וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לטעום את המוצרים הכי אהובים של אסם ולא תאמינו מה גילינו

בשיתוף אסם

25.7.2024 / 10:41

זה הסוד מאחורי הפריכות המושלמת של פתי בר ובייגלה אסם: יצאנו לסייר במפעל החברה ביקנעם וגילינו את הדברים הקטנים שעושים את ההבדל. רמז: זה בדיוק כמו בבית

בווידאו: ביקור יוצא דופן במפעל של אסם/עריכה: גלעד מן מנהיים

מה קורה כשמפגישים שלושה מארחים מושבעים עם המפעל שמייצר בייגלה ועוגיות? ניצן, רפאל ונאור, שלושה חובבי אירוח, יצאו למסע מרתק במפעל אסם ביקנעם כדי לגלות את הסודות מאחורי הטעמים והמרקמים של המוצרים האהובים עלינו. מה הם גילו? התשובה עשויה להפתיע אתכם

"לארח זה הכי כיף בעולם", מצהיר ניצן בהתלהבות. רפאל מסכים ומוסיף, "העניין של אירוח אצלי הוא בדם." ונאור משלים, "קודם כל אני מגיע ממשפחה מרוקאית. זה בבסיס שלנו, בבילט אין".

השלושה הגיעו למפעל אסם ביקנעם כדי לבחון מקרוב את איכות המוצרים שאיתם הם הכי אוהבים לארח, כמו חטיף הבייגלה האהוב. "כמה קילו בצק יש פה?", שואל אחד המארחים את אסף עברון, טכנולוג ראשי במפעל אסם יקנעם. "כמה מאות קילו. מכל מנת בצק יוצאים עשרות אלפי יחידות בייגלה".

ואיך בעצם מגיעים לקראנצ'יות הזאת של הבייגלה?", מתעניין מארח אחר. התשובה מפתיעה: "הציוד שבחרנו מיוחד, בשביל להגיע לקראנצ'יות המדויקת והנכונה שמאפיינת את בייגלה אסם".

הביקור במפעל אסם חשף בפני המארחים את הסודות מאחורי הטעמים והמרקמים האהובים עלינו. מסתבר שהקסם טמון בשילוב של חומרים איכותיים, תהליכי ייצור מדויקים, וטכנולוגיה מתקדמת - כל זאת תוך שמירה על הטעם הביתי המוכר והאהוב. בפעם הבאה שתארחו, תוכלו לספר לאורחים שלכם את הסיפור מאחורי הטעמים שעל השולחן.

צפו בכתבה בנגן שלמעלה.

בשיתוף אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully