וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזמות שוקולדיות ושחיתויות תותים: בתוך תפריט החורף של מקס ברנר

26.2.2024 / 6:00

זה לוהט, זה מבעבע, זה נטבל, זה מתחסל. רק אל תשכחו לחלוק

תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר/מקס ברנר

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - לוהט, מבעבע, נטבל ומתחסל. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. סטודיו Details,
הדבר היחיד האפשרי, והמתבקש. תפריט התותים של מקס ברנר/סטודיו Details

צניחת הטמפרטורות (ולמעשה, בעגה עברית-ישראלית-מקומית, ירידה של 6-7 מעלות מקסימום לרף שייחשב באירופה ובארצות הברית כאביב חמים וסימפטי וכאן מוציא מאנשים את מיטב המעילים והמגפיים ומקריס תשתיות וכבישים כאילו אנחנו על דיווחי התנועה של סיביר) והזנקת עונת פירות החורף הובילה את מקס ברנר לעשות את הדבר היחיד האפשרי, והמתבקש.

והדבר הזה הוא שידוך טבעי ומתוק של שוקולד ותותים כמובן, מסורת ותיקה של רשת המתוקים שהתחדדה כעת לכדי טירוף ממוקד שדורש ממך הרבה תשומת לב ופוקוס, וגם שולחנות גדולים שיאפשרו לך פשוט להזמין הכול, אחד מכל דבר לפחות, ועוד קצת.

חדש על המדף

בקרוב גם תל אביב תיכנס לרשימה? הטאץ' הקטן והחמוד של סטולי

לכתבה המלאה
תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. יניב גרנות, מערכת וואלה
טירוף ממוקד. תפריט התותים של מקס ברנר/מערכת וואלה, יניב גרנות
תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. יניב גרנות, מערכת וואלה
אחד מכל דבר לפחות. תפריט התותים של מקס ברנר/מערכת וואלה, יניב גרנות

התפריט כולל ארבע מנות, מגש מפלצתי אחד ושלושה משקאות שמאפשרים יחדיו הרבה מאוד קומבינציות מוגזמות (ושוב, הכרחיות לגמרי לתקופה).

יש כאן עוגת גבינה ותותים (שכבות של קראמבל, קרם מסקרפונה, גנאש שוקולד לבן מוקצף ותותים, 56 שקלים), "שאנטי תותים" (גנאש שוקולד לבן מוקצף, תותים טריים עם שברי שוקולד לבן, קצפת טרייה, קראמבל עוגיות ורוטב תותים, 66 שקלים) וגם קרפ עוגת גבינה ותותים (קרפ עם מסקרפונה, קראמבל תותים טריים, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל ושוקולד חם, 69 שקלים) ו"שרינג וופל תותי פרוטי" (מנת חלוקה של שלושה וופלים חמים עם תותים טריים וקצפת, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל, כדורי וופל, רוטב תותים, קראמבל ושוקולד חם ששופכים מעל, 89 שקלים).

תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. סטודיו Details,
דרוש שולחן גדול יותר. תפריט התותים של מקס ברנר/סטודיו Details

שתי האחרונות הגיעו לשולחן על תקן המנות הנורמטיביות יחסית, וסיפקו באופן מיידי הצצה לפרספקטיבה הידועה של מקס ברנר. כלומר, ענקיות כנקודת בסיס, ואקסטרה-אקסטרה ענקיות כשמצורפת אליהן המילה התמימה "לחלוקה".

הקרפ הרחב תפס לבדו כשליש שולחן, והגיע כחלק ממערך מקיף של מתוקים ומרקמים, במילוי מסקרפונה מוקצפת ועם תוספים ותוספות אינספור - גלידה טובה, שברי שוקולד, תותים טריים ורוטב אדום כיפי.

משולש הוופלים, טריק ידוע של הרשת, ובצדק - זקף קומה גבוהה על הצלחת ושילב היטב בין המלבנים המשובצים והחמים ובין הקצפת והגלידה, הרוטב השוקולדי הסמיך ותותי השדה.

תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. מקס ברנר,
מוד של הגזמות. תפריט התותים של מקס ברנר/מקס ברנר

מנה שמכונה כאן "שרינג תותים ושוקולד" (149 שקלים) מגבירה עוד יותר את העניין, עם סופלה שוקולד שמחזיק תותים טריים, קראק פאי, קרפ עוגת גבינה ותותים, מיני שאנטי שוקולד לבן ותותים, פונדו עם דיפ של שוקולד חלב, לבן או מריר וצנצנת של תותים טריים לטבילה, וגם כדור גלידה וניל ושוקולד חם כמובן. בכל זאת שרינג הרי.

שוקולה בואנו נוצ'לה (משקה שוקולד לבן עם קרם בואנו אגוזי לוז וקרם חלב, 28 שקלים) משיב את הנוזלים שאבדו עם פעולת הריור האינטנסיבית, ושני משקאות אלכוהוליים מגבירים חורף ותחושת רחובות אירופאיים, בדמות מרטיני שוקולד ותות (ליקר טראפל, וודקה, גנאש שוקולד, קרם וניל ותות עטוף בשוקולד, 49 שקלים) וסיידר תפוחים חם (29 שקלים) עם יין אדום ותיבול קינמוני, בכמות שמספיקה לזוג, לפחות.

תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. סטודיו Details,
מגביר חורף. תפריט התותים של מקס ברנר/סטודיו Details
תפריט תותים ושוקולד, חורף 2024, מקס ברנר. סטודיו Details,
קרייב מבעבע. תפריט התותים של מקס ברנר/סטודיו Details

התפריט האמור מוגש לצד האופציות הרחבות מאוד בשגרה של מקס ברנר, שמתכתבות מצוין עם ראש ובטן שקמו בבוקר במוד של הגזמות, עם חגיגות משפחתיות שמחות ושמחות יותר, ועם הקרייב המבעבע הזה שכולנו מכירים, שעניינו הכמעט יחידי הוא שוקולד, ועכשיו.

מה שכן, כדאי היה לספק את תשוקת התותים הכיפית עם אופציה אחת פירותית ואדומה יותר, או אפילו רק לאפשר המרה של אותה גלידת וניל טובה בגלידת תות. ההערה הזאת, מן הסתם, לא מנעה התנפלות שוקולדית מובהקת. בכל זאת חורף, והגוף צריך להתחמם, לא?

seperator

תפריט תותים מיוחד לחורף 2024, רשת מקס ברנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully