וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטח מדווח על הסתערות ועל הקפצת מחירים. זאת הסיבה

25.7.2024 / 6:00

פיצוח אטומי ופיצוח של טומי, סופר-פוד וסופר-חלב: טועמי חדש על המדף התעופפו

משקאות אנרגיה משמש-אפרסק ומנגו-אננס, XL/טמפו

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - פיצוח אטומי ופיצוח של טומי, סופר-פוד וסופר-חלב. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

משקאות אנרגיה משמש-אפרסק ומנגו-אננס, XL

משקאות אנרגיה משמש-אפרסק ומנגו-אננס, XL. טמפו,
משקאות אנרגיה משמש-אפרסק ומנגו-אננס של XL/טמפו

מותג משקאות האנרגיה הפופולרי מבית טמפו ניצח את העונה הלוהטת עם השקת מהדורה מוגבלת, ויראלית ורותחת.

מדובר ב-XL בטעם מנגו-אננס שיצרה עומר לוי וב-XL בטעם משמש-אפרסק שהוביל יואב דגני (Festivy). כוכבי הרשת ההלו חברו לקבוצה שלמה של מובילי קהל, ולמעשה פיצחו כאן משהו מרווה, מרענן, צעיר וסופר-בועט.

בהתאם, הדיווחים מהשטח מדברים על הסתערות רבתי, בואכה שוק שחור של פחיות צבעוניות (20 שקלים! ליחידה!), והמגיזה נעשתה אם כך ביד רועדת. שניות ספורות לאחר מכן, ובצל ביקוש גובר במערכת, התברר שהשמועות וההערכות מבוססות. להיט, נו מה.

בשתי מילים: אנרגיה, אטומית

חדש על המדף

16 שנים אחרי, הקסם של במבה חוזר. ומעלים שקיות

לכתבה המלאה

רוטבי Thomy, אסם-נסטלה

רוטבי Thomy, אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
רוטבי Thomy של אסם-נסטלה/סטודיו אסם

ענקית המזון הישראלית מנחיתה בישראל - והגיע הזמן באמת, תודה - את המותג השווייצרי הנהדר, על שפופורתיו וערכיו, ובעיקר טעמיו.

המשלחת הראשונית כוללת, לעת עתה, ארבעה מוצרים - מיונז, מיונז מופחת 50% שומן, קטשופ-מיונז וכן חרדל. אחרי שנים של הבלחות רנדומליות על מדפים בודדים, מדובר כמובן בבשורה של ממש ובכניסה מרגשת בדרכה לשוק מאוד-מאוד נחוץ.

הרטבים נהנים ממרקם אידיאלי ומטעם מעודן ומאוזן יותר מהנורמה, ומספקים קיק קטן אך ממוקד לכל מנה וצלחת - מכריך בסיסי ודיפ בסיסי של צ'יפס ועד מרינדה חרדלית לדגים. בנוסף, המוצרים של Thomy ניתנים למיחזור, ומכילים 100% ביצי חופש ושמן חמניות מחקלאות מקיימת, כך שגם שם אתם מסודרים.

בשתי מילים: ברוכים הבאים

משקאות אבוקדו, rebar

משקאות אבוקדו, rebar. רונן מנגן,
משקאות אבוקדו של rebar/רונן מנגן

רשת הריענונים הישראלית חוגגת את הקיץ בלי לשכוח וולנס ותזונה, ומשיקה קולקציה ירוקה בוהקת, שהיא הרבה יותר מהצבע שלה.

סדרת המשקאות של rebar מבוססת על אבוקדו (מקומי, אגב) אבל משכילה להשתמש בו כחלק מתמהיל מגוון, שממקסם את הקרמיות המובנית שלו, את טעמיו הניטטרליים יחסית, ובעיקר את כתונותיו הטובות.

היא כוללת חמישה משקאות (29 שקלים) - Super Vocado (אבוקדו, מנגו, תרד, בננה, דבש, תפוח סחוט, ללא מוצרי חלב) נהדר, מרענן ומנקה ייסורי מצפון, Mix Tropicado (אבוקדו, פיטאיה, תות, פרוזן סויה וניל, דבש, regurt, משקה סויה וניל) מאוזן היטב, Revocado (אבוקדו, בננה, פרוזן סויה וניל, קינמון, דבש, משקה סויה וניל, ללא מוצרי חלב) מתקתק וסמיך, Shake Pina Colado (אבוקדו, אננס, פרוזן סויה וניל, דבש, ספירולינה, משקה קוקוס, ללא מוצרי חלב) וכן Pro Vocado (אבוקדו, אגס, פרוזן סויה וניל, חמאת בוטנים, חלבון בטעם שוקולד, משקה סויה וניל, עם 20 גרם חלבון) ספורטיבי ומתבקש.

בשתי מילים: אור ירוק

משקה אלטרנטיב White, תנובה

משקה אלטרנטיב White, תנובה. תנובה,
משקה אלטרנטיב White של תנובה/תנובה

שוק תחליפי החלב מוסיף לבעבע מבלי לגלוש עדיין, ומקבל למקרריו חבר חדש, ממותג לבן.

White הוא משקה על בסיס שיבולת שועל מסדרת Alternative של תנובה, מועשר בסידן ובוויטמינים ועם שאיפות, והצהרות, להיות "הכי קרוב בטעמו לחלב". הקרטון, בנפח ליטר, נוסה עד תום - כמו שהוא, כחלק מקפה חם, בתוך שייק קייצי ועם ביצים, בואכה חביתה ביתית. התוצאות היו גורפות למדי, טובות למדי, ובהחלט מתקרבות מספיק בשביל לספק קבלות למילים הגדולות האלה. מחיר: 9.90-15.90 שקלים.

בשלוש מילים: לבן על לבן

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully