וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים את הבוקר עם פינוק מהיר

בשיתוף השף הלבן

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 13:47

איזה כיף להתחיל את היום עם ארוחת בוקר שהיא פינוק אמיתי, לא?

פנקייקים. pixabay,
פנקייקים/pixabay

לא כל ארוחה מפנקת חייבת להיערך זמן ממושך, היא גם לא חייבת להיות מורכבת משלל רכיבים. אפשר בהחלט להכין כמה מתכונים ב10 דקות ולהתפנק עם ארוחה נהדרת. בדיוק לשם כך הכנו לכם רשימה של מתכונים שתוכלו לעשות זאת בקלילות וביעילות, לשבת מיד ולאכול!

פנקייק הפינוק הראשון שעובר בראש בתחום ארוחת הבוקר הוא כמובן הפנקייק. מתכון לפנקייק איכותי באמת, יפיק לכם פנקייקים שלא מביישים שום בית מלון 5 כוכבים. הקפידו להשתמש בריוויון במקום בחלב כדי לקבל מרקם נימוח ואוורירי במיוחד. אם אתם רוצים להעניק לבלילה טעם נוסף תוכלו להוסיף לתוכה מגוון טעמים כמו תמצית וניל, בננה מעוכה, אוכמניות, קקאו או שוקולית, נטיפי שוקולד ועוד תוספות שאתם אוהבים לאכול בתוך הפנקייק שלכם. לאחר שתסיימו להכין אותם, תתחיל החגיגה האמיתית, סירופים וממרחים, סוכריות צבעוניות וקצפות, כדורי גלידה ותוספות, פירות טריים חתוכים ועוד שלל אפשרויות מפנקות.

ופל בלגי

גם הוופל הבלגי עומד על אותו עקרון של הפנקייק. אם אין לכם כוח להתעסק עם הבלילה ואתם ממש רוצים לבחור באופציה מהירה, תמיד תוכלו לקנות ופלים בלגיים בסופר הקרוב לביתכם ולעטר אותם עם שלל תוספות או עם טוויסט מגניב של שמנת חמוצה ורסק תפוחים. השילוב הזה יחד הוא אחד המוצלחים ביותר. אך אם בכל זאת החלטתם להכין את הבלילה, מדובר בעשר דקות הכנה לכל היותר והופ לתוך מכשיר הוופלים הנאמן שלכם. משם הדרך לצלחת ולתחילת ארוחת הבוקר המפנקת שלכם היא סופר קצרה.

בוקר אמריקאי

מי שחשקה נפשו בארוחת בוקר בסגנון אמריקאי יוכל לבחור מתוך שתי אפשרויות:

1. קאפקייק ענקי ומפנק עם שלל תוספות נפלאות. את בלילת הקאפקייק אפשר להכין עם אוכמניות, גרידת לימון, מיץ הדרים, אבקת קקאו, בלילה של עוגת גזר, בלילה עם אגוזים טחונים, עם תפוחי עץ וקינמון ועוד שלל אפשרויות נהדרות שיעניקו לכם קאפקייק טעים באמת.

2. צ'ייז בייגל - בייגל עם גבינת שמנת בסגנון אמריקאי הוא אחד הדברים הנהדרים שאפשר להתחיל איתם את הבוקר. הקפידו לרכוש מראש גבינת שמנת פילדלפיה, כך שתוכלו למרוח שכבה עבה ונדיבה על הבייגל שלכם ולהרגיש ממש כמו בדיינר אמריקאי בשעות הבוקר.

קרואסון עם סלמון מעושן

לפעמים לא חייבים להעמיס כמויות של סוכר כדי לקבל פינוק מהיר. מספיק שתקנו שני קרואסונים גדולים, תחצו אותם במרכזם, מרחו גבינת שמנת, הניחו פרוסת סלמון מעושן, עטרו עם מעט שמיר ורבעי עגבניית שרי ויש לכם פינוק מושלם בפחות מעשר דקות הכנה.

פלטת פירות וגבינות

אחד השילובים הטעימים שיש זה פירות הקיץ חתוכים ומוגשים על צלחת נאה לצד סוגים שונים של גבינות. תוכלו לשדך אבטיח עם גבינה בולגרית, ענבים ואגסים עם גבינות כחולות כמו רוקפור או דנבלו, נקטרינות ואפרסקים עם מנצ'גו או קשקבל וגם גאודה תתאים לפירות הללו. כעת תוכלו להתחיל את הבוקר שלכם עם פינוק מהיר, טעים ובריא.

חצי קונטיננטלית

אם חשקה נפשכם בארוחת בוקר קונטיננטלית אך אין לכם את הזמן להיכן את כל המרכיבים, תוכלו להסתפק בגרסת החצי. הכינו חביתה, מקושקשת, או ביצת עין עם עשבי תיבול ופתיתי גבינה צהובה, חתכו כמה ירקות על

צלחת, פרסו כמה פרוסות של לחם מחמצת והוציאו מהמקרר גבינות וחמאה שבנמצא. הוסיפו כמה זיתים והרי לכם חצי קונטיננטלית ביתית בתוך עשר דקות.

מוזלי

מוזלי הוא מרענן וטעים בזכות המרכיבים הנהדרים שמרכיבים אותו. אם כך מה אתם צריכים לשם הכנת הפינוק הזה בשעת הבוקר? הרי הרכיבים לפניכם. ראשית אתם זקוקים לגביע יוגורט, שעליו תוכלו להוסיף דבש או מייפל לפי העדפתכם, הוסיפו כמה כפות של גרנולה מוכנה או ביתית ולסיום הוסיפו מספר כפות של פירות טריים חתוכים לקוביות. תוכלו להוסיף תפוחי עץ, פירות יער, בננה, אגס, מלון, אפרסק, תותים, אפרסמון ועוד.

גריל טוסט

אומנם יש הטוסט הרגיל שכולנו מכירים ואפשר להניח אותו בטוסטר ולהמתין להכנתו, או לחילופין להשתמש בגרסה האמריקאית שבה תניחו את הטוסט היפהפה שלכם על גבי מחבת עם חמאה ותטגנו אותו מעט עד שהגבינה תימס. אופן הכנה זה מעניק לטוסט טעם אחר לגמרי ואם טרם ניסיתם זאת, בהחלט הגיע הזמן.

בשיתוף השף הלבן
  • עוד באותו נושא:
  • פנקייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully