וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעים, בריא וזמין יותר מתמיד: כל היתרונות של אבוקדו בכתבה (קצרה) אחת

בחסות מועצת הצמחים

3.12.2023 / 15:27

האבוקדו נחשב לאחד ממזונות הפלא שגם מזינים ומשביעים, וגם בעלי ריכוז מאוד גבוה של ערכים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים החשובים לחיזוק הגוף. ואם לא די בכל זה, הוא מעולה גם לדיאטה

טוסט אבוקדו. ShutterStock
נחשב לאחד ממזונות הפלא שגם מזינים ומשביעים. אבוקדו טוסט/ShutterStock

בכריך לבית הספר, כתוספת בריאה לארוחה, כסלט מרענן בערב אירוח, כפרי בריא לפני או אחרי אימון, ועוד ועוד. האבוקדו נחשב לאחד ממזונות הפלא שגם מזינים ומשביעים, וגם בעלי ריכוז מאוד גבוה של ערכים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים החשובים לחיזוק הגוף. ואם לא די בכל זה, הוא מעולה גם לדיאטה. ולמה חשוב לדעת את זה בדיוק עכשיו? משום שזהו הזמן הטוב ביותר בשנה לקנות אבוקדו בשל וטעים. עונת האבוקדו מתחילה בשלהי הקיץ או בתחילת הסתיו בזכות מועדי ההבשלה השונים של כל זן, מה שאומר שבתקופה זו של השנה יש שפע של פרי במחירים מאוד אטרקטיביים. וכל זה, בלי שאמרנו מילה על חיזוק החקלאות הישראלית בתקופה הקשה והמורכבת בה אנו נמצאים.

אבוקדו. ShutterStock
סלט אבוקדו טעים ומזין או אולי מטבל גוואקמולי מרענן/ShutterStock
במקום לאכול עוד פרוסת עוגה או אולי פופקורן, שסתם ישמינו אתכם ולא באמת ישביעו, אפשר להתענג על פרוסת לחם מחמצת עם ממרח אבוקדו טעים. המבינים יוסיפו לחגיגה גם ביצה קשה

הפרי שמתלבש על כל סיטואציה בחיים

זוהי שעת ערב מוקדמת, ואתם מקבלים טלפון מפתיע מחברים שהודיעו כי הם קופצים אליכם בצורה ספונטנית. עם ניתוק השיחה אתם פותחים את המקרר ומגלים לצערכם שהוא די ריק ואין לכם מה להציע לנשנוש. או אז אתם מגלים על השולחן מולכם את סלסילת האבוקדואים הבשלים והמזמינים, ויודעים שהנה הפתרון מונח מול עיניכם, עם סלט אבוקדו טעים ומזין או אולי מטבל גוואקמולי מרענן שינעים לכולכם את הזמן, וידגדג בלשון.

וזה לא נגמר רק בסלט לאירוח שכן האבוקדו משתגוולב היטב בכל היבט בחיים. כמו למשל הירידה הרגילה שלכם עם הילד לגינה. וכך, במקום עוד חטיף מלוח ומשמין או אולי ממתק מפוצץ בסוכר, תוכלו להאכיל את הג'וניור שלכם באבוקדו טרי ובריא. אגב, הפרי המזין הזה מתאים גם כמזון מוצק ראשוני לתינוקות. רוצים עוד דוגמאות? חישבו על הנשנושים שלכם מול הטלוויזיה בערב. במקום לאכול עוד פרוסת עוגה או אולי פופקורן, שסתם ישמינו אתכם ולא באמת ישביעו, אפשר להתענג על פרוסת לחם מחמצת עם ממרח אבוקדו טעים. המבינים יוסיפו לחגיגה גם ביצה קשה.

סלט אבוקדו ועלים ירוקים. ShutterStock
תמיד טוב שיש אבוקדו בבית/ShutterStock

יש מספיק אבוקדו לכולם

אפשר למעשה לומר שהאפשרויות של צריכת האבוקדו הן כמעט בלתי נגמרות, ומה שבטוב בתקופה הנוכחית זה שהפרי נמצא בשפע בשווקים כך שלא תצטרכו "להתקמצן" על האבוקדו שלכם, ותוכלו ליהנות ממנו בכל הזדמנות. אם למשל עד עכשיו הייתם אוכלים אבוקדו אחד רק לפני האימון במכון הכושר, הרי שמעכשיו תוכלו ליהנות ממנו גם אחרי. אם עד כה הייתם מסתפקים באבוקדו אחד לכם, ומשאירים את השאר לבני המשפחה, הרי שמעכשיו יש מספיק לכולם, ותוכלו ליהנות מהפרי הזה כמה שרק תרצו. בקיצור, תמיד טוב שיש אבוקדו בבית, ובמיוחד עכשיו תוכלו ליהנות מהפרי בעל הערכים והסגולות הבריאותיות, כמה שרק תרצו. בתיאבון!

בחסות מועצת הצמחים
  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully