וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיאסטה של אורן אסידו בתל אביב

בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 17:10

מותג הבירה אסטרייה דאם יצא בשיתוף פעולה מיוחד עם השפים המוערכים אורן אסידו (אולה), גל בן משה (פאסטל), אוהד לוי (מאמו) ועלאא מוסא (לוקס), הכולל פיאסטה חגיגית לכל אורך חודש אוגוסט. הפרטים בפנים

אורן אסידו. יח"צ,
אורן אסידו/יח"צ

אורן אסידו הוא אחד השפים האהובים בישראל ששייך לדור החדש של שפים שמביאים לתוך התפריט שלהם את ההיסטוריה השורשית שלהם מחד, בשילוב המודרניזציה הקולינרית מאידך. אסידו, חרף גילו הצעיר, הספיק לפתוח את "אולה" כבר לפני יותר משנה וחצי. המסעדה ממוקמת בתוך מבנה טמפלרי בנווה צדק הציורית. התפריט שלו נשען על חומרי גלם טריים-עונתיים והוא שואב השראה הן מהמטבחים על הקו שמחבר בין דרום ספרד לצפון אפריקה, והן מכברת הדרך שעבר כשף. כשתיכנסו לחלל המבנה העתיק של המסעדה, שבו תקרות גבוהות ואלמנטים של זכוכית ונחושת לצד צמחייה ירוקה, תוכלו לחוש מיד את החיבור בין קלאסי, מסורתי ומודרני. בלב המקום פועל המטבח הפתוח של המסעדה. התפריט בנוי כך שתוכלו לחלוק כמה מנות ראשונות ומנות ביניים לצד קוקטיילים מורכבים או ליהנות מארוחת פיין דיינינג אלגנטית לצד יינות מקומיים איכותיים. אסידו בוגר "מחניודה" ו"פופה" וזכה בעבר ב"משחקי השף".

הערב יתחיל בשעה 18:00, עם מנות טאפאס מיוחדות שיוגשו לצד אסטרייה דאם קרה. ב-19:00 תצא לדרך ארוחת הערב של אורן אסידו, שתתבסס על תפריט שכולו בהשראה קטלונית. את האירוע החגיגי ינעלו DJ SHAGI וההרכב ETI GURI LATIN GROOVE, עם חגיגה של מוסיקה וקצב אל תוך הלילה.

חלק ממנות הטאפאס שיחכו לכם בפיאסטה: פדרון מטוגן, מלח אטלנטי, לימון; ספייסי שבאקייה, ויניגרט שאטה, בצל סגול ועירית; טרטר דג, גספאצו מלפפון, קרקר זעתר, ירוקים ושאלוט; דג נא, אבטיח כבוש, שמן ירוק ושמן צ'ילי; לברק צרוב, קרם שומר, גסטריק בצל, שעועית מוקפצת ועוד.

להזמנת מקום>>

בשיתוף אסטרייה דאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully