ'דר שמקצרת דרכים ביעילות, וגם גרנה פדנו (22.30-31.90 שקלים) איטלקית ועמוקת טעם מעולמות הפרמזן.

בארבע מילים: זה בדיוק היום לשחיתות.

שמן זית בבקבוק לחיץ, יד מרדכי

שמן זית בבקבוק לחיץ, יד מרדכי. סטודיו שטראוס,
שמן זית בבקבוק לחיץ של יד מרדכי/סטודיו שטראוס

מותג האוכל המקומי מרחיב מדפים עם שמן זית בבקבוק לחיץ, שמצטרף למוצרים דומים אחרים של החברה.

השמן עצמו זהה לשמן של יד מרדכי. כלומר, כתית מעולה בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.8%. האריזה, עם זאת, היא השיחוק, בבחינת איך לא חשבו על זה קודם (ובעיקר אתם לא צריכים לקנות כל מיני סקוויזרים בחנויות מתמחות), ועם הפגנת יכולות מרשימה של יציבות מטבחית.

בארבע מילים: לחץ, תנו לו לצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully