וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הטמפרטורה, זה המגנום: הקיץ התחיל באופן רשמי

16.5.2024 / 6:00

ספירלות, רולטות, שכבות ושחיתויות: טועמי חדש על המדף הסתחררו

מגנום דאבל, גלידות שטראוס/מגנום

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - ספירלות, רולטות, שכבות ושחיתויות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מגנום דאבל וטוויסטר, גלידות שטראוס

מגנום דאבל וטוויסטר, גלידות שטראוס. סטודיו שטראוס,
מגנום דאבל וטוויסטר של גלידות שטראוס/סטודיו שטראוס

זינוק המפרטורות וההיערכות הקולקטיבית לעונה החמה הובילו להשקה כפולה של חברת הגלידה הישראלית - הרחבה משמחת למותג פופולרי והנחתה משמחת לא פחות לכוכב חו"לי.

נתחיל בראשונה, בדמות שני מגנומים חדשים מסדרת הדאבל המושחתת - מגנום דאבל אופוריה לימון ופטל (גלידת לימון, ליבת סורבה פטל, ציפוי קרם פירות יער ושוקולד לבן מפנק עם סוכריות קופצות ופירורי סוכר בטעם פטל) ומגנום דאבל צ'יל אוכמניות (ליבת סורבה אוכמניות, גלידה בטעם וניל, ציפוי קרם קקאו ומעטפת שוקולד ושברי עוגיות) - שמספקים כל אחד בדרכו מסע טעים לתוך ארבע שכבות מובחנות, אך מהסוג שמנהל דיאלוג עם חבריו, מקול הפיצוח הראשוני ועד הגלידה הרכה והליבה המצוינת.

במקביל, מגיע ארצה (באיחור בלתי אלגנטי) טוויסטר, שלגון ספירלה על מקל שמספק את הרגע הכיפי ההוא שאותו אנו מחפשים בכל יום שרבי. המשלחת כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - "Island" (לימון-ליים, ליבת תות ושרבט אננס, המגיע גם בפורמט מאגדת שמיניית שלגוניםמוקטנים), "Forest" (פירות יער עם ליבת לימון ו-וניל9 וכן "Ocean" (בננה ותותי פרוטי עם ליבת דובדבן ו-וניל).

בשתי מילים: לוהט באוויר

חדש על המדף

הגוף, הנפש, הראש וכל הבפנים: אבקת הפטריות שמבטיחה להילחם בשבילכם

לכתבה המלאה

אתר חדש, דומינו'ס פיצה

אתר חדש, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
האתר החדש של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה
אתר חדש, דומינו'ס פיצה. דומינו'ס פיצה,
האתר החדש של דומינו'ס פיצה/דומינו'ס פיצה

ענקית המגשים העגולים מרעננת חוויות גלישה ומשיקה אתר חדש, תוך הבטחה למהלך דומה גם באפליקציה.

האתר, שנועד בבסיסו לשפר את מהירות ויעילות ההזמנה תוך שימוש בממשק ידידותי יותר, מבליט תהליכי פרסונליזציה (לימוד העדפות הלקוח וחזרה אליהן בביקור הבא, עד רמת התוספות האהובות שמוצבות כעת בראש הרשימה, ופיצות פייבוריטיות שיכולות להגיע בקליק אחד) ומשפר באופן משמעותי גם את אלמנט הפאן שנשכח עם השנים. בכל זאת פיצה שעוד מעט תגיע הביתה, ולכן חמוד לראות אותה נבנית מול העיניים כעת.

התהליך כולו מציע במקביל חווית משתמש חמודה ושילוב יעיל בהחלט בין זריזות (לרבות הטראקר היעיל של דומינו'ס) ובין הנאה (משחק גירוד הטבות אונליין). התוצאה היא קיצור זמנים מורגש, בלי להפוך את העסק למכני מדי.

בשתי מילים: כבר בדרך

תחליפי חלב, תבואות

תחליפי חלב, תבואות. איל גרניט,
תחליפי חלב של תבואות/איל גרניט

חברת המזון הפעלתנית נכנסת לראשונה למדפים ההומים ומשיקה סדרה חדשה של תחליפי חלב.

הסדרה כוללת, לעת עתה, ארבעה מוצרים אורגניים - משקה אורז שקדים, משקה שיבולת שועל, משקה סויה ומשקה אורז - שמיוצרים כולם באיטליה, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, עם מרקם וסמיכות מוצלחים, טעם בלתי משתלט ומתיקות קלילה בלבד שהשתדכה נהדר גם כתוספת לקפה של בוקר וגם כחלק מהותי בשייק מעורר. מחיר: 13.90 שקלים למכל 1 ליטר.

בשלוש מילים: לא רק לנמנעים

ממרח חלבה ללא תוספת סוכר, אחוה

ממרח חלבה ללא תוספת סוכר, אחוה. יעל האן,
ממרח חלבה ללא תוספת סוכר של אחוה/יעל האן

החברה הוותיקה (95 שנות עשייה ממש בימים אלה, שבאים לידי ביטוי גם עם מדבקות חגיגיות על מוצריה) ממשיכה להרחיב מדפים ומשיקה ממרח חדש בסדרה הפופולרית שלה.

מדובר בממרח חלבה ללא תוספת סוכר (אך עם המתקה כמובן), המצטרף לקולקציית הממרחים המתוקים של אחוה, ובה חלבה, טחינה עם שוקולד, טחינה עם סילאן וכן טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. גם כאן, הבסיס המצוין הוא טחינה גולמית והקופסה כוללת 100% חלבה סמיכה, מתוקה במידה וטעימה. מחיר: 12-14 שקלים לאריזת 400 גרם.

בשלוש מילים: יום הולדת שמח!

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully