וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקטייל של כישרונות: כך הברמנים והברמניות מישראל כובשים את העולם

בשיתוף וורלד קלאס

1.8.2024 / 12:15

מי יזכה לייצג את ישראל בתחרות World Class העולמית? צפו בקרב הקוקטיילים המסעיר

בווידאו: מי יזכה לייצג את ישראל בתחרות World Class העולמית?/עריכה: גלעד מן מנהיים

בין בקבוקים מנצנצים ושייקרים מזמזמים, נערכה בתל אביב התחרות היוקרתית World Class לברמנים. זו השנה העשירית ברציפות שהתחרות מתקיימת, והפעם היא הייתה מיוחדת במינה - לא רק בגלל הקוקטיילים המסחררים, אלא גם בשל האווירה המחשמלת שאפפה את האירוע.

"מרגש. תמיד מרגש. זה החג האהוב עליי", אמר אחד המשתתפים בהתרגשות, ואי אפשר היה שלא להסכים איתו. למרות השנה המאתגרת, הברמנים הטובים ביותר בישראל התכנסו כדי להתחרות על הזכות לייצג את המדינה בגמר העולמי שייערך בשנגחאי.

התחרות, שנערכה בשני מוקדים - מסעדת הלנה והמתחם הסמוך - הייתה מלאה בריגושים ובהפתעות. "זאת תחרות שלוקחת את הברמנים לקצה גבול היכולת של עצמם", הסביר אחד השופטים. "זה בעצם ממש הפסגה של הפסגה".

אבל מה שהפך את האירוע למיוחד במיוחד היה המגוון האנושי שבלט בו. "לא כולם ישראלים, חלק מהם עולים חדשים, ממש כמוני", סיפרה אחת המתחרות. "ולראות איך כל אחד מביא את הסגנון, הכישרון והטעם הייחודיים שלו, זה מדהים".

פסטיבל הקוקטיילים World Class. יח"צ,
פסטיבל הקוקטיילים World Class/יח"צ
פסטיבל הקוקטיילים World Class. יח"צ,
פסטיבל הקוקטיילים World Class/יח"צ

ואם חשבתם שעולם הברמנות הוא גברי בלבד, חשבו שנית. "תמיד רציתי להשתתף בתחרות ותמיד היו אומרים לי שאין לי למה, כי אף אישה לא ניצחה", שיתפה ברמנית אחרת. "אז אני שמחה לשבור את המוסכמות".

בסופו של יום מרתק ומלא באלכוהול איכותי, הוכרזה הזוכה המאושרת - ג'וליאן, שתייצג את ישראל בגמר העולמי בשנגחאי. "לקבל את ההזדמנות ללכת לפלטפורמה גלובלית ולייצג את המדינה הזאת, במיוחד בשנה הזאת שהיא כל כך קשה, זו הברכה הכי גדולה", אמרה ג'וליאן בהתרגשות.

אז בפעם הבאה שתזמינו קוקטייל בבר האהוב עליכם, זכרו - מאחורי כל כוס יש אמן, וייתכן שהוא בדרך להפוך לכוכב עולמי. לחיים!

בשיתוף וורלד קלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully