וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקטיילים, חקלאות ותרבות: פסטיבל הקוקטיילים של הברים הטובים בישראל

בשיתוף World Class

23.6.2024 / 13:54

הברים המובילים בארץ יקיימו את פסטיבל הקוקטיילים זו השנה העשירית, כמחווה לתחרות ה-World Class מבית Diageo. הפסטיבל מתקיים השנה בסימן תמיכה בחקלאות

פסטיבל הקוקטיילים World Class. יח"צ,
פסטיבל הקוקטיילים World Class/יח"צ
פסטיבל הקוקטיילים World Class. יח"צ,
פסטיבל הקוקטיילים World Class/יח"צ

על אף האתגרים בתקופה זו, ישראל תיקח חלק בתחרות היוקרתית- World Class, ברמנים וברמניות נבחרים יתמודדו על הזכות לייצג את ישראל בגמר העולמי שיתקיים בשנגחאי, שם יתחרו מול 54 ברמנים וברמניות מכל העולם על התואר הנכסף - הברמן הטוב בעולם. כחלק משבוע התחרות יתקיים בין התאריכים 23-28.6, פסטיבל הקוקטיילים - אירוע ייחודי המוקדש לקוקטיילים של מותגי הרזרב של Diageo ברחבי הארץ.

בין הברים המשתתפים בשבוע הקוקטיילים: ג'ונז, הלנה, קלאביס, דריסקו, פנטסטיק, 7:1, גוטסבי וסמבטיון, טיפהמרה, ג'ורג' וג'ון, ברנקה, פוסטר, קונסיירז', הוטל מונטיפיורי, ווספר, אליבי וזלאמה. ללקוחות יוצע תפריט קוקטיילים מיוחדים המבוסס על מותגי האלכוהול היוקרתיים של Diageo כמו טנקרי טן, דון חוליו, זקאפה, קטל וואן , סינגלטון, ג'וני ווקר ועוד. בכל בר יהיו ערבי אורח שאליהם יגיעו זוכי עבר בתחרות ואלופי ישראל בתחום אשר יהיו אמונים על הכנת הקוקטיילים.

במסגרת הפסטיבל יתקיים שיתוף פעולה עם משקים חקלאיים מהגליל והגולן כחלק מהרצון לחזק את החקלאות המקומית, כי אין קוקטיילים ללא חקלאות. המשקים מהצפון מתקשים להחזיק את התוצרת שלהם בימים אלו בעקבות המצב הבטחוני אשר אינו מאפשר לגייס כוח אדם לעבד את האדמות ולקטוף את התוצרת. לצורך יצירת הקוקטיילים נרכשה תוצרת חקלאית אשר עימה יוכנו הקוקטיילים בברים.

בין המשקים שישתתפו בשבוע הקוקטיילים משק "פשוט טבעי" בקיבוץ יפתח בגליל, המתמחה בגידולים אורגנים בסטנדרטים הכי גבוהים. את המשק מתפעלים השותפים אילן וארז אשר מתפקדים ביום יום כחלק מכיתת הכוננות של היישוב.

עוד לוקחים חלק, "משק נווה אטיב" המתמחה בגידול פירות ללא חומרי הדברה וריסוס. מאז פרוץ המלחמה המשק כולו מתופעל על ידי משפחת אברהם אשר לאור המצב התגייסו שלושת האחים ונאלצים לעשות הכול לבדם מהקטיף, לאריזה, לשיווק, ולמכור את התוצרת ישירות לנקודות מכירה שונות כל זאת תחת אזעקות בלתי פוסקות.

האירוע יהווה הזדמנות נהדרת לחובבי קוקטיילים לחוות טעמים חדשים ומרגשים, ליהנות מיצירתיותם של מיטב הברמנים בישראל, ולהיחשף לעולם הקוקטיילים המגוון והמרתק ולתרום לחקלאות הישראלית.

לרשימת הברים המלאה לחצו כאן>>

להזמנת מקומות במסעדות>>

בשיתוף World Class

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully