וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה חמה סוף סוף אומרת בקול רם מה שכולנו חושבים עליה (כן, *זה*)

4.7.2024 / 6:00

לוחם יפני מעוטר וטכנולוגיה ישראלית מתקדמת: טועמי חדש על המדף עירבבו

ביקור במפעל במבה של אסם/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: ליאור נאור

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - לוחם יפני מעוטר וטכנולוגיה ישראלית מתקדמת. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

ג'ין Etsu, א.ג.ת.ד

ג'ין Etsu, א.ג.ת.ד. א.ג.ת.ד,
ג'ין Etsu של א.ג.ת.ד/א.ג.ת.ד

יבואנית האלכוהול החרוצה מבליטה על מדפיה ג'ין יפני נהדר, עם הישג נהדר לא פחות.

Etsu (תענוג ביפנית), שמגיע ממזקקת Asahikawa בהוקאידו, נוצר על בסיס הצמחים הבוטניים הסובבים את האזור כמובן - גרגירי ערער וליקריץ, שורש אנג'ליקה וזרעי כוסברה, בין היתר - ותוך זיקוק מתמשך בן 22 שעות, על בסיס מים מסביבות ההר Taisetu.

הוא זכה לאחרונה במדליית זהב בתחרות IWSC Gin Awards 2024, וטעימה ממנו מאששת את הקבלות הנחשבות, הנערמות לעתים קרובות על תוצרי קראפט דומים מיפן. המתכון המסורתי והתהליך המודרני הולידו בסופו של דבר ג'ין מיוחד במינו, עדין מאוד ומאוזן, שמיטיב להתערבב עם טוניק כמובן, אבל מגדיל לעשות כשקוקטיילים מורכבים יותר מסתמכים עליו. מחיר: 195-209 שקלים.

בשלוש מילים: תענוג, נו מה

חדש על המדף

מרשמלו, מנגו, קרמל ובננה ספליט: קופסת 36 הסוכריות-הפתעות

לכתבה המלאה

קופסאות רוסו סנאפ, קוק אנד בייק

קופסאות רוסו סנאפ, קוק אנד בייק. טל טרי,
קופסאות רוסו סנאפ של קוק אנד בייק/טל טרי

רשת הבית המצוינת מרחיבה מדפים וקטלוגים, ומשיקה קולקציה חדשה, וסופר-נדרשת.

קופסאות רוסו סנאפ (Roso Snap) נכנסו ברגל בוטחת לעולם מוצרי האיכסון, תוך הצהרה על נוחות שימוש, סדר וארגון, וגם על פתיחה וסגירה הרמטית, וקלה.

הסדרה כוללת, לעת עתה, קופסאות מרובעות בנפח 400 מ"ל עד 2.5 ליטר (מחיר השקה עד סוף יולי של 20.94-41.94 שקלים), קופסאות גבוהות בנפח 1-3.9 ליטר (29.94-50.94 שקלים), קופסה רחבה בנפח 700 מ"ל (23.94 שקלים) וכן קופסת אחסון שחורה לקפסולות קפה בת 2.5 ליטר (41.94 שקלים).

ההצהרות המוקדמות הוכחו כאמינות. צליל קליק משמח מבשר על טריות פוטנציאלית, החומרים מרגישים עמידים מספיק לשימוש תכוף (ולניקיון שוטף), והעיצוב הולך על קלאסיקה ולא על טרנדולוגיה, ובצדק.

בשתי מילים: קופסת ההפתעות

מנה חמה מק אנד צ'יז, אסם

מנה חמה מק אנד צ'יז, אסם. סטודיו אסם,
מנה חמה מק אנד צ'יז של אסם/סטודיו אסם

מותג ההכנה המהירה הפופולרי חוגג קיץ ישראלי-אמריקני עם השקה משולשת, ודי מרגשת.

מדובר במנה חמה מק אנד צ'יז, הכוללת שלושה טעמים - קלאסי, ספייסי ובצל - ומגיעה תחת כנפי קמפיין שסוף סוף מבליט את אחת מנקודות החוזק של המותג. המאנץ' כמובן. הטעמים עצמם חמודים ושובבים, מושחתים כנדרש ועם טאץ' מובחן. ההכנה עדיין מהירה וכמעט אוטומטית לישראלים מורגלים, והעסק כולו מתייצב בדיוק היכן שהוא אמור להתייצב - בצומת שבין כיף וטעים.

בשלוש מילים: מק, צ'יז, לוהט

חטיף אנרג'י סימפלי, Torr ושטראוס

חטיף אנרג'י סימפלי, Torr ושטראוס. סטודיו שטראוס,
חטיף אנרג'י סימפלי של Torr ושטראוס/סטודיו שטראוס

ענקית המזון וחברת הפוד-טק משתפות פעולה לכדי בשורה חטיפית-אנרגטית, עם דגשים משמחים המייתרים סוכר מוסף וממתיקים מלאכותיים.

ההשקה, תוצר של פעילות חממת הפוד-טק The Kitchen של שטראוס, כוללת חטיפים בשלושה טעמים - פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וכן פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים - ותחת כנפי מותג-האם.

הטכנולוגיה המדוברת מציבה בשוליים, ומחוץ למשחק, דבש וסילאן, גלוקוז ורכיבים נפוצים אחרים, ומביאה סוכר מחומרי הגלם בלבד. התוצאה מיוחדת ומעניינת, ובעיקר טובה מספיק שהמילים הללו לא יהיו רק קישוט לטעם. השילובים חמודים ומקוריים, המרקם מרגיש אמיתי והשורה התחתונה היא שיחוק.

בשתי מילים: אנרגיה גבוהה

קוקטיילי באזז, יקבי כרמל

קוקטיילי באזז, יקבי כרמל. יקבי כרמל,
קוקטיילי באזז של יקבי כרמל/יקבי כרמל

מוסד היין הישראלי מתכתב עם האקלים הלוהט ועם הצורך בלהיטים ביתיים מבוקבקים עם תזמון מוצלח של הרחבת סדרת באזז ספרקלינג שלו.

היינות החדשים בסדרה הם Buzz פינה קולדה ו-Buzz קוסמופוליטן, שניהם בהשראת הקוקטיילים המיתולוגיים, ועם מחשבה מוקדמת על חוויה חברית שמחה (5.5-7% אלכוהול) ועל תמחור (35 שקלים) הוגן ושפוי.

באזז פינה קולדה מבוסס על יין מוסקטו ומספק בעבוע קליל וארומות אופייניות, טרופיות-חופשתיות שכאלה. חברו הקוסמופוליטני עושה שימוש במוסקטו רוזה, ונמזג עם אותה בועתיות אלגנטית, ואותן כוונות טובות.

במילה אחת: לחיים!

סוכריות XL ללא סוכר, מנטוס

סוכריות XL ללא סוכר, מנטוס. מנטוס,
סוכריות XL ללא סוכר של מנטוס/מנטוס

מותג הריענונים הפופולרי מרחיב היצע ומגדיל אריזות בעזרת היבואנית ליימן שליסל.

ההשקה היא חלק מסוכריות מנטוס ללא סוכר של סדרת "Clean Breath", שנחתו בארץ לראשונה ב-2020 בפורמט דיספנסר שטוח. כעת, הקופסה גדלה לעולמות ה-XL (130 סוכריות, 90 גרם) עם טעמי מנטה ופירות יער - ועם אותה יכולת יציבה וממושכת לתת קיק על הדרך, בכל מצב.

בשתי מילים: הסדרת נשימה

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully