וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תארגנו מסיבת יום הולדת לילדים עם אלרגיות

מוגש מטעם שטראוס

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 14:15

בשנים האחרונות אנו עדים לילדים רבים שסובלים ממגוון שונה של אלרגיות. במאמר זה נדבר כיצד אפשר לארגן יום הולדת, שבה מתחשבים גם בילדים הסובלים מאלרגיות שונות, ועדיין ליהנות מחגיגה נחמדת

ילדים חוגגים יום הולדת. pexels,
ילדים חוגגים יום הולדת/pexels

לפני שאתם מזמיני את כל ילדי הגן או הכיתה אל המסיבה, יש לבחור את המיקום שבו היא תערך. בימים חורפיים תוכלו לחגוג בתוך הבית שלכם או בחדר דיירים אם יש לכם כזה בבניין. פתרונות נוספים יהיו לערוך את יום ההולדת עצמו בתוך מקום שמשלב גם סוג של הפעלה כמו איי ג'אמפ, באולינג, אולם קולנוע או נינג'ה סטאר וכדומה.

אם מדובר בימים קיציים תוכלו לערוך את יום ההולדת מחוץ לבית, בפארק או גינה שקרובים למקום מגוריכם ואפילו בבריכה.

מה נכין ליום ההולדת?

לא משנה באיזה מיקום תבחרו, שולחן אחד שעליו יוצבו כל הממתקים והמאפים, החטיפים וכמובן העוגה יככב כשולחן יום הולדת מסורתי. הינה כל מה שצריך לשים אליו עם ילדים הסובלים מאלרגיות:

• קינוחים שמכילים חלב - בגזרת הלקטוז ייתכן כי תמצאו ילדים בעלי רגישויות ויש לקחת זאת בחשבון בקינוחים, במאפים שונים אם אתם מגישים כאלו ואפילו בגלידה אם אתם מתכוונים לפנק את הילדים בגביעים עמוסי גלידה במהלך יום ההולדת. פתרון מצוין לעניין זה הוא גלידה LELO שמיועדת עבור אלו הסובלים מלקטוז או טבעוניים. הגלידות הללו מגיעות במגוון טעמים רחב והילדים ייהנו מהן עד מאוד.
• קינוחים שמכילים גלוטן - כאן כבר תצטרכו להתאמץ יותר. ישנם ילדים שרגישים לגלוטן ולכן אם אתם מחליטים לאפות קאפקייקס, מאפינס, קייקפופס וכמובן עוגת יום הולדת מומלץ לעשות זאת עם קמח שאינו מכיל גלוטן, או לפחות להכין כמות מסוימת עבור הילדים הללו בנפרד כדי שיוכלו ליהנות מהקינוחים גם הם.
• קינוחים שמכילים ביצים -יש לבדוק היטב אם יש ילדים שרגישים לביצים. שלא כמו הרגישות לגלוטן שהיא אינה מסכנת חיים, הרגישות לביצים כן, ולכן צריך להיזהר שבעתיים. חשוב לוודא מול ההורים של הילדים הללו מה מותר ומה אסור להם לאכול, וכמובן לוודא ששום דבר לא מכיל ביצים שעלולים לסכן את חייהם.
• ממתקים כיד המלך - יש לכם יד חופשית לקשט ולעטר את השולחן כמעט עם כל ממתק שעולה על רוחכם, שכן לשמחתנו עוד אין ילדים עם אלרגיה לסוכר. תוכלו לקשט עם מגוון סוכריות על מקל, טופי ארוך, מרשמלו, מקלות סבא עם סוכריות צבעוניות, שוקולדים ללא אגוזים או שקדים, חמצוצים, נחשים, דובוני גומי, סוכריות סודה, ג'לי בין צבעוניים ועוד. כמובן שאפשר להכין שיפודי ממתקים, להכניס אותם לצנצנות יפות ולעצב אותם בשלל סגנונות כדי שהשולחן שלכם יהיה צבעוני, יפה ושמח במיוחד.
• קינוחים שמכילים אגוזים, שקדים ובוטנים- גם קינוחים וגם שוקולדים או מוצרי מזון נוספים עלולים להכיל בתוכם אגוזים, שקדים ובוטנים, רגישות זו גם היא יכולה להיות מסוכנת עד מאוד ויש להתייחס אליה בכובד ראש. בדקו היטב את המוצרים השונים המכילים את הרכיבים הללו והימנעו מלהגישם ביום הולדת.

הפעלה ליום הולדת

ההפעלה שלכם בהחלט תלוית גיל, אך יש שלל מפעילים שיוכלו לשמח את הילדים ואת המבוגרים כאחד. אם יש לכם ילדים קטנטנים תוכלו לערוך יום הולדת של סמי הכבאי, מיקי מאוס, נסיכות, LOL, חד קרן, בת ים ועוד.

אם הילדים שלכם כבר בגילאי 6 ומעלה תוכלו להזמין קוסם שיבצע קסמים מרהיבים וישבה את לבבות הילדים, תוכלו להזמין מדען שיערוך שלל ניסויים מעניינים וישתף את הילדים, תוכלו להזמין מפעילי ג'אגלינג והולה הופ ולהקפיץ את הילדים לאורך כל יום ההולדת.

חוץ מאלו תוכלו לבחור בהפעלות של קונספט כמו יום הולדת גיבורים, או יום הולדת ספורטיבי כמו יום הולדת כדורגל, כדורסל, פוטבול, אתגר הנינג'ה ועוד.

ואם יש לכם ילדים יותר גדולים כמו 10 ומעלה תוכלו לבחור בקונספט של חדרי בריחה, סטנדאפ, גיימינג, בישול ועוד.

מוגש מטעם שטראוס
  • עוד באותו נושא:
  • יום הולדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully