וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזית הוורודה: קיץ של שמפניות רוזה

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 16:15

אוהבים רוזה? הקיץ הזה אתם יכולים לקחת את האהבה שלכם צעד קדימה, עם שמפניות וורודות, מהבתים המובילים בעולם

שמםניה רוזה אווירה. יח"צ חו"ל,
קיץ וורוד מבעבע/יח"צ חו"ל

שמפניה וורודה היא יין מבעבע שנעשה בשיטה המסורתית, תוך מתן דגש לזני הענבים האדומים של שמפיין: פינו נואר ופינו מונייה. הצבע שלה יהיה בדרך כלל בהיר, הארומות יזכירו לרוב פירות יער, דובדבנים ופרחים והטעמים המרעננים יתאימו במיוחד לארוחות חגיגיות. לכבוד הקיץ שכבר בעיצומו, הכנו רשימה לא ארוכה מדי של שמפניה מבית תאגיד המשקאות LVMH, במגוון סגנונות ומחירים: מהשמפניה הוורודה הנמכרת ביותר בעולם ועד לשמפניה של ג'יי-זי.

שמפניה וו קליקו רוזה. יח"צ חו"ל,
שמפניה בחיק הטבע/יח"צ חו"ל

מואט ושנדו, רוזה אימפריאל

את בית השמפניה מואט ושנדו, אין באמת צורך להציג. מדובר בבית שנוסד בשנת 1743 והפך מאז ליצרן השמפניה הגדול והמפורסם בעולם. כמתבקש, גם השמפניה הוורודה של הבית, היא הנמכרת ביותר בקטגוריה. היא עשויה משלושת זני הענבים של שמפיין: פינו נואר, שרדונה ופינו מונייה, ומציעה שילוב נדיר בין ניחוחות עשירים של פירות יער ופירות אדומים, לצד לחם לבן ושמרים, ולטעמים יבשים וחדים. המחיר: 279 שקלים.

בט"ו באב האחרון, הושקה מהדורה מגובלת של השמפניה הוורודה הזו, שמאפשרת להוסיף לאריזה הקדשות אישיות ומילות אהבה, בטכנולוגית מציאות רבודה. הוספת המסרים האישיים מתבצעת באמצעות ברקוד QR, המוטבע על האריזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מואט ושנדו רוזה. יח"צ חו"ל,
הנמכרת בעולם. מואט ושנדו, ברוט רוזה/יח"צ חו"ל

מואט ושנדו, אייס אימפריאל רוזה

זוהי השמפניה הראשונה בעולם, עד כמה שידוע לנו גם היחידה, שנוצרה כדי שתוסיפו לה קרח. לא הרבה קרח: שתיים-שלוש קוביות. מדובר ביין חצי יבש, שמכיל את כל שלושת הזנים של שמפיין, עם עדיפות מובהקת לפינו נואר ועם נוכחות מצומצמת למדי של שרדונה, בין חמישה לעשרה אחוז. יש לו צבע וורוד בוהק, ניחוחות של פירות אדומים, עם נגיעות של תאנים, נקטרינה ורימון וסיומת הרמונית בטעמי אשכולית אדומה. המחיר: 300 שקלים.

שמפניה מואט ושנדו אייס רוזה. יח"צ חו"ל,
רק להוסיף קרח: מואט ושנדו, אייס אימפריאל רוזה/יח"צ חו"ל

וו קליקו, רוזה

שמפניית הרוזה הראשונה בעולם נוצרה לראשונה בשנת 1818, על ידי האלמנה קליקו, שהפכה בגיל עשרים ושבע לאחת מנשות העסקים הראשונות של העולם המודרני, לאחר שלקחה לידיה את ניהול בית השמפניה שהקים החותן שלה. השמפניה נעשתה משילוב בין חמישים לשישים חלקות כרם שונות ומכילה ברובה ענבי פינו נואר. זהו יין בעל צבע ורוד נחושתי וניחוחות של פירות אדומים טריים, פירות יבשים ומאפים, וטעמים מאוזנים ואלגנטיים. המחיר: 339 שקלים.

שמפניה וו קליקו רוזה. יח"צ חו"ל,
הראשונה בעולם. וו קליקו, רוזה/יח"צ חו"ל

דום פריניון רוזה 2008

בשנת 1668 התמנה הנזיר הבנדיקטיני דום פייר פריניון, לראש המנזר של הכפר אובילייה, בשמפיין. בתקופה שבה רוב העשייה באזור התבססה על ניסוי וטעיה, הוא פיתח שיטוח חדשניות לייצור יין, שעוגנו בתקנות מפורשות. בית השמפניה שנושא את שמו של הנזיר המפורסם, מייצר אך ורק יינות וינטג', שנעשים רק בשנים טובות ובשונה מרוב השמפניות, נושאים על התוויות שלהם את ציון שנת הבציר. לשמפניית הרוזה מבציר 2008 יש ניחוחות של פירות אדומים, פרחים ותבלינים, המבנה שלה מלא ועשיר והסיומת מפולפלת. המחיר: 2,299 שקלים.

שמפניה דום פריניון רוזה. יח"צ חו"ל,
דום פריניון. רק בשנים טובות/יח"צ חו"ל

ארמאן דה בריניאק רוזה

ארמאן דה ברינאק הוא מותג שמפניה בבעלות תאגיד המשקאות LVMH ושון קארטר, הידוע בשמו ג'יי-זי, המיוצר על ידי משפחת Cattier, העוסקת בייצור שמפניה משנת 1625. בקבוקי המתכת הייחודיים נעשים בעבודת יד, כאשר עובד אחד מסוגל להשלים עשרים בקבוקים בלבד בשעת עבודה.

שמפניה ארמאן דה ברינאק רוזה. יח"צ חו"ל,
ארמאן דה ברינאק. השמפניה של ג'יי-זי/יח"צ חו"ל

השמפניה, העשויה משלושת הזנים של שמפיין, מתאפיינת בניחוחות פרי אדום, עם נגיעה מעושנת ברקע, המבנה שלה עשיר הטעמים רעננים והסיומת חלקה ונעימה. המחיר: 2,790 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully