וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק לחיתוך מנגו ששובר את החוקים מעורר מחלוקת ברשת

12.7.2024 / 0:05

בסרטון ויראלי, שנמשך 30 שניות בלבד, אישה מדגימה טריק פשוט מאוד לחיתוך ואכילת הפרי האהוב. אלא שהוא תויג כ"הדרך הגרועה ביותר" לחתוך מנגו וכמשהו שצריך להיות "לא חוקי" - אבל לא כולם מסכימים

טריק לחיתוך מנגו/TIKTOK

למרות שמזג האוויר בחוץ לא כל כך נעים כרגע, זה קיץ ואתם יודעים מה זה אומר: עונת המנגו כאן. אבל כמו שכל מי שאוהב את הפרי המתוק והטעים הזה יודע - חיתוך של מנגו יכולה להיות משימה לא פשוטה.

כתבת מגזין The Kitchn מתארת סיטואציה שתשמע לכולכם מוכרת: "אחותי ואני היינו אוכלות את זה בחוץ, עושות בלגן עצום ודביק עם מיץ מנגו שזורם על הסנטרים שלנו ועל כל הידיים כשאנחנו קורעות את הקליפה עם האצבעות. לקחת את המנגו אל המטבח ולקצוץ אותו על קרש חיתוך עם סכין לא היה ממש טוב יותר. זה ממש קשה להגיע לבשר המתוק של המנגו, לא משנה מהי הגישה שלך. וזו הסיבה, כשנתקלתי בטריק המנגו הזה שמאפשר לעשות רק חתך בודד סביב הפרי, הייתי חייבת לנסות אותו מיד".

היא מתכוונת לסרטון שצבר מעל 350 אלף צפיות, בו אישה ממלבורן חשפה את השיטה הלא שגרתית שלה לחיתוך הפרי - ועוררה דיון סוער ברשת האם זה באמת מקל על התהליך או לא. ג'איירה טאגל שיתפה את טריק חיתוך המנגו שלה. היא תיארה את מעשיה בסרטון כ"דרך חדשה לחתוך מנגו" וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחתוך את המנגו באמצע עד שאתם נוגעים בגרעין. ואז לסובב קלות כל חצי מנגו לצד השני - עד שהם נפרדים זה מזה. ואכן, אחרי קצת מאמץ, ג'איירה מראה כיצד המנגו נפתח לשני חלקים כאשר חלק אחד ללא הגרעין ומוכן לאכילה. "אלוהים אדירים", היא קראה בהתרגשות כשהחצאים התפצלו, עם הגלעין תקוע בצד אחד. "זה עבד".

צפו בסרטון

@jairatagle I love tiktok. Never slicing mangoes the other way again ?? #mango #hack #foodhacks #fyp #foryoupage #tiktoktaughtme ♬ original sound - Jaira Tagle

הסרטון שלה זכה לתגובות רבות מצופים, שחלקם צחקו עליה וטענו שהשיטה הזו צריכה להיות "לא חוקית". "מצטער, אבל זו הדרך הכי גרועה שראיתי לקלף מנגו", כתב מגיב עוקצני במיוחד. "זה פשוט מבולגן מדי וכל המיץ מתבזבז", הוסיף אחר ורבים הודו שהם מבולבלים לגבי האופן שבו אתה אמור לאכול את המנגו אם אתה חותך אותו כך - :אבל איך אוכלים עכשיו את המנגו?!"תהה אחד מהגולשים.

אחרים ציינו שמדובר בשיטה מאוד פופולרית לחיתוך מנגו בקריביים והוסיפו שהטריק יעבוד רק אם הפרי בשל מספיק. אחד כתב: "ככה אנחנו אוכלים מנגו בג'מייקה. חלק מהאנשים מוסיפים גלידה או חלב מרוכז ל'כוס המנגו'".

הכתבת ניסתה גם היא את השיטה ופרסמה את מסקנותייה: "אם אני כנה - השיטה הזו עובדת, אבל היא גם לא עובדת. לא הייתי קורא לזה שיטה לחיתוך מנגו, אני חושבת שיהיה נכון יותר לקרוא לזה שיטה לקילוף מנגו. ניסיתי את זה עם שלושה סוגי מנגו שונים וקיבלתי תוצאות מעט שונות בכל פעם. עם זאת, המשותף בין שלושתם היה שכאשר הפרדתי בין שני החצאים, רוב בשר המנגו נשאר על הגרעין. הבשר שנותר על הגרעין זה לא בהכרח דבר רע. הדרך האהובה עלי לאכול מנגו היא כמה שיותר מהר, אז זה יצר דרך שימושית להסיר את הקליפה במהירות ויוצר סוג של "ידית" מהחצי התחתון שאפשר להיאחז בה בזמן שכרסמתי את המנגו החשוף על החלק העליון. הבעיות מתעוררות כאשר מנסים להוציא את הגרעין. התקשיתי מאוד לנתק את הגרעין מתחתית המנגו, במיוחד מאחר שהסרתי את הקליפה מהחצי העליון אז לא היה לי שום דבר מלמעלה להיאחז בו כדי למנף. מהר אמוד זה הפל לבלאגן. כשהצלחתי לחלץ את הגרעין מהקליפה של החצי התחתון, הרבה מבשר המנגו נשאר מחובר אליו - אז בעצם פשוט הסרתי את הקליפה, וזה בסדר גמור בעיני".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

אלה המסקנות שלה

אם אתם רוצים שיטה באמת טובה לחתוך או לקלף מנגו, תנסו את הטריק עם הכוס. השיטה קיימת כבר שנים רבות ואנחנו דיווחנו עליה כבר ב-2015, אבל היא חוותה התעוררות מחודשת בפופולריות כאשר הדוגמנית רחל פינץ' שיתפה אותה בפייסבוק בשנת 2018.‏

עוד שיטה טובה לקילוף מנגו

כל מה שצריך בשביל הטריק הזה הוא לחתוך את המנגו לרבעים ולאחר מכן לקחת כוס זכוכית רחבה - כדי לקלף מנגו בפחות מדקה מקמו את קצה המנגו על כוס הזכוכית, החליקו את המנגו כלפי מטה והנה לכם - הפלא ופלא - מנגו מקולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully