וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מתאהבים בתוכנית הבישול הלא רשמית של ג'ניפר גארנר וכך תכינו את עוגת הלימון שלה

31.5.2024 / 0:03

השחקנית ג'ניפר גארנר החליטה להעלות לרשת תוכנית בישול לא לגמרי מקצועית, בה היא נעזרת במומחים כדי להכין בקלמזיות שובת לב מנות מפתות למראה. בתוכניתה האחרונה היא הכינה עוגת לימון עם שמן זית שאתם לגמרי תרצו להכין בעצמכם

ג'ניפר גארנר מכינה עוגת לימון עם שמן זית/@Garnerish

בימינו כל מי שיש לו סמארטפון, אינטרנט, עוקבים ומצרכים יכול להפוך למגיש תוכנית בישול פופולרית. גם מי שיש לו פחות יכולות במטבח יכול להפוך לשף טיקטוק אם הוא עובר מסך ויודע לעקוב אחר הוראות ההכנה שבספר המתכונים.

זה כנראה מה שעשתה השחקנית ג'ניפר גארנר, שמנחה תוכנית אינטרנטית בשם "העמדת פנים של תוכנית בישול" (Pretend Cooking Show) בעמוד האינסטגרם והיוטיוב שלה. הסרטונים הקצרים ולעיתים הומוריסטיים מעמידים את גארנר בראש ובמרכז המטבח, כשהיא מדגימה מתכונים שניתן לשכפל בקלות - בדרך כלל עם אורחים מפורסמים שיודעים דבר או שניים על בישול ואפייה.

בתוכנית האחרונה שלה היא בחרה להכין עוגת לימון עם שמן זית בעזרתם של השפים עטורי הפרסים מלוס אנגלס, ג'ון שוק ו-ויני דוטולו ממסעדת Jon & Vinny's הפופולרית. העוגה נראית קלה מספיק להכנה אך צמד השפים חלקו עם גארנר והצופים מספר טיפים על הדרך שיביאו לתוצאות טובות יותר, בעוד גארנר מייצגת את הצופה הממוצע שקצת מסתבך עם הכמויות ושובר ביצה על הדרך.

התוכן של גארנר ברשתות החברתיות בדרך כלל מאוד אמיתי והקלמזיות שלה מעוררת סימפטיה והזדהות אצל הצופים. הם מודים שהיא גורמת להם לרצות לשחזר את המתכונים שהיא בדרך כלל לוקחת ממסעדות, שפים וספרי בישול. בסרטונים שלה היא גם מעלה מודעות לנושאים חשובים. במקרה של עוגת הלימון, גארנר תומכת בארגון ללא מטרות רווח, baby2baby, המספק אספקה חיונית לילדים החיים בעוני.

תראו כמה זה פשוט להכנה

בערוץ היוטיוב של ג'ניפר גארנר תמצאו עוד שלל מתכונים וסרטונים בהם היא חושפת תוכן אותנטי ככל האפשר. הנה המתכון של גארנר, שוק ודוטולו לעוגת לימון עם שמן זית כפי שמופיע בפוסט ששיתפה:

מרכיבים:
1 ½ כוסות שמן זית, ועוד קצת למחבת
3 ביצים גדולות
1 ¼ כוסות סוכר
1 ¼ כוסות חלב מלא
⅔ כוסות מיץ לימון
גרידה של 2 לימונים גדולים
2 כוסות קמח לכל מטרה
½ כפית סודה לשתייה
½ כפית אבקת אפייה
1 כפית תמצית וניל
1 כף ליקר ווקיו אמארו דל קאפו (או כל ליקר אחר המבוסס על צמחים, כמעט הכול יעבוד היטב כחלק מהעוגה)
1 כפית גרידת תפוז
1 כפית מלח
¼ כוסות סוכר חום (לציפוי)
אבקת סוכר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אופן ההכנה:

1. מחממים תנור ל-180 מעלות.

2. לוקחים תבנית אפייה קפיצית בקוטר 22 ס"מ ומשמנים אותה.

3. בקערה בינונית מקציפים ביצים, שמן זית וסוכר לבן עד החלקה. אז מקציפים פנימה חלב, אמארו, גרידת תפוז, מיץ לימון, גרידת לימון ו-וניל.

4. בקערה גדולה נפרדת מערבבים את כל המרכיבים היבשים. יוצרים גומה במרכזם ומשלבים לאט לאט את המרכיבים הרטובים. להקציף עד החלקה, אם כי מעט גושים עדיין יהיו בסדר גמור.

5. יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה. מפזרים את הסוכר החום מעל ואופים כ-50 דקות עד שעה.

6. מוציאים את העוגה מהתנור ובזמן שנותנים לה להתקרר מעט, מוסיפים אבקת סוכר וגרידת לימון.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully