וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לאנשים שאין להם זמן לבשל

בשיתוף אסם

3.9.2024 / 7:27

רוטבי פרפקטו: הקסם הסודי שיהפוך אתכם לשפים תוך 5 דקות. בלי מדבקות אדומות ועם תווית נקייה מחומרי גלם שכולנו מכירים

מפעל אסם. מיכה לובוטון,
מפעל אסם/מיכה לובוטון

בואו נדבר רגע על הסיוט הכי גדול של כל בן אדם עייף - להגיע הביתה אחרי יום עבודה עמוס ולגלות שעכשיו צריך... אוי לא... לבשל! אתם מכירים את זה, נכון? במיוחד אם יש לכם ילדים שמסתובבים סביבכם כמו כרישים רעבים. ומה אתם בסך הכל רוצים? רק לצנוח על הספה עם משהו טעים, בלי להפוך את המטבח לשדה קרב.

אסם, החברה שתמיד יודעת איך לגרום לנו לחייך (מי כאן לא אוהב פתיתים?), הביאה לנו את הפתרון האולטימטיבי - רוטבי פרפקטו. אבל רגע, אנחנו כבר שומעים אתכם אומרים: "עוד רוטב מוכן? זה בטח מלא בג'אנק!". ובכן, הפתעה! על אף אחת מהצנצנות האלה לא תמצאו מדבקה אדומה. לא של שומן רווי, לא של נתרן, ולא של סוכר.

רטבי פרפקטו. יח"צ אסם,
רטבי פרפקטו/יח"צ אסם

מופתעים? טלי גוכמן, טכנולוגית מזון באסם-נסטלה, היא חלק מצוות המוחות שמאחורי המוצרים של אסם. היא מספרת: "חשבנו על כל ההורים או בני הזוג העייפים שרוצים להאכיל את המשפחה בלי לבלות שעות במטבח, אז יצרנו רטבים שהם בדיוק כמו אלה שהייתם מכינים בבית, רק בלי כל הבלגן".

אז מה יש לנו בתפריט? חמישה רוטבי פסטה מבוססי עגבניות בטעמי קלאסי, בזיליקום, פלפלים, פיצה ובולונז, איתם אפשר לשדרג בקלות כל מנה במטבח. באמצעות הרטבים הללו ניתן לשדרג כל מנה בקלות ובמהירות- החל ממנת שקשוקה, בולונוז או אפילו פיצה ביתית נהדרת.

רטבי פרפקטו. יח"צ אסם,
רטבי פרפקטו/יח"צ אסם

אבל חכו, זה עוד לא הכל, גוכמן מגלה לנו סוד קטן: "אם אתם חושבים שמדובר ברוטב תעשייתי, תחשבו שוב. האמת היא שאנחנו מכינים את הרטבים האלה בדיוק כמו שאתם הייתם מכינים בבית. אנחנו מטגנים בצל, מערבבים עגבניות, מוסיפים תבלינים - הכל בדיוק כמו סבתא, רק בסירים ענקיים, ברמת דיוק גבוהה ובאיזון טעמים מושלם".

ועכשיו, בואו נדבר על המילה המפחידה הזאת, "בריאות". כי בואו נודה, כשאנחנו שומעים "אוכל מוכן", אנחנו קצת נרתעים, נכון? אבל פה מגיע החלק המגניב - אסם החליטה לשחק את משחק ה"תווית הנקייה". זה בערך כמו לשחק "איפה אפי?", רק שבמקום למצוא דמות קטנה עם פסים, אנחנו מחפשים רכיבים שאנחנו לא מכירים. ספוילר: לא תמצאו!

גוכמן מסבירה: "החלטנו שאם אנחנו לא יכולים להגיד את שם הרכיב בלי להתבלבל, הוא לא נכנס לרוטב. פשוט וקל."

אבל מה עם הטעם? הרי כולנו מכירים את הדילמה - או טעים, או בריא, נכון? ובכן, פה מגיע החלק הכי שווה בסיפור, אסם הצליחה לעשות את מה שעד לא מזמן נחשב לבלתי אפשרי. הם הורידו את כמויות הסוכר והנתרן, אבל עדיין שמרו על טעמים עמוקים. "בהחלט מאתגר להפחית את כמויות הסוכר והנתרן מצד אחד, ולשמור על הטעם מצד שני", אומרת גוכמן. כדי לעמוד במשימה, אסם מפעילה מעבדה סנסורית שעורכת מבחני טעימה לאורך הפיתוח. כך אסם לומדת מה טעים ומה לא, ולעיתים מתבצעים מבחני טעימה בעזרת חברות חיצוניות לקהל רחב יותר.

רטבי פרפקטו. יח"צ אסם,
רטבי פרפקטו/יח"צ אסם

לגוכמן, יש גם כמה טיפים לשדרוג הרטבים שיקפיצו את המנה שלכם עוד יותר. "תקשיבו", היא אומרת, "אתם יכולים ממש להשתגע עם הרטבים האלה! תכינו לזניה עם רוטב העגבניות הקלאסי, תוסיפו חצילים, או תהפכו את רוטב העגבניות לרוזה עם קצת שמנת". זה כמו לשחק בלגו או להרכיב פאזל, רק שאפשר לאכול את התוצאה.

בפעם הבאה שאתם חוזרים הביתה מותשים ורעבים, זכרו - רוטבי פרפקטו הם כמו חבר טוב שמחכה לכם במטבח. הם טעימים, בריאים, ומוכנים לעבודה ב-5 דקות. זה בערך הזמן שייקח לכם להחליף בגדים ולהדליק את הטלוויזיה.

בשיתוף אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully