וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא אוהבים ציצים!": קבוצת פייסבוק לאוהבי בירה נלחמת בשמועות

29.3.2024 / 0:05

חברי קבוצת הפייסבוק של אוהבי בירה גינס נוטים להעלות תמונות של בירה על רקע שדיים וזוכים להרבה לייקים, אך כשאחד החברים העלה תמונה רגילה ולא זכה לפרגון הוא ממש לקח את זה קשה. התגובה שלו עוררה ויכוח, כשחברי הקבוצה מתעקשים שהם "לא אוהבים ציצים"

חמש עובדות על בירה/מערכת וואלה! News

"קהילת גינס", קבוצת פייסבוק עם יותר מ-309 אלף חברים שהם מעריצים מושבעים של הבירה האירית הכהה, חוטפת בראש מאחד מחבריה שהתלונן כי הקבוצה לא באמת נועדה לחובבים אמיתיים של הבירה אלא ל"אוהבי ציצים", לדבריו, מאחר שחברי הקבוצה מעלים בה יותר מדי תמונות של בירות לצד נשים עם מחשוף.

חבר בקהילה התלונן שאחד הפוסטים שלו - שכלל 3 תמונות סטנדרטיות של הבירה שלו - זכה רק ל-7 לייקים בעוד שפוסטים עם תמונות של בירות לצד שדיים זוכים לאלפי לייקים. "ההבדל בין התוכן שזו הקהילה המיועדת לו - לבין התוכן שקהילת גינס באמת רוצה", הוא פרסם "כתגובה לצביעות". הוא ציפה לקבל תמיכה מחבריו לקבוצה אך הם מהר מאוד השתיקו אותו. "אתה צריך חיבוק, מותק?", שאל אחד ואחר הוסיף: "וזו בעיה???". חבר נוסף שאל: "והנקודה שלך? ואחר הוסיף: "הקבוצה הזו תוחרם בעוד שבוע או שבועיים, בואו נהיה כנים".

אחרי שחטף ביקורת, הוא חזר בו מדבריו: "אתם מסתכלים על זה לא נכון. אני רק מדווח. לא מתלונן". זה לא ממש עזר לו. "אף אחד לא עשה לייק לפוסט שלך כי הוא היה משעמם", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אז אתה כועס כי אחרים מקבלים יותר לייקים ממך?". דווקא פוסט ה"אני לא מתלונן" שלו זכה ליותר תשומת לב ולייקים מהפוסט המקורי שלו, אבל לא נראה שהוא הצליח לשנות את דעת חבריו.

עוד בנושא:
"הציצים שלי גדלו כי שתיתי את הבירה של אבא שלי עירומה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ובנתיים בקבוצת הגינס בפייסבוק

הפוסט המתלונן הגיע אחרי עלייה רצינית בפרסום תמונות פרובוקטיביות בקבוצה, על אף שבפרופיל של הקבוצה נכתב: "קהילת הפייסבוק מיועדת כדי לחגוג ולשתף את האהבה שלנו לבירת הסטאוט האירית האייקונית". רבים בקבוצה מסכימים שהיא סטתה מהנושא לשמו יוסדה אך בוחרים לצחוק על זה.

עם זאת, המתלונן יכול כעת למצוא נחמה שהוא לא לבד במערכה. אחד כתב: "אחי, אני אפילו לא חלק מהקבוצה הזו - ובכל זאת רואה כמעט כל פוסט בפיד שלי. הקבוצה הזו היא לא על גינס. כולכם פשוט צמאים לציצים חחח" ואחר הוסיף: "באים בשביל הבירה, נשארים בגלל הציצים". פוסט של חובבת גינס מדבלין ששיתפה תמונות שלה עם הבירה הסכימה: "אני לא מאשרת עוקבים באינסטגרם שמגיעים אליי מפה. 90 אחוזים מהאנשים שניסו לעקוב אחרי הם גברים נשואים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully