וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסקוטי חיברו גלידה אמריקאית ורוגעלך טרי. אולי הקיץ הזה לא כל כך נורא

24.7.2023 / 6:00

טיפוס ארוך, עיקש ומתוק על גבעת הקינוחים: טועמי "חדש על המדף" אקטסרימו

רוגלידה, ביסקוטי/ביסקוטי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - טיפוס ארוך, עיקש ומתוק על גבעת הקינוחים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

רוגלידה, ביסקוטי. בועז לביא,
סיפור של קיץ. רוגלידה במבה של ביסקוטי/בועז לביא

רבות מההמצאות המוצלחות ביותר, ודאי בעולמות האוכל, נולדו מתוך שעמום. רבות אחרות התיכו יחד קרייב ויצירתיות לכדי משהו שלא חשבו עליו קודם, שהוא גם משהו שהיה צריך לחשוב עליו הרבה קודם.

ויש את הקיץ הישראלי, שילוב קטלני בהכרח של זמן פנוי, טמפרטורות נוסקות ותשוקה כמעט אובססיבית למשהו מתוק שיפתור גם את זה וגם את אלה.

ביסקוטי, באופן טבעי, היא התשובה. או במילים קצת יותר מדויקות - ביסקוטי היא התשובה, והרוגלידה שלה היא השקט שמתרחש בסוף אותה תשובה.

חדש על המדף

להתאפק, לתכנן, להנדס, ורק אז להסתער: ברגר קינג מצאה את התוספת המושלמת

לכתבה המלאה
רוגלידה, ביסקוטי. בועז לביא,
עוד קצת שגעת. רוגלידה שוקולד של ביסקוטי/בועז לביא

רשת האפייה הוותיקה חוגגת קיץ עם אותה רוגלידה, שילוב מצוין ומתבקש בין גלידה אמריקאית רכה, רוגלך ותוספות שמוסיפות לכל זה עוד קצת שגעת.

הקוקלציה, במהדורה מוגבלת כמובן, כוללת ארבע גירסאות מוגזמות למדי - "במבלידה" (גלידת סאנדיי, קראמבל במבה, גנאש שוקולד חלב ורוגלעך חמאת בוטנים), "שוקולידה" (גלידת סאנדיי, קורנפלקס מקורמל, גנאש שוקולד חלב ורוגלעך שוקולד), "תותילידה" (גלידת סאנדיי, עוגת רד וולווט, גנאש פטל, רוגלעך תות וטוויל פטל) וכן "קרמלידה" (גלידת סאנדיי, קוביות בראוניז, גנאש קרמל מלוח ורוגלעך קינמון). מחיר: 28 שקלים.

מדובר בקינוח גדול, אם כי לא כזה שמנפנף בגודלו, שמכניס לכוס גבוהה ורחבה גבעת גלידה מתוקה וטעימה, במרקם שכבר כמעט לא רואים ומרגישים כאן, זורע לאורכו ידיות אחיזה בדמות רצועות עבות ושמנמנות של רוגעלך, ומזניק מלמטה (ומלמעלה ומהצדדים) רוטב והפתעות.

שתי הווריאציות שנוסו - זאת עם הבמבה וזאת עם הקרמל - הצליחו לגבש זהות מובחנת, אם כי זה לא הסיפור פה. כפית ארוכה שצוללת כל הדרך עד לקרקעית, ואז מתרוממת כשהיא אוספת בדרכה מיני מרקמים וטעמים, היא הסיפור. סיפור של קיץ.

קרואסון מקושקשת, ביסקוטי. יניב גרנות, מערכת וואלה!
עתיר פיתויים. קרואסון מקושקשת של ביסקוטי/מערכת וואלה!, יניב גרנות
קרואסון סלמון, ביסקוטי. יניב גרנות, מערכת וואלה!
פנטזיית אפייה. קרואסון סלמון של ביסקוטי/מערכת וואלה!, יניב גרנות

לבד מהשחיתות הזאת, מתרחבת ביסקוטי עם שני סניפים חדשים, בכרמי גת ובראש העין, ומתכננת השקות נוספות במהלך השנה, בשוהם, אור ים, אלקנה ומודיעין.

הרשת, שעשתה קריירה עניפה ומוצדקת כנקודת בסיס לקניות הביתה, מבליטה בסניפים הללו סוד שמור היטב, שהוא ישיבה נינוחה במה שהוא לבטח פנטזיית אפייה מבוצעת טוב, תפריט צבעוני ומגוון, עתיר פיתויים פחמימתיים (כריכי קרואסון מתפקעים, מישהו?), ובעיקר שירות ונדיבות, מאפייני מסעדנות שכבר בקושי רואים סביבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully