וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביקב, שבת בבראנץ'. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

13.7.2023 / 13:23

אסנת גואטה מסדרת לכם את הסופ"ש עם מדור המלצות עמוס במיוחד: יקב בשישי, בראנץ' בשבת ובין לבין, עוד כמה דברים טובים לשתות

יקב קסטל. אלעד ברמי,
שישי בבוקר ביקב קסטל/אלעד ברמי

בילוי לסופ"ש: שישי פתוח ביקב קסטל

יקב קסטל ממשיך לייצר עניין בימי שישי. הפעם הוא נפתח לבילוי של שישי, שמשלב טעימות ממגוון יינות היקב בכוסות ובבקבוקים, דוכני אוכל במתכונת ספיישל מתחלף, בליווי מוזיקה של להקת Senor Aroshas ואווירה קיצית נעימה. על הקולינריה: "סלון אוכל". הכניסה בהזמנה מראש בלבד.

היכן: יקב קסטל, מושב יד השמונה
מתי: שישי, 14/7
המחיר: 50 שקלים, כולל כוס יין ראשונה. דוכני אוכל ויין בתשלום נפרד, מגוון יינות היקב מוצעים לרכישה בכוסות ובקבוקים וגלריית מרתף החביות תהיה פתוחה לסיור עצמאי
הזמנת מקומות: באתר אונטופו

יקב קסטל, מרתף חביות. אלעד ברמי,
מרתף החביות של יקב קסטל/אלעד ברמי

ג'ין לסופ"ש: GIN ukiyo מיפן

למרות שהשוק די מוצף, ג'ין חדש תמיד עושה לי פרפרים של ערער בבטן. המונח היפני ukiyo מתייחס למצב נפשי המדגיש את החיים ברגע, במנותק מקשיי החיים. ביפן יש תקופה קצרה באביב, שבה הסאקורה (הדובדבן) בשיא פריחתו. במסורת המכונה "הנמי" חוגגים את פריחת הפרחים וכן את המעבר לעונה החדשה.

הג'ין שנולד בקגושימה בצל הר הגעש סאקורג'ימה, מבוסס על השוצ'ו היפני המסורתי, ועל מסורת של 100 שנות זיקוק, השוצ'ו מזוקק מחדש עם ערער, מנדרינות, כוסברה ותבלינים ייחודיים לאזור לכדי ג'ין חלק וייחודי.

לאוקיו יש 2 סוגי ג'ין האחד Ukiyo Yuzu Gin, ג'ין הדרי לימוני עם מרירות עדינה ורמיזות למאצ'ה ולבנדר, ג'ין חמוד, כיפי לשתיה ועובד נהדר הכי קלאסי עם טוניק וגם עם סודה וליים.

הגין השני משלב את פריחת הדובדבן בזיקוק, והתוצאה היא ג'ין הרבה יותר ארומטי, הערער מורגש יותר ויש גם נוכחות של תה ירוק. ג'ין מאד מסקרן, מעולה במרטיני, כי אז הפרחוניות לא נעלמת.
המחיר: 169 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ין אוקיו. יח"צ חו"ל,
חלק וייחודי. הג'ין מיפן/יח"צ חו"ל

יין לסופ"ש: רקנאטי ספיישל רזרב אדום 2019

יש לי חיבה ליינות רקאנט שמצליחים להפתיע אותי כל הזמן. 'קריניאן פרא' הוא אחד הבקבוקים הקבועים אצלי בבית ויינות נוספים מהסדרה הים תיכונית כמו המרסלאן והפטיט סירה הם תענוג לשתייה בכל השנה.

'ספיישל רזרב 2019' שהושק עכשיו, אחרי 20 חודשי התיישנות, מכיל חמישה זנים נהדרים: קברנה סוביניון וסירה מהגליל עליון, מרסלאן מרמת הגולן, פטיט סירה מעמק וקריניאן משפלת יהודה. הוא משלב בצורה מופלאה את הכוח של כל זן לכדי לגימה עשירה ומאד מאוזנת שלא מפסיקה להתפתח.

יין עשיר ומורכב, בעל גוף מלא וחמיצות מאוזנת וארומות פרי מתפרצות ומתובלות שעושות את הלגימה לכיף אמיתי. המחיר: 205 שקלים

רקנאטי ספיישל רזרב אדום. איל,
כיף אמיתי/איל

בראנץ' לסופ"ש: שבת בפופ אנד פופ

מתי בפעם האחרונה אכלתם בראנץ' בקומה 14 עם נוף פנורמי של תל אביב? הנה סידרתי לכם הזדמנות. מסעדת פופ אנד פופ משיקה בראנץ' לימי שבת בלבד שכולל פתיחת שולחן עם שלל מנות ראשונות כגון: מאפים מהבייקרי, מנות דגים, בשר וירקות, ובנוסף מנה עיקרית אחת לבחירה.

בארנץ' פופ אנד פופ. רועי אלקובי,
בראנץ' של שבת במסעדת פופ אנד פופ/רועי אלקובי

בין המנות: בייקרי בורקס, מאפה גלילי; קולורבי גחלים; שייטל וואגיו ואיולי מיסו ; שרימפס דאשי; קסרול ים בר-ים ; ספגטי בר ים קאייג'ין, וכמובן דרינקים של שבת צהריים כדי שתרגישו מנותקים שניה לפני שאתם יוצאים להפגין.

היכן: מגדלי הארבעה, בניין דרומי קומה 14, הארבעה 28, תל אביב
מתי: שבת, בין השעות 12:00-16:00
המחיר: 180 שקלים לסועד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully