וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הקטן של כולנו: המיתוסים מאחורי מנה חמה של אסם

בשיתוף אסם

18.8.2024 / 10:27

זה הסוד הקטן והטעים שכולנו מחזיקים בארון: מנה חמה של אסם. על אף אחת מהמנות בסדרה לא תמצאו את מדבקות הסימון האדומות, מה שהופך אותן לתחליף ארוחה טעים

מפעל אסם. מיכה לובוטון,
מפעל אסם/מיכה לובוטון

זוכרים את הימים שבהם חשבנו שמנה חמה היא רק בשביל סטודנטים עייפים או חיילים רעבים? ובכן, יש לנו חדשות מרעישות בשבילכם - מנה חמה עברה מתיחת פנים מטורפת והפכה לפתרון ארוחה מפתיע, מפנק אשר מכיל רכיבים שכולנו מכירים.

אבל בואו נתחיל מההתחלה. כולנו מכירים את זה, השעון מראה 20:00 בערב, הבטן מקרקרת כמו סופת רעמים במדינה צפון אירופאית בחורף, והמחשבה על להתחיל לבשל גורמת לכם לפשוט על המזווה ולחסל חבילות של עוגיות. מה עושים במקום זה? פה בדיוק נכנסת לתמונה מנה חמה.

מנה חמה. יח"צ אסם,
מנה חמה/יח"צ אסם

טלי גוכמן, טכנולוגית המזון של אסם-נסטלה, מכניסה אותנו אל מאחורי הקלעים של הסדרה שכוללת יותר מ-20 טעמים: "הבנו שהחיים שלנו השתגעו לגמרי, אז שדרגנו את המנה חמה כך שתתאים לכולם".

אבל רגע, אתם בטח חושבים לעצמכם, "נו באמת, עוד אוכל מהיר שבטח מכיל הרבה שומן ומלח?" ובכן, הנה הפתעה ענקית שהשאירה גם אותנו פעורי פה: כל המנות שבסדרה אינן מסומנות במדבקה אדומה. לא נתרן, לא סוכר, לא שומן רווי. לא מאמינים? גשו לסופר הקרוב ותבדקו בעצמכם.

היום אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שעוזרת לנו לשמור על הטריות בלי להוסיף שום דבר מפחיד

אבל בואו נדבר רגע על ה"פיל שבחדר" - או יותר נכון, ה"אינסטנט שבמטבח". כי בואו נודה באמת, כשאנחנו שומעים "אינסטנט", אנחנו קצת נרתעים, נכון? אבל גוכמן מזכירה לנו: "אינסטנט היא ממש לא מילה גסה. זה פשוט אומר 'מיידי' בעברית צחה. וביננו, מי לא רוצה ארוחה טעימה מיד?".

במטבח של אסם ממש אוהבים אתגרים ומקפידים לשלב בתהליכי שיפור המוצרים גם שמירה על הטעמים שכולם אוהבים, כי מי רוצה להכניס הביתה אוכל תפל.

ומה לגבי כל אותם דברים מסתוריים שתמיד חשבנו שיש במנה חמה? גוכמן צוחקת: "תשמעו, פעם חשבו שצריך להוסיף כל מיני רכיבים שאת שמם לא באמת נצליח לקרוא כדי שהאוכל יישמר. היום אנחנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שעוזרת לנו לשמור על הטריות בלי להוסיף שום דבר מפחיד. יש כאלה שמגדירים את זה קסם, אנחנו קוראים לזה מדע".

לא סתם מנה חמה של אסם הפכה לשם הגנרי שמתאר את כל המוצרים הדומים גם של חברות מתחרות. לאסם יש ניסיון רב בהפיכת מוצרים לשם הכולל של הקבוצה, ממש כמו ביסלי ובמבה. כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את מכסה הגביע או לשפוך את תוכן השקית, להוסיף את שקית התיבול, לשפוך מים רותחים, להמתין 3-7 דקות בהתאם לסוג המנה, וזהו - יש לכם ארוחה. מהיר, זמין, בלי מטבח מבולגן.

ובכל הקשור ליצירתיות של הצרכנים, מתברר שאפילו השמיים אינם הגבול, או במקרה הזה הגביע אינו הגבול. אפילו באסם מופתעים מהרעיונות שלכם, כמו הוספת נודלס לסלטים, שימוש במנה חמה פירה כבסיס לפשטידה, ואפילו הכנת קציצות מהפסטה.

טיפ קטן מגוכמן: "נסו להוסיף ירקות טריים או גבינה מגוררת למנה החמה שלכם. זה ישדרג את הארוחה ברגע".

אבל בואו נחזור רגע לעניין הבריאות, כי את המיתוס הזה באמת חשוב לנפץ. גוכמן מסבירה: "כחברה שעובדת תחת המטריה של נסטלה העולמית, אנחנו מחויבים לאיכות ולסטנדרטים שהם ממש ברמה אחרת. זה לא רק המוצר הסופי, אלא כל רכיב בנפרד. זה קצת כמו להיות בן של הורים קפדנים - לפעמים מעצבן, אבל בסוף אתה יוצא אלוף".

מנה חמה. יח"צ אסם,
מנה חמה/יח"צ אסם

אז בפעם הבאה שאתם ממהרים ורוצים משהו חם וטעים - אל תרגישו אשמים. בישולים ארוכים עם אוכל מנחם זה נהדר, אבל בלתי ניתן לביצוע כשאתם רעבים ועייפים. עם מנה חמה, אתם יכולים לחסוך את הזמן הזה בשביל דברים חשובים באמת. כמו למשל לצפות בעוד פרק בנטפליקס.

בפעם הבאה שמישהו יגיד לכם "מה? אתם אוכלים מנה חמה?", אתם יכולים לחייך בביטחון ולהגיד: "כן!", ולהמשיך ליהנות ממנה טעימה ומזינה. מנה חמה של אסם היא ארוחה מהירה שמגיעה כתוצאה של תהליך פיתוח מוקפד, התייחסות לאיכות ולבריאות, והתאמה לצרכים ולהעדפות המשתנות של הצרכנים. אם אתם מחפשים פתרון מהיר לארוחה מזינה וטעימה, המנה החמה היא בהחלט פתרון מצוין.

הכירו את הרכיבים של מנה חמה של אסם

בשיתוף אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully