וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שפים, 4 לוקיישנים: חגיגת הקיץ הכי טעימה בישראל יצאה לדרך

בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 17:10

4 שפים מוערכים ומותג הבירה אסטרייה דאם יציעו לכל אורך חודש אוגוסט חגיגה מרגשת של בירה משובחת לצד קולינריה ישראלית

אורן אסידו. יח"צ,
שף אורן אסידו/יח"צ

אסטרייה דאם, מותג הבירה הרשמי של ברצלונה, יצא בשיתוף פעולה מיוחד עם השפים המוערכים אורן אסידו (אולה), גל בן משה (פאסטל), אוהד לוי (מאמו) ועלאא מוסא (לוקס). לאורך חודש אוגוסט ביום חמישי בכל שבוע, תתקיים פיאסטה חגיגית בלוקיישן שונה בניצוחו של שף אחר, כשבכל פיאסטה יתקיימו שלושה מהלכים על טהרת הבירה והקולינריה הישראלית.

אז מה צפוי בכל פיאסטה?

1 טרנקילה: בין 17:30-19:00 נפתח ב"טפארטיבו", במסגרתו יוצעו מספר טאפסים לצד בירה אסטרייה דאם במחיר מיוחד.

2 אפטיטו: בין 19:00-22:00, בחלק השני של הערב יתקיים "טאפס דינר", במסגרתו האורחים יהנו מארוחת טאפסים (לפי בחירתם ) ייחודית. התפריט יציע שתי ארוחות קומבו הכוללות מספר טאפסים לבחירה המוגשות עם הבירה אסטרייה דאם במחיר מיוחד (4 טאפסים לזוג או 8 לרביעייה). את הארוחה תלווה להקה שתנגן בלייב.

3 Grand fiesta: הערב יסתיים עם מסיבה מטורפת החל מ-22:00, בניצוחו של DJ אורח.

3.8 - תל אביב עם השף גל בן משה

שף גל בן משה הגיע לפני שנה וחצי למסעדת פאסטל וכבר הספיק להצעיד אותה עם שפה קולינרית משלה ותפריטים מעולים המתחלפים מעת לעת בהתאם לעונות השנה. בן משה ידוע כמי ששואב את עיקר השראתו מהמטבחים השאמיים והלבנטיניים של מזרח אגן הים התיכון ומשלב אותם עם טכניקות בישול קלאסיות. המנות שלו נוצרות בעיקר מחומרי גלם מקומיים עשבי בר עונתיים, ירקות מחברון, דגה מקומית, בשר טלה מנצרת, יוגורט, פיסטוקים, דבש, תבלינים מזרח תיכוניים ועוד.

במהלך הארוחה שתצא לדרך עם השקיעה ב-19:00, יגיש בן משה מנות טאפאס בהשראת המטבח הקטלוני, כמו פלפל פדרון ממולא קבב שרימפס פיקנטי, שומשום ורוטב חמאה חומה; סשימי טונה, אבטיח, פונזו, שקדים או סביצ'ה דג ים, מנגו, צ'ילי, ליים, כוסברה, לצ'ה דה טיגרה. את הערב ילווה ההרכב המוסיקלי ANGATA.

גל בן משה. יח"צ,
שף גל בן משה/יח"צ
אוהד מאמו. יח"צ,
שף אוהד מאמו/יח"צ

10.8 - אילת עם השף אוהד לוי

"מאמו" האילתית מציעה מטבח ים תיכוני עכשווי, מבוסס חומרי גלם מקומיים המוגשים בצלחות קטנות, המיועדות לחלוקה ולחגיגה משותפת של האורחים בשולחן. השף אוהד לוי שואב את השראתו מכל אגן הים התיכון עם חיבה מיוחדת לחופיה של ספרד. התפריט משתנה באופן תדיר לפי חשקי השף וחומרי גלם עונתיים.

האירוע החגיגי יחל ב-18:00, לקראת השקיעה, עם מנות טאפאס טעימות לצד בירת אסטרייה דאם קרה. ב-19:00 תצא לדרך הארוחה החגיגית של מאמו, שיגיש מגוון רחב של מנות - מקרוקט שאריות נקניק ואיולי מעושן ועד פאייה פירות ים. את הערב ינעלו ההרכב המוסיקלי לה קומבינה ו-DJ שאלוס, עם מסיבה שתימשך אל תוך הלילה.

לפרטים והזמנת מקומות>>

עלאא מוסא. יח"צ,
שף עלאא מוסא/יח"צ

17.8 - חיפה עם השף עלאא מוסא

במסעדת "לוקס" מטבח מקומי עשיר הבנוי על רכיבים עונתיים, טריים, ים תיכוניים, מהים ומהשדה.
על הקולינריה המדויקת אחראי שף עלאא מוסא, שהחל את דרכו בעכו, עבר דרך מגוון מסעדות בתל אביב והגיע עד לשבדיה הרחוקה בה עבד במספר מסעדות עטורות כוכבי מישלן.

הארוחה המצופה של מוסא תחל ב-19:00, במהלכה יגיש מנות בהשראה ספרדית, בליווי הפרשנות הייחודית שלו. ב-22:00 יעלו על הבמה ההרכב ETI GURI LATIN GROOVE ו-DJ שילוס, עם צלילים קצביים ומהנים.

לפרטים והזמנת מקומות>>

24.8 - תל אביב עם השף אורן אסידו

אורן אסידו הוא אחד השפים האהובים בישראל ששייך לדור החדש של שפים שמביאים לתוך התפריט שלהם את ההיסטוריה השורשית שלהם מחד, בשילוב המודרניזציה הקולינרית מאידך. אסידו, חרף גילו הצעיר, הספיק לפתוח את "אולה" כבר לפני יותר משנה וחצי. המסעדה ממוקמת בתוך מבנה טמפלרי בנווה צדק הציורית. התפריט שלו נשען על חומרי גלם טריים-עונתיים והוא שואב השראה הן מהמטבחים על הקו שמחבר בין דרום ספרד לצפון אפריקה, והן מכברת הדרך שעבר כשף.

את התפריט הרכיב אסידו בהשראה קטלונית, אך כרגיל, הוסיף גם טוויסטים משלו. מנות הטאפאס הראשונות יוגשו החל מ-18:00, ושעה לאחר מכן תחל הארוחה החגיגית, שבמהלכה יגיש השף המוערך מנות מגוונות, כמו פדרון מטוגן, ספייסי שבאקייה ועוד. מיד לאחר הארוחה תצא לדרך הפיאסטה, עם DJ SHAGI וההרכב ETI GURI LATIN GROOVE.

לפרטים והזמנת מקומות>>

בשיתוף אסטרייה דאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully