וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביגפוט ועד צ'יזי בייטס: 5 הפיצות הטובות בהיסטוריה של פיצה האט

בשיתוף פיצה האט

2.7.2024 / 15:02

היורו והאולימפיאדה הם התירוץ המושלם להזמנת פיצה חמה. נזכרנו בחמש הפיצות הכי אייקוניות של רשת פיצה האט, שמציעה פיצות מושלמות לאירוח של חברים או משפחה

כשהיורו בשיאו והאולימפיאדה מעבר לפינה, נראה שחודשי הקיץ השנה ישברו את כל השיאים של משלוחי הפיצות. כי בינינו, לא נראה שיש דבר מהנה יותר מפיצה חמה כשברקע משחק כדורגל או ריצת ספרינט מותחת. אחת מרשתות הפיצות שעובדות מסביב לשעון בימים אלו היא הרשת המובילה פיצה האט, שמייצרת את הפיצות האהובות עוד משנת 1958.

לאורך השנים השיקה הרשת לא מעט פיצות, שחלקן זכו להצלחה גדולה וחלקן קצת פחות. אז לרגל חגיגת הספורט שנמצאת איתנו, החלטנו לעשות רשימה טעימה במיוחד: של חמש הפיצות הכי מוצלחות של פיצה האט לאורך השנים, כולל שתיים שלשמחתנו עדיין נמצאות בתפריט של הרשת בישראל.

צ'יזי בייטס

הצ'יזי בייטס היא פיצה של פעם בדור, שלמעשה הגדירה מחדש את חוויית אכילת הפיצה. הציז'י בייטס ממולאת במוצרלה מותכת בשוליים, מה שהופך אותה לפיצה מבוקשת במיוחד, שאותה ניתן הזמין באתר, באפליקציה ובסניפים של פיצה האט בארץ.

להזמנת פיצה האט אונליין>>

צ'יזי בייטס של פיצה האט. יח"צ,
פיצה של פעם בדור. צ'יזי בייטס/יח"צ
צ'יזי בייטס של פיצה האט. יח"צ,
מבוקשת במיוחד. צ'יזי בייטס/יח"צ

פיצה פאן

פיצה פאן היא אחת הפיצות היחידות בהיסטוריה שצלחו את מבחן הזמן. היא נחשפה לראשונה בשנות ה-60 והפכה במהירה לחביבת הקהל, בזכות הבצק העבה שלה והגבינה הנמתחת.

פיצה קראון של פיצה האט. יח"צ,
בצק דק ו-12 כדורי גבינת שמנת נמסים. קראון פיצה/יח"צ

קראון פיצה

קראון פיצה היא כנראה הפיצה המושלמת לחלוקה, עם בצק דק ו-12 כדורי גבינת שמנת נמסים. הפיצה הזו לא רק נראית מרשימה - היא מציעה מגוון של טעמים בכל ביס, מה שהופך אותה למושלמת לערב של צפייה בספורט. בדומה לפיצת צ'יזי בייטס, גם קראון פיצה זמינה באתר, באפליקציה ובסניפי פיצה האט בישראל.

פיצה פריאצ'ו

פריאצ'ו

אחת הפיצות הכי מיוחדות של פיצה האט לאורך השנים היא הפריאצ'ו - הטייק של הרשת על פאי אמריקאי מסורתי. היא הושקה בשנות ה-80 וכללה שכבות רבות של בצק, וביניהן רוטב, גבינה ותוספות.

הפרסומת של פיצה האט לביגפוט ב-1993

ביגפוט

בתחילת שנות ה-90, השיקה פיצה האט את הפיצה המושלמת לאמריקאים - פיצה ע-נ-ק-י-ת בגודל של כמעט שני מטרים, שהתאימה למשפחות מרובות ילדים. בניגוד לפיצות אחרות ברשימה, פיצה ביגפוט לא עמדה במבחן הזמן.

להזמנת פיצה האט אונליין>>

בשיתוף פיצה האט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully