וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פרוטקציה: כך תיכנסו לבר הכי אקסקלוסיבי בישראל

בשיתוף בלוודר

29.7.2024 / 14:10

מותג וודקת היוקרה המוביל בעולם משיק בישראל את 10 Belvedere. במסגרת ההשקה, יוקם באוגוסט בת"א THE SHOWROOM BY BELVEDERE 10, הבר הכי אקסלוסיבי בישראל, שיכלול קוקטיילים מיוחדים, תפריט יוצא דופן של משיה ושף גיא אריש

ברמן מכין קוקטייל על הבר. ShutterStock
הבר המיוחד והמסוגנן יפעל במתכונת פופ-אפ למשך שבועיים בלבד/ShutterStock

לרגל השקת הוודקה היוקרתית Belvedere 10 בישראל, במהלך חודש אוגוסט יושק בתל אביב בר מיוחד במינו.

הבר המיוחד והמסוגנן יפעל במתכונת פופ-אפ למשך שבועיים בלבד ברחוב אלנבי, ויעניק לאורחים חוויה אינטימית ויחידה במינה, כולל קוקטיילים יוקרתיים במיוחד עם תפריט תואם ויוצא דופן של משיה ושף גיא אריש, שלראשונה יוצאים לבשל מחוץ לכותלי המסעדה; וגולת הכותרת: האינטימיות - הבר יארח מדי הושבה ארבעה אורחים בלבד, שכל חלל הבר ותשומת הלב של הצוות יעמדו לרשותם.

תפריט האירוח יכלול שלושה קוקטיילים הנוצרו במיוחד לחוויה מושלמת וחד פעמית ומבוססי הוודקה החדשה - BELVEDERE 10, מבית LVMH - חברת מותגי היוקרה הגדולה בעולם.

וודקה בלוודר. יח"צ,
וודקה בלוודר/יח"צ
וודקה בלוודר. יח"צ,
וודקה בלוודר/יח"צ

Golden Apple

בלוודר פיור | סודה צלולה מתפוחים ירוקים חמצמצים.

הייבול פתיחה קליל וכיפי, המשלב בלוודר פיור נפלאה עם בועות של סודה עשוייה תפוחים ירוקים ישראליים המאזנים בצורה מושלמת בין חמוץ למתוק. הדרינק מוגש על קרח ובליבו פועם שיפון בדיוק כמו בוודקה בלוודר ונגיעת עלה זהב מלטפת.

The Luxury Martini

בלוודר 10 | וורמוט צינזאנו אקסטרה דריי | נגיעת מלח | שמן זית | ספריי ארומה.

כשיוקרה וקלאסיקה נפגשות, נולד דרינק מרגש. המרטיני שנרקח במיוחד בשביל וודקת היוקרה הראשונה בעולם. אלכוהולי, מעניין ומדויק.

השומניות ועומק הטעמים שבוודקה בלוודר 10 מתאזן ביחד עם הוורמוט היבש שנותן מעט חמיצות ענבית, לזה מוסיפים נגיעה של מלח פלור דה סל, פרח המלח, שנחשב בעולם למלח היקר ביותר וזכה לכינוי הקוויאר של המלח.

מעל, טיפות שמן זית מידנייט פיצ'ולין, שמן זית ישראלי זוכה פרסים שמופק מזן פישולין בהפקה לילית, לשמן חריפות הגבוהה וארומות של שקדים ירוקים והדרים שמחמיאים מאוד למרטיני שלנו.

ולבסוף, ספרי ארומה מיוחד שייצרנו משילוב של שמנים אתרים שנבחרו בקפידה כדי להחמיא לטעמי המשקה.

NEAT

בלוודר 10 | קרח צלול

כדי להנות מאייקון, כדאי לפגוש אותו כמו שהוא. הדרך המדויקת להנות מתזקיק פרימיום אמיתי ומשובח ב1 על 1.

בלוודר טן היא וודקה אורגנית המיוצרת בכמויות קטנות ובתהליך מוקפד ,בו משתמשים בסוג שיפון משובח בשם שיפון יהלום, שגדל בחווה אחת, בשדה אחד ונקצר פעם אחת בלבד בשנה. וודקה נפלאה מדויקת, עם טעמים מתפתחים של שקדים ודגנים קלויים, שוקולד מריר, וסיומת ארוכה עם רמיזות ארומטיות של דבש וליטוף תבליני חורף.

הראפר פיוצ'ר. ShutterStock
הראפר פיוצ'ר/ShutterStock

אל הקוקטיילים יתלוו מנות פינגר פוד מתוחכמות מבית שף אריש והמשיה, שיותאמו במדויק לטעם של כל קוקטייל.

הבר יהיה פתוח לקהל הרחב בהזמנה מראש בלבד, בימים א' עד ה', בין התאריכים 4 עד 15 באוגוסט, 2024. רכישת כרטיסים ניתן לבצע באתר הפעילות

מחיר לאדם: 390 ש"ח

וודקה בלוודר. יח"צ,
וודקה בלוודר/יח"צ

BELVEDERE 10 מייצגת מצב רוח ואורח חיים של התרבות המודרנית, אותנטיות וחוסר פשרות. הוודקה מכילה שיפון יהלום פולני ומים טהורים בלבד. הבקבוק היוקרתי החדש, מעוצב ב-10 שיפועים, כאשר כל שיפוע מייצג שלב אחר בתהליך הייצור של הוודקה. ואכן, מדובר בוודקה מדויקת הזוכה לתשבוחות בעולם.

במסגרת השקת הקמפיין החדש לוודקה, יצאה בלוודר בשיתוף פעולה עם הראפר האמריקאי המצליח פיוצ'ר. בלוודר בחרה לשתף פעולה עם פיוצ'ר בזכות השפעתו המשמעותית על עולם המוזיקה והבידור, והיכולת שלו להרחיב את השפעתו האמנותית מעבר למוזיקה אל תוך מרקם התרבות המודרנית.

מחיר מומלץ לבקבוק 700 מ"ל לצרכן - 699 ש"ח

בשיתוף בלוודר
  • עוד באותו נושא:
  • וודקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully