וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוקים שכולם יכולים להכין בקלי קלות

בשיתוף השף הלבן

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 9:52

אם גם אתם כאלו שפתאום רוצים נשנוש מתוק, תוכלו להכין אותו בקלות בביתכם, וכך לוודא שתמיד יש משהו זמין בהישג ידכם

פודינג עם פירות יער ותותים. pixabay,
פודינג עם פירות יער ותותים/pixabay

מכירים את זה שכך פתאום באמצע היום תוקף אתכם חשק עז לנשנוש מתוק. יש מי שמשתמש בהפסקת הקפה באמצע היום כתירוץ לנשנש משהו מתוק. ויש מי שיקום מכיסאו ויתחיל לתור אחר המתוק המתוק הזה ברחבי הבית כדי להרגיע את החשק.

נשנושים מתוקים שאפשר להכין בבית בקלות יכולים להיות עוגיות שונות, עוגות בחושות, טארטים מלאים בקרם עשיר או פירות ועוד. אספנו עבורכם במיוחד כמה רעיונות למתוקים שאפשר להכין בקלות ובמהירות.

כדורי פלא של שוקולד

כדורי שוקולד הם נשנוש מתוק מושלם לאותו רגע של חשק עז. הכדורים הקטנים מחכים לכם קרירים במקרר, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוף מנג'ט אחד החוצה ולנגוס ביס שימלא אתכם אושר תוך דקות בודדות. היופי בכדורי שוקולד הוא שניתן להכין אותן במגוון סגנונות שמתאימים לכל אחד. למשל, אפשר לשלב בהם טחינה וסילאן, אפשר לשלב בהם אגוזים קצוצים או אגוזי לוז כהפתעה בתוך הכדור ממש כמו בפררו רושה. אפשר להחביא בפנים דובדבן אמרנה ולהוסיף לבלילה מעט ליקר דובדבנים, או לחילופין להשרות את הדובדבנים בתוך ליקר אשר יעמיקו את הטעמים של השוקולד. אפשר לצפות את הכדורים בשלל ציפויים, החל מאבקת קקאו המדמה טראפלס עשיר בטעמי שוקולד, דרך שבבי הקוקוס המסורתיים שכל כך מחמיאים לשוקולד וכלה בסוכריות צבעוניות שהן האהובות ביותר על הילדים. כמובן שניתן לצפות אותם גם בשוקולד, שברי בוטנים או פיסטוק ועוד.

פנקייק אוכמניות מי לא אוהב פנקייק? הם קלילים, טעימים, מהירי הכנה ואפשר להכין אותם גדולים מאוד, קטנים מאוד, נפוחים מאוד, דקיקים מאוד (קרפ) וגם במגוון צורות לפי התבנית שבה אתם משתמשים. מי שרוצה לרענן קצת את הפנקייק המקורי, יכול להוסיף לבלילה אוכמניות ולהעניק לפנקייק טעם מתוק חמצמץ וצבע סגלגל משגע. הטעמים משתלבים נהדר גם עם סירופ המייפל וסירופ השוקולד המסורתיים. כך שאם מתחשק לכם כך לפתע נשנוש מתוק דווקא לארוחת הבוקר, תוכלו להתפנק לכם באיזה בראנץ' נהדר ביום שבת או סתם ביום חופש.

עוגיות שוקולד צ'יפס

עוגיות שוקולד צ'יפס הן מופלאות באמת. העוגייה הזו כל כך קראנצ'ית, מתוקה וטעימה שאי אפשר להפסיק לאכול ממנה. היא אהובה כאחד על ילדים ומבוגרים, בשל מרקמה הנהדר ונטיפי השוקולד הנימוחים שבתוכה. העוגיות מאוד קלות להכנה ואפשר להכין אותן כעוגייה בהירה עם נטיפי שוקולד כהים, או עוגייה כהה משוקולד עם נטיפי שוקולד לבן בהירים או בכלל לערבב את שני סוגי נטיפי השוקולד גם הלבנים וגם הכהים בתוך עוגייה אחת מושלמת לנשנוש מתוק.

עוגיות בריאות של טחינה

אנשים רבים אוהבים את טעמן של עוגיות הבריאות הללו, משום שהן כה רכות ונימוחות, הן אינן מכילות גלוטן כלל ואפייתן אורכת מספר דקות בודדות. אפשר להשתמש בהכנתן בקמח שקדים המוסיף להן טעם עדין, להמתיק אותן באמצעות סילאן ולא סוכר לבן, להוסיף להן טחינה גולמית, שבבי קוקוס טחון ולשדרג את הטעמים עם אגוזי מלך קצוצים או שקדים מולבנים פרוסים. מי שרוצה לשפר את הטעמים יכול להוסיף גם אבקת קינמון או לחילופין חמאת בוטנים. בסוף יתקבלו עוגיות בריאות משגעות שניחוחן יופץ בכל הבית. ואתם רק תצטרכו למצוא את הצנצנת הנכונה שתכיל אותן עד שהעוגייה האחרונה תיזלל.

עוגה בחושה

עוד נשנוש שאפשר להכין ממש במהירות היא עוגה בחושה. יש מגוון עצום של עוגות בחושות אהובות במיוחד שישר מזכירות את הבית של אימא, שתוכלו להתענג על כל ביס וביס שלהן לצד כוס הקפה היומית שלכם.

בשיתוף השף הלבן
  • עוד באותו נושא:
  • קינוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully