וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בביקיני כוסתה בשוקולד והוגשה כקינוח מול ילדים

4.9.2023 / 0:07

אתר הנופש אולץ להתנצל לאחר שבתו המתבגרת של האורח התלוננה על המראה ה"מגעיל" של האישה השוכבת ליד המאפים כמעט ערומה ומכוסה בשוקולד

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

מלון יוקרה איטלקי נאלץ לפרסם התנצלות לאחר שכיסה בשוקולד נוזלי אישה בביקיני ו"הגיש אותה" במסגרת בופה הקינוחים בו סעדו גם ילדים - כשנערה מתבגרת סיפרה לתקשורת המקומית שהיא נותרה עם טעם חמוץ מהתצוגה "המגעילה".

פדריקו מאצ'ירי אמר שהוא ובתו בת ה-14 שהו בכפר Voi Colonna באי האיטלקי סרדיניה כשעובדת כוסתה בסירופ שוקולד ונאלצה לשכב על שולחן מנות קינוחים למשך 30 דקות לפחות.

מאצ'ירי שיתף תמונה של ה"מנה" בחשבון הלינקדאין שלו, וכתב על תחושת הגועל שלו ושל בתו מהמלון שהתייחס ל"גוף הנשי כאל חפץ".

עובדת מכוסה בשוקולד מוגשת כקינוח. Federico Mazzieri/LinkedIn, צילום מסך
עובדת מכוסה בשוקולד מוגשת כקינוח/צילום מסך, Federico Mazzieri/LinkedIn

"אתמול בלילה, אחרי יום יפה שבו אנשים רבים עבדו קשה כדי להבטיח שלאורחים הרבים במלון יהיה יום חסר דאגות, נותרתי חסר מילים כשראיתי את הסצנה הזו", כתב מאצ'ירי, לפי התרגום של הדיילי טלגרף.

עוד בנושא
כשנשים ערומות שימשו כמגשים לסושי

האורח הביע "חרדה" מהמראה וסיפר שבתו המתבגרת מצאה את כל הסיוטאציה "מגעילה", לדבריו. "איך יכולה להתקיים התנהגות כזו?... איך גוף של אישה, עובדת, נחשב שווה ערך למנה רק כדי לספק את העיניים של מישהו?" הוא התלונן.

בניו יורק פוסט דווח שכשביקש לשוחח עם הנהלת המלון, הצוות ניסה לנפנף אותו וטען שהמנה היא לא אישה אמיתית אלא "פסל שוקולד".

לאחר שהפוסט שלו הפך לויראלי ועורר זעם, המלון פרסם תגובה בה התצל בפני הלקוח, משפחתו, ובפרט בתו, כמו גם בפני שאר הלקוחות: "אנו מצטערים מאוד על האירוע ונוקטים בפעולה מיידית כדי לטפל באירוע זה בצורה שתבטיח שאף לקוח לא ירגיש פגוע בשום צורה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully