וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך של פעם בדור: השינוי הגדול של הוויסקי גלנמורנג'י

בשיתוף גלנמורנג'י

8.8.2024 / 14:01

אחד ממותגי הוויסקי המובילים בעולם משנה את וויסקי הדגל שלו, שמעתה יהיה בן 12 שנה. כל הפרטים

שני גברים עושים לחיים עם כוסות וויסקי. ShutterStock
גלנמורנג'י, אחד ממותגי הוויסקי המובילים בעולם, עובר שינוי נועז ומרענן של פעם בדור/ShutterStock

גלנמורנג'י, אחד ממותגי הוויסקי המובילים בעולם, עובר שינוי נועז ומרענן של פעם בדור - וויסקי הדגל של המותג - Glenmorangie Original - יהיה מעתה בן 12 שנה ולא 10 כפי שהיה עד עתה, כשהמחיר לא ישתנה (139-149 ש"ח בחנויות נבחרות).

מדובר בשינוי של ממש, המייצג נדבך מרכזי באסטרטגיה של מותג הוויסקי המוביל. ההחלטה של גלנמורנג'י לשנות את הוויסקי הפופולרי נובעת מהרצון המתמיד של המזקקה לחדש ולהשתפר. היישון הממושך יותר מאפשר לוויסקי לפתח פרופיל טעמים עשיר ומורכב יותר, מה שמעניק לצרכנים חוויית טעימה מעמיקה ומעודנת יותר.

וויסקי גלנמורנג'י. יח"צ,
חובבי הוויסקי גלנמורנג'י יזכו לקבל וויסקי משובח, שמתיישן לפחות 12 שנים בחביות אקס ברבן/יח"צ

חובבי הוויסקי גלנמורנג'י יזכו לקבל וויסקי משובח וכשר, שמתיישן לפחות 12 שנים בחביות אקס ברבן. גלנמורנג'י 12 שומר על התווים האהובים של הדרים ווניל, אך מציג שכבה נוספת של מורכבות וקטיפתיות. תהליך היישון הממושך מאפשר לוויסקי לפתח טעמים עמוקים יותר, וליצור פרופיל מעודן ואלגנטי יותר. השינוי הזה מבטיח למעשה שה-Glenmorangie Original יישאר בחזית עולם הסינגל מאלטים ויתרה מכך יציב סטנדרט חדש למצוינות.

גלנמורנג'י, שנוסדה ב-1843 בסקוטלנד, היא אחת המזקקות המוערכות והמובילות בעולם הוויסקי. המזקקה ידועה בחדשנות שלה ובמסורת ארוכת השנים של ייצור ויסקי איכותי. היא מתאפיינת בשימוש בתנורי זיקוק הגבוהים ביותר בסקוטלנד, המאפשרים ייצור של וויסקי עדין ומורכב במיוחד. לאורך השנים, גלנמורנג'י הובילה מהלכים חדשניים בתעשייה, כמו השימוש בחביות יין לסיום תהליך ההבשלה של הוויסקי, מה שהפך לנורמה בתעשייה כולה.

נראה שהשינוי של ה-Glenmorangie Original מוויסקי בן 10 שנים לוויסקי שמיושן במשך 12 שנים מסמן אבן דרך משמעותית במסע של המזקקה המובילה ומציג את המחויבות הבלתי מעורערת של גלנמורנג'י לאיכות וחדשנות.

בשיתוף גלנמורנג'י
  • עוד באותו נושא:
  • וויסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully