וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיאסטה של אוהד מאמו באילת

בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:42

מותג הבירה אסטרייה דאם יצא בשיתוף פעולה מיוחד עם השפים המוערכים אורן אסידו (אולה), גל בן משה (פאסטל), אוהד לוי (מאמו) ועלאא מוסא (לוקס), הכולל פיאסטה חגיגית לכל אורך חודש אוגוסט. הפרטים בפנים

אוהד מאמו. יח"צ,
אוהד מאמו/יח"צ

"מאמו" האילתית מציעה מטבח ים תיכוני עכשווי, מבוסס חומרי גלם מקומיים המוגשים בצלחות קטנות, המיועדות לחלוקה ולחגיגה משותפת של האורחים בשולחן. השף אוהד לוי שואב את השראתו מכל אגן הים התיכון עם חיבה מיוחדת לחופיה של ספרד. התפריט משתנה באופן תדיר לפי חשקי השף וחומרי גלם עונתיים. לוי נבחר לשף המבטיח של המטבח הישראלי לשנת 2022 על ידי "פרסי האוכל הישראלי". אחרי רזומה עשיר במסעדות העילית של ת"א החליט להעתיק את מגוריו לערבה הדרומית ומאז מתגורר בה עם משפחתו בבאר אורה. לפני כשנה וחצי פתח את מסעדת "מאמו" אחרי שפרש בשביל להקימה מתכנית "המסעדה הבאה של ישראל" ברשת 13. לאחרונה הצטרף ל"מאמו" גם בר היין "אלטר מאמו".

את הערב תפתח ארוחת טאפאס מטריפה, החל מהשעה 18:00. שעה לאחר מכן, תצא לדרך חגיגת הטאפאס של אוהד מאמו, עם מנות מיוחדות שיזכירו לכם את ברצלונה. ב-22:00 יעלו על הבמה ההרכב המוסיקלי לה קומבינה ו-DJ שאלוס, עם צלילים ומקצבים מהנים.

חלק ממנות הטאפאס שיחכו לכם בפיאסטה: קרוקט שאריות נקניק ואיולי מעושן; צלחת טעימות מספרד "5 ברוסקטות" של דברים טובים; טורטייה דה פאפאס - פריטטה רכה של תפו"א וביצים עם איולי פפריקה מעושנת; פאייה פירות ים ועוד.

להזמנת מקום>>

בשיתוף אסטרייה דאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully