וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסטה בביקיני נתקלה בלקוח חצוף ושברה לו את השמשה עם פטיש

8.7.2024 / 0:09

אנה לי, הבעלים של בית קפה קטן נאלצה להתמודד עם לקוח שהתווכח על המחיר והתעלם מבקשותיה לעזוב. כשהוא שפך עליה את הקפה הקר היא שלפה פטיש ועשתה לזה סוף. צפו בתקרית האלימה

בריסטה בביקיני בעימות אלים עם לקוח/emmxxss

אמה לי היא הבעלים של בית קפה "על הדרך" בסיאטל שנקרא "אספרסו טעימה מגן עדן" ובו היא מגישה קפה ללקוחות שמגיעים לחלון עם רכבם כשהיא לבושה בביקיני או הלבשה תחתונה (כן. זה שירות שקיים).

היא עלתה לכותרות ברחבי ארה"ב אחרי שבמהלך ריב עם הלקוחות היא החליטה להלום בשמשה הקדמית של הרכב שלו עם פטיש. הרקע: מסתבר שאותו בחור חצוף התעצבן מכך שכוס קפה עלתה לו 22 דולר ובתיעוד ממצלמות האבטחה ששותף באינסטגרם של הבריסטה בת ה-23, נראה הלקוח יוצא אל מחוץ לרכבו, מתווכח על מחיר ההזמנה ואומר לה באופן מאיים "אף אחד לא הולך להתגעגע אלייך".

אחרי שהלקוח התעלם מהבקשות החוזרות של לי לעזוב, היא איימה שתשפוך עליו את ההזמנה שלו - כוס קפה קר וכוס מים. בשלב הזה הוא לקח ממנה בחזרה את כוסות השתייה, פתח את המכסים וזשפך לכיוונה את המים, ואחרי זה את הקפה הקר, דרך חלון ההגשה.

צפו בתקרית

ברגע שהוא נכנס לאוטו כדי לנסוע, לי הזועמת החליטה שהיא לא תעבור על ההתנהגות שלו לסדר היום. היא הוציאה את הראש מהחלון וניפצה את השמשה של הרכב שלו עם פטיש. לי סיפרה ל-FOX 13 שהיא "חששה לביטחונה" וכי האיומים כלפיה כללו צעקות, יריקות וניסיונות הלקוח "לפרוץ את החלון".

היא אמרה שהגבר הוא לקוח קבוע שכבר התלונן בעבר על כמה שההזמנה שלו עלתה. "הטיעון שהוא לא ידע או שנעשה עליו ניסיון עוקץ לא מחזיק מים. "המחירים מוצגים," היא אמרה "וכשהוא התלונן בעבר אמרתי לו שאף אחד לא מכריח אותו לקנות אצלי".

לאחר התקרית, בעלת העסק הגישה תלונה פלילית בגין תקיפה נגד הלקוח, עם זאת, בתקשורת המקומית דווח שהגבר יכול גם הוא לתבוע אותה בבית המשפט לתביעות קטנות תמורת עלות תיקון השמשה הקדמית שלו.

עוד בריסטות בביקיני
בריסטה שמכינה קפה בביקיני מספרת על ההטרדות המיניות שהיא חווה: "לקוחות רוצים שארק להם בקפה"

הבריסטות שלובשות רק ביקיני יפוצו ע"י העירייה בחצי מיליון דולר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לי ציינה שהיא לא מאמינה שמגיע לה יחס שונה מכל בריסטה אחרת רק בגלל שהיא מגישה את הקפה כשהיא לבושה בבגד ים חושפני.

היא אמרה: "מדוע אני צריכה לקבל התנהגות כזו בגלל סביבת העבודה שלי? זה פשוט מגעיל. זה בסדר שהוא כועס ומאיים, אבל זה לא בסדר שאני מגיבה?" באינסטגרם, לי דיברה על אלימות נגד נשים ואמרה: "זו כבר לא התקופה שבה נשים יחייכו ויתנצלו כתגובה המקובלת היחידה שלנו תהיה להסלמה - הפעם, אנחנו נלחמות בחזרה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully