וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב תל אביב: הצצה לארוחה החד פעמית של השף המעוטר

בשיתוף אסטרייה דאם

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:45

הגענו לאירוע החגיגי של השף גל בן משה ומותג הבירה הרשמי של ברצלונה, אסטרייה דאם ב"עלמה ביץ'", כדי לראות (ולטעום) מה הכין השף המעוטר. צפו

בווידאו: האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ', תל אביב/עריכה: נועה לוי

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד בין אסטרייה דאם, מותג הבירה הרשמי של ברצלונה, לבין ארבעה שפים ישראלים מובילים, שייערך לאורך חודש אוגוסט עם ארבע ארוחות חגיגיות, קיים השף המוערך גל בן משה ממסעדת "פאסטל" ארוחה חד פעמית בהשראה ספרדית על חוף "עלמה ביץ" בתל אביב.

האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'. יח"צ,
האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'/יח"צ
האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'. יח"צ,
האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'/יח"צ
האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'. יח"צ,
האירוע של אסטרייה דאם בעלמה ביץ'/יח"צ

האירועים הקרובים

17.8 - חיפה עם השף עלאא מוסא

במסעדת "לוקס" מטבח מקומי עשיר הבנוי על רכיבים עונתיים, טריים, ים תיכוניים, מהים ומהשדה.
על הקולינריה המדויקת אחראי שף עלאא מוסא, שהחל את דרכו בעכו, עבר דרך מגוון מסעדות בתל אביב והגיע עד לשבדיה הרחוקה בה עבד במספר מסעדות עטורות כוכבי מישלן.

הארוחה המצופה של מוסא תחל ב-19:00, במהלכה יגיש מנות בהשראה ספרדית, בליווי הפרשנות הייחודית שלו. ב-22:00 יעלו על הבמה ההרכב ETI GURI LATIN GROOVE ו-DJ שילוס, עם צלילים קצביים ומהנים.

לפרטים והזמנת מקומות>>

24.8 - תל אביב עם השף אורן אסידו

אורן אסידו הוא אחד השפים האהובים בישראל ששייך לדור החדש של שפים שמביאים לתוך התפריט שלהם את ההיסטוריה השורשית שלהם מחד, בשילוב המודרניזציה הקולינרית מאידך. אסידו, חרף גילו הצעיר, הספיק לפתוח את "אולה" כבר לפני יותר משנה וחצי. המסעדה ממוקמת בתוך מבנה טמפלרי בנווה צדק הציורית. התפריט שלו נשען על חומרי גלם טריים-עונתיים והוא שואב השראה הן מהמטבחים על הקו שמחבר בין דרום ספרד לצפון אפריקה, והן מכברת הדרך שעבר כשף.

את התפריט הרכיב אסידו בהשראה קטלונית, אך כרגיל, הוסיף גם טוויסטים משלו. מנות הטאפאס הראשונות יוגשו החל מ-18:00, ושעה לאחר מכן תחל הארוחה החגיגית, שבמהלכה יגיש השף המוערך מנות מגוונות, כמו פדרון מטוגן, ספייסי שבאקייה ועוד. מיד לאחר הארוחה תצא לדרך הפיאסטה, עם DJ SHAGI וההרכב ETI GURI LATIN GROOVE.

לפרטים והזמנת מקומות>>

בשיתוף אסטרייה דאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully