וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינות מומלצים לראש השנה 2023: להרים כוסית עם היינות של יקב אלכסנדר

בשיתוף יקב אלכסנדר

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 14:12

אמנם הקיץ בשיאו והמעלות מרקיעות שחקים, אבל בעוד רגע יתמלא האוויר בריח מתוק של סתיו, שיבשר לנו את בואו של ראש השנה ואיתו גם הבציר הראשון של היקב. פתיחת השנה החדשה היא הרגע שלנו לחגוג את המסורת היהודית, ולהנות עם המשפחה והחברים בארוחות מפנקות

אחת הדרכים הטובות ביותר לחגוג תהיה עם יין טוב, ובמקרה הזה - עם היינות המעולים של יקב אלכסנדר. אז רגע לפני שראש השנה מגיע, מצאנו לכם את היינות הטובים ביותר שהיקב יכול להציע לכבוד השנה החדשה.

סוביניון בלאן 2022: סימפוניה של אלגנטיות

אחת הדרכים הטובות ביותר לחגוג את השנה החדשה תהיה עם כוס של סוביניון בלאן 2022, יין לבן שמציג את המהות הטהורה של ענבי הסוביניון בלאן. ענביו גדלים בכרם בן זמרה בגליל העליון, השוכן בגובה של 870 מטר מעל פני הים, והם נהנים מאקלים שמושלם לגידולים חקלאיים מסוג זה. היין הזה ניחן בגוון זהוב בהיר, עם ארומות של ליים, אשכולית ואפילו עקצוץ קל של דשא. עם טעם פריך ומאוזן שממש רוקד על החיך, סוביניון בלאן 2022 יכניס לא מעט רעננות ממכרת לחגיגות ראש השנה שלכם.

לרכישת סוביניון בלאן 2022 >>

סוביניון בלאן. יח"צ,
סוביניון בלאן/יח"צ

רוזה רוז'ה 2022: קסם בלתי נגמר

אם אתם מחפשים איך להוסיף לא מעט יוקרה לשולחן החג שלכם, לכו על רוזה רוז'ה 2022. היין הזה עשוי מענבי GSM שגדלים גם הם בכרם בן זמרה, והוא בורך בטעם מרתק ושובה לב, חומציות רעננה וגוף מלטף. עם הניחוחות הפירותיים והחריפים שמאפיינים אותו, היין הזה נותן דחיפה מענגת בכל לגימה, ומציע לנו לא מעט רגעי אושר טהורים. צבעו העמוק משקף את עושר טעמיו, מה שהופך אותו למשקה המושלם לסעודת ראש השנה.

לרכישת רוזה רוז'ה 2022 >>

רוזה רוז'ה. יח"צ,
רוזה רוז'ה/יח"צ

סנדרו 2021: בקבוק מנצח

חוזרים קצת אחורה בזמן אל שנת 2021, עם סנדרו מרגש, שנולד מתערובת הרמונית של שישה זני ענבים, שגדלים בכרמים של כפר שמאי בגליל העליון. היין הזה זכה לגוון בורדו עמוק שמשקף את מורכבותו, ובכך הוא משדר לא מעט יוקרה מרגשת. הלגימה ממנו תציף בפה טעמים עמוקים של פירות יער בשלים, לצד רמיזות שוקולד מריר ואפילו ניחוחות טבק איכותי. עם טאנינים רכים ותהליך יישון של 14 חודשים בחביות צרפתיות ואמריקאיות, סנדרו 2021 הוא פשוט יין מנצח.

לרכישת סנדרו 2021 >>

סנדרו. יח"צ,
סנדרו/יח"צ

קברנה פרנק 2020: אלגנטיות מרגשת

כשאתם מוזגים קברנה פרנק 2020 לכוס קריסטל איכותית, אתם עושים כבוד לחגיגות השנה החדשה שלכם. ענבי היין הזה גדלים במורדות הר מצפה הימים בגובה של 690 מטר מעל הים, והם מתהדרים בצבע סגול, עמוק ומלכותי. הארומה שלו מציגה תערובת מרתקת של טעמי פירות אדומים בשלים, פירות יער, דובדבנים ואפילו עקצוץ קל של פלפל ירוק. הגוף המלא והטאנינים הבשלים של היין יוצרים מסע מרגש של טעמים מפתיעים, שנשארים בפה הרבה אחרי הלגימה האחרונה.

לרכישת קברנה פרנק 2020 >>

קברנה פרנק. יח"צ,
קברנה פרנק/יח"צ

קברנה סוביניון 2020: פסגת השלמות

ולקראת סיום הרשימה הזו, נשמח להציג לכם את קברנה סוביניון 2020 - יין אדום שמציג את פסגת הטעם והיצירה. המשקה המדהים הזה, שמופק מענבי הקברנה סוביניון הטובים ביותר, זכה לצבע אדום כהה ועמוק, והוא בעל גוון מהפנט. הוא מאופיין בתווי פירות יער בשלים, טבק, קפה ושוקולד שמתערבבים ביחד ומלטפים את החך בכל לגימה, ומזכירים לנו עד כמה אנחנו אוהבים ענבים ויין.

לרכישת קברנה סוביניון 2020 >>

קברנה סוביניון 2020. יח"צ,
קברנה סוביניון 2020/יח"צ

סדרת אלכסנדר הגדול - קברנה סוביניון 2017: יצירת מופת קולינרית

ועכשיו, נשמו אוויר, קחו לכם רגע, וקבלו את אחד מהיינות המשובחים ביותר של יקב אלכסנדר. קברנה סוביניון 2017 מסדרת אלכסנדר הגדול הוא פנינה אמיתית, שגרפה פרסים רבים וזכתה להערכה בינלאומית. היין המופלא הזה מורכב מתערובת שבעיקרה מתבססת על ענבי קברנה סוביניון, ומעט פטי ורדו וקברנה פרנק, שמקורם בכרמים המובחרים של היקב. הוא מעובד בכרם בן זמרה בגובה של 870 מטר מעל פני הים, ועובר תהליך ייצור מוקפד ביותר. התוצאה הסופית היא יין מרהיב, בעל גוף מלא, שמציג קשת מרתקת של טעמים בלתי נשכחים. כל אלה הופכים את היין הזה להרבה יותר מסתם משקה - מדובר על מורשת חיה של אמנות, מסורת וטעם יוצא דופן.

לרכישת קברנה סוביניון 2017 >>

קברנה סוביניון 2017. יח"צ,
קברנה סוביניון 2017/יח"צ

לעשות לחיים בראש השנה עם היינות של יקב אלכסנדר

בראש השנה הזה, כשאתם מתאספים סביב השולחן עם המשפחה והחברים, תנו ליינות של יקב אלכסנדר להרים לכם את החגיגה. הבקבוקים הנהדרים שהם מפיקים מספרים סיפור של מסירות, תשוקה ובעיקר - אהבה ליין.

מרכז המבקרים של היקב נחשב לאחד המובילים בארץ, והוא מספק הצצה מקרוב לעולם היין המרתק, עם סיורים מודרכים, טעימות ומסע מופלא בין ניחוחות וארומות מרגשות. קפיצה ליקב בסתם יום של חול יכולה להפוך לחוויה מרגשת של ממש, עם אווירה נהדרת שתשלח אתכם אל מעבר לים. בנוסף, מדי יום שישי נערך במקום אירוע שפתוח לקהל הרחב, שזכה לכינוי "מסורת שישי ביקב אלכסנדר". במסגרתו האורחים זוכים להנות מיין, אוכל, ונוף ממכרים, מה שהפך עם השנים לאירוע חובה עבור כל חובב קולינריה ממוצע.
ואם אתם מנהלים צוות עובדים, ועדיין לא סגרתם מקום להרים בו כוסית לכבוד השנה החדשה, אתם מוזמנים בחום להגיע ליקב. להנות מיינות מרגשים, מנות שף איכותיות ואווירה יוקרתית שתפתח לכם את השנה בסטייל. אז שתהיה שנה טובה, עם לא מעט טעמים מרגשים, והמון יין נהדר.

בשיתוף יקב אלכסנדר
  • עוד באותו נושא:
  • יינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully