וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורי קסם מיפן הגיעו לישראל דרך לונדון. הנחיתה רכה-רכה

4.1.2024 / 6:00

להיטים ויראליים, מחממים חורפיים ושגעת ספורטאים: טועמי חדש על המדף התפנקו

בווידאו: סיור במפעל מילקי של שטראוס/צילום: שלומי גבאי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - להיטים ויראליים, מחממים חורפיים ושגעת ספורטאים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

יוגורטיה, גלידות פלדמן

יוגורטיה, גלידות פלדמן. סטודיו פלדמן,
יוגורטיה של גלידות פלדמן/סטודיו פלדמן

חברת הגלידות הוותיקה נענית ל"באזז הבלתי פוסק ברשתות החברתיות, הביקושים הגבוהים והמחסור על המדפים", ומחזירה לקאמבק מתבקש את אחד ממוצרי הדגל שלה.

מדובר בגלידה על בסיס תערובת חלבית מוקצפת עם יוגורט ביו, בעלת 128 קלוריות ליחידה, שהושקה בעבר כפתרון בסיס יעיל לשייקים ביתיים. הטרנד הנוכחי, מסתבר, מניע את הגלגלים מהטיקטוק החוצה ולצדדים, אבל הנסיבות פחות חשובות פה. המלבן הצחור הזה עדיין מחזיק מרקם אידיאלי להשתוללויות, טעם מתקתק-חמצמץ שעובד היטב גם בפני עצמו, ותחושה כללית של פאן.

בשתי מילים: קפוא, ולוהט

חדש על המדף

לחיים, ועוד קצת. כי אין דרך יותר טובה לסגור את 2023

לכתבה המלאה

מוצ'י LittleMoons, יאנגו דלי

מוצ'י LittleMoons, יאנגו דלי. יאנגו דלי,
מוצ'י LittleMoons של יאנגו דלי/יאנגו דלי

פלטפורמת השליחויות הסופר-אנרגטית מוסיפה לתווך עולם גדול למדינה קטנה, ומשיקה על אופנועיה מותג מבוקש של הממתק היפני הלוהט.

כדורי המוצ'י הללו, שזמינים פה כמובן בשלל גירסאות אחרות, מיוצרים בלונדון ומספקים "חווית משתמש" שנענית לחלוטין לציפיות האיכות מהממלכה. מעטפת הבצק, מקמח אורז, דקיקה ורכה (ההמלצה היא להמתין 5 דקות מהפריזר להתנפלות), והמילוי מגביר עם גלידה מצוינת, חלבית-שמנתית, ובעיקר מושקעת ולא מתוקה מדי, בטעמי וניל, פיסטוק ודבש (מתוק-מריר), פסיפלורה ומנגו (נהדר), שוקולד מריר ואגוזי לוז (הפייבוריט שלנו), ובלונדי. מחיר: 39.90 לאריזת שישייה.

בשתי מילים: כדורי פלא

מרקים ועוגיות, כרמלה

מרקים ועוגיות, כרמלה. כרמלה,
מרקים ועוגיות של כרמלה/כרמלה

אימפריית המשלוחים המקומית מחבקת את החורף ומתכרבלת עם "הקוקיות של כרמלה" ו"כרמלהדיש", שתי קטגוריות חדשות תחת מותג האם.

מדובר בסדרת עוגיות חמאה מגוונת ועשויה היטב - משוקולד צ'יפס ועד אלפחורס, מקראנץ' חמאה ושקדים ועד "חישוקים מזרחיים", לרבות אופציות טבילה קלאסיות וענייני שוקולד או ריבה. מחיר: 34.90 שקלים לקופסת 250 גרם.

החימום השני הוא קולקציית מרקים טבעונית, על בסיס רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. הסדרה כוללת, לעת עתה, מרק עדשים, מרק תירס, מרק עגבניות, מרק שעועית ומרק בטטה, ומספקת אופציה יעילה ומצוינת לארוחה חמה - לוגיסטית ותמחורית (19.90 שקלים לקופסה בת 480 מ"ל), אך גם טעימה.

בשתי מילים: חורף טעים

חטיפי חלבון וחלבה, א.אטיאס

חטיפי חלבון וחלבה, א.אטיאס. א.אטיאס,
חטיפי חלבון וחלבה של א.אטיאס/א.אטיאס

חברת המזון החרוצה מרחיבה מדפים עם קולקציות מסחררות של חטיפי חלבון, וחטיפי חלבה.

מדובר באטיאס פרו +, רביעיית חטיפים עם אוריינטציה ספורטיבית בטעמי קפה, עוגיות חמאה, אגוזי לוז וקקאו, וכן בננה ופולי קקאו. החטיפים מתהדרים בתווית ירוקה ומתאימים לטבעונים, עם כמויות יפות של חלבון (18-20 גרם), סוכר שמגיע ממרכיבים טבעיים וכ-230-240 קלוריות ליחידה בת כ-60 גרם. הטעמים מתווכים את כל זה עם מתיקות מורגשת אך לא משתלטת, שמשיבה אנרגיה ומשמחת ימים אפרוריים - אחרי האימון, ליד הקפה ובכל סיטואציה למעשה.

קולקציית החלבה, בייצור ישראלי, יישרה קו עם מבחר כיפי להפליא של אפשרויות - אספרסו, וניל-עוגיות, אגוזי לוז מקורמלים (הפייבוריט שלנו), קוקוס קלוי ופיסטוק - ועם סכנת פיתויים דרמטית בכל רשרוש פתיחה באשר הוא.

בארבע מילים: לחלבונאים, לספורטאים ולכולם בעצם

יוגורט במרקם אוורירי, יוגורט נטול לקטוז ובייגלה מועשר בחלבון, תנובה

יוגורט במרקם אוורירי, יוגורט נטול לקטוז ובייגלה מועשר בחלבון, תנובה. תנובה,
יוגורט במרקם אוורירי, יוגורט נטול לקטוז ובייגלה מועשר בחלבון של תנובה/תנובה

ענקית המזון המקומית מרחיבה את מדפי (ומקררי) מותג GO שלה, עם שלושה מוצרים חדשים, ומסקרנים.

הראשון הוא בייגלה מועשר בחלבון וסיבים תזונתיים (ודל בפחמימות) מבית מאיר בייגל, שמציע אופציה מקורית יחסית לצרכנים המקפידים. החטיף מגיע באריזות אישיות-זוגיות של 50 גרם (ובהן כ-25 גרם חלבון) ובשלושה טעמים - בייגלה בטעם מלח, בייגלה בטעם שומשום ובייגלה בטעם מתובל - מתחסלים. אחרי אימון, ובכל זמן אחר למעשה. מחיר: 10.90-13.90.

במקביל, מציע המותג הפופולרי גם שתי גירסאות יוגורט חדשות - אחת לבנה ונייטרלית בטעמיה אך ללא לקטוז (25 גרם חלבון לגביע, 2% שומן, 4.70-6.90 שקלים), והשנייה במרקם מוקצף אך קליל (20 גרם חלבון לגביע, 1% שומן, 128 קלוריות, 4.70-7.20 שקלים) ובטעמי וניל או פירות יער מתקתקים.

בארבע מילים: ממש לא רק למקפידים

חליטות חורף, ויסוצקי

חליטות חורף, ויסוצקי. יוסי מור,
חליטות חורף של ויסוצקי/יוסי מור

העונה הקרה (יחסית, בכל זאת ישראל) הובילה את ענקית התה המקומית להשיק טריו חליטות מוכוון טמפרטורות, ופינוקים.

המהלך כולל שלושה טעמים חדשים - תה שחור עם הל (חזק, מיוחד ועם אפיל קפאיני, לפחות פסיכולוגי), תה ירוק מנגו במהדורה מוגבלת (מצוין) וגם פייבוריט פרטי בדמות חליטת חמדת הפקאן - חורפית ומתקתקה, ועם תחושה חמקמקה חיובית של חופשה אירופית, במיוחד לאחר תוספת קלה של חלב. מחיר: 14.90-24.90 שקלים.

בשלוש מילים: העונה הקרה-חמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully