וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו ארוחת ערב של אלופים

מוגש מטעם השף הלבן

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 13:25

ריכזנו ארוחות בריאות, טעימות וסופר מהירות שהילדים אוהבים

לימונים על צלחת. pixabay,
קל מאוד להכין להם ארוחות שהם יאהבו לאכול/pixabay

רוב הילדים אוהבים לאכול אוכל פשוט, לא מורכב ולא מסובך מידי, לא מתיימר ולא בעל שכבות או רטבים מיוחדים. רק אוכל פשוט וטעים. כיוון שכך, קל מאוד להכין להם ארוחות שהם יאהבו לאכול. בכתבה הזו נתמקד בארוחות בריאות, טעימות וסופר מהירות עבור הילדים שלנו.

כריכים בריאים

ילדים אוהבים לאכול כריכים. שתי פרוסות לחם עם ממרח וירקות והרי לכם ארוחת ערב או בוקר שלא תיקח לכם יותר מכמה דקות בודדות. יש שלל מתכונים ב-10 דקות שאפשר להכין להם, וכך גם הילדים אוכלים אוכל מזין וגם אתם יכולים לסיים את ההכנות בזריזות. לפניכם מספר כריכים נהדרים להתחיל איתם או לסיים איתם את היום.

כריך אבוקדו - אבוקדו נחשב לאחד הירקות המזינים ביותר שיש. הוא עשיר בשומנים בריאים שמחצית מהם בלתי רוויים. יש לו יתרונות בריאותיים רבים כגון אשלגן, ויטמין E, מספר סוגים של ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית וויטמין K, וטעמו עדין וטעים. אפשר להכין ממרח אבוקדו עם מעט שמן זית ולימון ולמרוח בתוך שתי פרוסות לחם, לחמנייה או פיתה. בצד חתכו עגבניות שרי לרבעים, מלפפון ירוק לרצועות קצרות והוסיפו כמה זיתים ירוקים.
כריך חביתה - ביצה היא חלבון ונחשבת כמזינה והכרחית לשם תזונה בריאה ומאוזנת. תרומתה רבה מבחינת רכיבי התזונה שלה אשר חיוניים לגופינו, בפרט באיכות וכמות החלבון. בנוסף היא מאוד משביעה וכמות הפחמימות שבה נמוכה מאוד. תוכלו להכין כריך של חביתה רגילה עם מעט גבינה לבנה, פרוסת עגבנייה, מעט חסה ומלפפון ירוק. לחילופין תוכלו להכין סלט ביצים עם מעט מיונז, מלח ופלפל שחור להוסיף קצת חסה, רצועות של גמבה אדומה וצהובה ולשלב כמה זיתים שחורים אם הילדים אוהבים את טעמם.
כריך טונה - הטונה עשירה מאוד בוויטמינים מקבוצת B, שמסייעים לגופינו. תוכלו להכין כריך של טונה עם או בלי מיונז בהתאם להעדפות של הילדים. הוסיפו לטונה מלפפון חמוץ או טבעות זיתים ירוקים, אפשר לשדרג גם עם גרעיני תירס טעימים. הוסיפו מעט חסה, עגבנייה וגם מקלות גזר.
כריך גבינה - גבינה מספקת לגופינו סידן הנדרש לחיזוק העצמות בגוף. כריך של גבינת קוטג', גבינה לבנה או גבינת לאבנה, הוא כריך נהדר. את גבינת הלאבנה אפשר לשלב בכריך עם מעט שמן זית שייספג היטב אל הלחם, למרוח לאבנה בנדיבות ולהוסיף זעתר. מי שרוצה לשדרג יכול להוסיף, פרוסה של עגבנייה וטבעות של בצל סגול. את כריכי הקוטג' והגבינה הלבנה אפשר לשדך לירקות בקופסה כמו עגבניות שרי, מלפפון ירוק, מקלות גזר ופרוסות קולורבי.
כריך חומוס - החומוס בניגוד לשאר הקטניות מספק לגוף שלנו כמות עצומה של ברזל, אך לא רק. הוא מקור לסיבים תזונתיים מסיסים, מינרלים, אשלגן, מגנזיום, סידן, ויטמינים מקבוצת B, וגם יש בו ויטמין C. כמו כן, הוא מכיל כמות גבוהה של חלבונים. ניתן לשלב אותו עם מלפפון חמוץ, פרוסות עגבנייה וגם מלפפון ירוק, וליהנות מכריך פשוט ומלא בריאות.

כל זמן שאתם משלבים כריך עם ירקות שהם גם מלאים בסיבים וגם בערכים תזונתיים רבים, הילדים שלכם זוכים לארוחה מצוינת שלוקחת מספר דקות בודדות להכין.

ומה עוד?

אם אתם לא מכינים כריכים אלא ארוחת צוהריים למשל, היא יכולה להיות נגזרת של מה שכתבנו מעלה ועדיין להיות מהירה ופשוטה להכנה. תוכלו להכין שקשוקה טעימה שמלאה בעגבניות וביצים, תוכלו להכין פשטידה עם ירקות שונים כמו תירס, פטריות או בטטה. תוכלו להכין דג סלמון בתנור וליהנות מערכיו התזונתיים הרבים וגם עופות בתנור לצד ירקות שורש שנאפים לאט ונמסים עם כל ביס בפה.

מוגש מטעם השף הלבן
  • עוד באותו נושא:
  • ארוחת ערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully