וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתפה תמונה של הארוחה שלה במסעדה וקיבלה חשבון של מעל 223 אלף שקל

18.12.2023 / 0:02

בחורה סינית העלתה לרשת תמונה של ארוחה שאכלה. אלא שהיא לא הבינה שהיא עשתה טעות גורלית שעלתה לה מאוד ביוקר. כך זה קרה

ככה משלמים במסעדות סיניות - עם ברקוד/China Red Restaurant II

לאכול במסעדות יוקרה זה עסק מאוד יקר, אלא שעבור בחורה אחת הארוחה עלתה לא פחות מ-223 אלף שקל. הבחורה הסינית שזוהתה בתקשורת רק בשם משפחתה וואנג, נהנתה מארוחה יוקרתית במסעדה בקונמינג שבדרום מערב סין עם חברה. היא השתמשה באפליקצייה הסינית WeChat כדי לשתף עם חבריה ועוקביה מה היא אוכלת.

אלא שבזמן שהיא עשתה זאת, היא לא הבינה שזה יעלה לה ביוקר ויגבה ממנה חשבון מפלצתי. הבחורה והחברה שלה נהנו מהארוחה וכאשר הגיע הזמן לשלם עליה, היא נדהמה שקיבלה חשבונית על סך 430 אלף יואן (מעל 223 אלף שקל). איך זה הגיוני אתם שואלים?

ובכן, מסתבר שהתמונה שהיא העלתה כללה את קוד ה-QR של השולחן שלה, הקוד שהיא והחברה שלה השתמשו בו כדי להזמין את הארוחה. כאשר אנשים אחרים מקבלים גישה לקוד הזה, הם יכולים להוסיף ארוחות להזמנה הזו. היא אמנם שיתפה את התמונה הזו רק עם חברים נבחרים שלה, אך מסתבר שכמה אנשים חצופים שנחשפו לפוסט שלה, החליטו להוסיף כמות עצומה של אוכל לחשבון.

תשלום ב-QR במסעדות הפך פופולארי במיוחד

על פי הדיווח בסין, העוקבים המרושעים הוסיפולהזמנה שלה לא פחות מ- 2,580 מנות של דיונונים, 1,850 מנות של מרק דם ברווז ואיטריות (מעדן פופולארי באזור) ועוד 9,990 מנות של שרימפסים. למרות שהבחורה הבינה מהר את הטעות שלה ומחקה את התמונה מהרשת - היא המשיכה להיות מוצפת בהזמנות.

למזלה, הבעלים של המסעדה הבין את הטעות שלה ונתן לה לעזוב בלי לשלם את הסכום העצום הזה. לפי הדיווח הם גם העבירו אותה ואת החברה שלה לשולחן אחר כדי שהן יוכלו להבדיל בין ההזמנה המקורית שלה לבין ההזמנות המזוייפות שהציפו אותם.

מאז אותה תקרית, המסעדה שינתה את מערכת ההזמנה שלה כדי שיהיה ניתן להזמין רק ממרחק קרוב לקוד - כך דברים כאלו לא יוכלו לחזור על עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully