וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המלחמה: כך הצליחו באסם לחדש את ייצור אחד החטיפים האהובים בישראל

בשיתוף אסם נסטלה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 15:14

בעקבות המלחמה, הליך הייצור של ביסלי כמעט ונעצר. אלא שבזכות ההתגייסות של עובדי המפעל בשדרות, קו הייצור ממשיך לפעול גם תחת טילים ואזעקות. צפו בכתבה המצולמת

בווידאו: ביקרנו במפעל אסם נסטלה בשדרות/עריכה: נועה לוי

רגע לפני ה-7 באוקטובר באסם נסטלה החליטו לשדרג את קו הייצור של אחד החטיפים הכי אהובים בישראל - ביסלי, במפעל החברה בשדרות. המטרה הייתה להתקין מערכת משודרגת, כדי לקבל מוצר איכותי ומאוזן בטעמים. אלא שבשל המלחמה מרבית עובדי המפעל פונו, והקו החדש נותר ללא מפעיליו המקוריים. בעקבות, זאת צוות המפעל שנותר, נאלץ ללמוד איך להפעיל את הקו בכוחות עצמו והודות להם קו הייצור שמייצר את אחד החטיפים הכי אהובים בישראל ממשיך לפעול תחת אש.

"היינו צריכים להפעיל את הקו החדש בלי סיוע ובלי אנשים שבאמת יודעים מה לעשות", אמר גידי גולדמן, מנהל מפעל אסם שדרות. "מהנדס המפעל שהיה במילואים הגיע בין המשמרות שלו לתת יד ולתרום מהידע שלו. טכנולוגית המפעל שאמונה על מתכונים הפכה להיות חלק מצוות ההפעלה של הקו ומרחוק גייסנו מומחים ששהו בכלל באנגליה וסייעו לנו מרחוק. הצלחנו להגיע למצב שתחת מתקפות הטילים אנחנו מייצרים ביסלי ועומדים בביקושים".

"הגענו למפעל תחת איום טילים וחשש ממחבלים", אמרה הגר גלאה, טכנולוגית מזון בחטיבת החטיפים באסם נסטלה. "לא אשקר, היה מפחיד להגיע למפעל אבל היה חשוב לנו להגיע ולהמשיך לייצר את החטיף שכולם כל כך אוהבים".

איך נראה קו הייצור החדש ומה חושב המפעיל החדש? צפו בכתבה המלאה בנגן שלמעלה.

בשיתוף אסם נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • ביסלי
  • אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully