וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייק מן המכונה: קסם הבשר החדש של איציק הגדול

2.10.2023 / 6:00

בערך כמו כספומט, אבל יותר טוב ממזומן

מסעדת איציק הגדול/איציק הגדול

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - בערך כמו כספומט, אבל יותר טוב ממזומן. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

איציק הגדול: Meat Machine, מכונות אוטומטיות לרכישת בשר. אילן נרינסקי,
הכי פשוט, הכי יעיל. מארזי הבשר של איציק הגדול/אילן נרינסקי

קשה קצת היה להבין בתחילה מה בדיוק הבשורה החדשה של איציק הגדול, על בסיס מה נוסחו ההצהרות המפוצצות ("סטארט-אפ בעולם הבשר") של אנשי המסעדה הוותיקה מיפו ואיך כל זה מתיישב עם מה שאתה מדמיין בראש (מעין כספומט שמוציא בשר במקום מזומן). אבל הכול, או הרוב המוחץ לפחות, מסתדר כשאתה עומד מול הדבר עצמו.

אני לא יודע אם זה סטארט-אפ, כי אינני בקי בעולמות ההייטק וההגדרות השיווקיות שלהם. אני כן יודע שלקרוא לדבר הזה Meat Station היה מעשה חכם, בואכה מבריק. בעיקר כי זה מה שהוא, וזה מה שהוא עושה - הכי פשוט, הכי יעיל.

חדש על המדף

את הפרסומת הזאת אי אפשר להפסיק לשיר. אבל איך הגלידה?

לכתבה המלאה
איציק הגדול: Meat Machine, מכונות אוטומטיות לרכישת בשר. איציק הגדול,
מקצוענות בשר. איציק הגדול/איציק הגדול

מדובר למעשה בנקודת מכירה סטטית של מוסד הבשרים, שמנטרלת הגעה לבסיס-האם היפואי, כמו גם תורים-חניה והתעסקות עם, ובכן, בני אדם. הראשונה הוצבה ברחוב דינזגוף בתל אביב במתכונת 24-7, השנייה כבר פועלת בקניון אילון ברמת גן (בכפוף לשעות הפעילות של המתחם) ואחרות עתידות להתרשת ברחבי הארץ, עד כדי חמישים בשנה הקרובה, כהצהרת איציק לוזון ובן אסולין הבעלים.

המבחר הולך, יש להניח, על להיטי המקום ומתבסס על ביקושים קשיחים למוצרים. יש פה, בין היתר, קבב ואגיו ושומן טלה (63 שקלים ל-8 יחידות), המבורגר (54 שקלים לצמד), טבעות פילה בקר (96 שקלים ל-4 יחידות), שיפודי נתח קצבים (87 שקלים ל-5 שיפודים), מינוט סטייק שייטל וואגיו (79 שקלים), וגם בשר טחון (49 שקלים לחצי ק"ג).

אלה, כמעט מיותר לציין, מפגינים רמה גבוהה מאוד של קצבות ומקצוענות בשר אמיתית. מכונה או לא מכונה, אתם מקבלים ביד את איציק הגדול. זה עדיין אומר משהו.

איציק לוזון (מימין) עם בן אסולין, איציק הגדול. אילן נרינסקי,
שלוחה של בסיס-האם. איציק לוזון (מימין) ובן אסולין/אילן נרינסקי

הממשק נוח מאוד, לרבות תמונות ברורות שמסייעות לך להבין מה בדיוק אתה רוכש כאן, ולא יותר מכמה לחיצות בודדות נדרשות עד השלמת המהלך. האריזה הקפואה נוחתת בתחתית המכונה (בדומה לפחית, למשל, במכונות מקבילות), והתהייה איך תסחוב את זה איתך עכשיו נענית מצוין באמצעות שקית המצורפת לכל מוצר.

החסרונות ברורים, אך מתקבלים על הדעת בהתחשב במוצר. אין כאן ויטרינה כמובן, ולא קצב שיידע לענות על שאלות ולהמליץ על נתחים ואופן שימוש. זה לא הסיפור וגם לא נועד להיות. מן הסתם גם אין כאן אפשרות למשחק כמויות (המבורגרים, למשל, באים כאמור בצמדים) ובדומה לכל מכונה באשר היא, גם כאן המלאי כפוף לשינויים.

מה שיש כאן הוא פשוט שלוחה רחוקה של איציק, מייתרת נסיעות, חוסכת דמי משלוח ולוגיסטיקה, ופותרת חשקים. עושים מחר על האש? בונים על ארוחת סטייק ואין לכם כוח להתעסקויות? התעוררתם בשעות לא שעות ונזכרתם? תוך כמה שניות תוכלו לשים יד על כמה מפיתויי הבשר הטובים בארץ, ולהמשיך הביתה. זה אולי לא סטארט-אפ בהגדרה הטבעית ביותר שלו, אבל זה מספיק בשביל להתחיל להדליק את האש.

seperator

Meet Station של איציק הגדול, דיזנגוף 105, תל אביב וקניון איילון, רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully