וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ממתקים בדיוטי פרי שיגרמו לכם לרצות לפספס את הטיסה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

13.9.2024 / 12:30

מפיצה מתוקה שתשאיר אתכם המומים ועד שוקולד בטעם מוחיטו שיטיס אתכם לגן עדן קולינרי - הכירו את חמשת הפיתויים המתוקים שיגרמו לכם לשקול ברצינות להישאר על הקרקע ולהמשיך לנשנש

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
בדיוטי פרי מחכים לכם ממתקים ייחודיים, כל אחד מהם עולם ומלואו של טעמים וחוויות/יח"צ

יש רגע קסום בכל טיסה, כשהמטוס מתרומם והעולם נפרש מתחתיכם כמו שטיח צבעוני. דמיינו עכשיו את אותו רגע, אבל עם תוספת מתוקה שתעצים את החוויה פי כמה. בדיוטי פרי מחכים לכם ממתקים ייחודיים, כל אחד מהם עולם ומלואו של טעמים וחוויות. בחרנו חמישה מיוחדים במיוחד, שאסור לכם לפספס.

Look-O-Look Candy Pizza. יח"צ,
מי אמר שפיצה חייבת להיות מלוחה? Look-O-Look Candy Pizza/יח"צ

Look-O-Look Candy Pizza

מי אמר שפיצה חייבת להיות מלוחה? הפיצה המתוקה של Look-O-Look היא יצירת אמנות קולינרית שתגרום לכם להסתכל על ממתקים בצורה חדשה לגמרי. עם קוטר של 24 ס"מ, בדיוק כמו פיצה "אמיתית", היא מגיעה בקופסת קרטון טיפוסית של פיצה, אבל מה שבפנים הוא הפתעה מתוקה ומרהיבה.

הפיצה מכוסה בשכבה צבעונית של סוגים שונים של גומי פירות, היוצרים מראה עליז ומפתה. זו בהחלט דרך מקורית להתחיל את החופשה שלכם ולהפתיע את בני המשפחה או החברים שמחכים לכם ביעד.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
Munz Unicorn Gift Box. יח"צ,
בתוך הקופסה תמצאו מגוון של שוקולד חלב, שוקולד לבן והפתעות נוספות. Munz Unicorn Gift Box/יח"צ

Munz Unicorn Gift Box

אם אתם מחפשים מתנה שתביא קצת קסם ופנטזיה לטיסה שלכם, קופסת מתנה של חד-קרן מבית Munz היא הבחירה המושלמת. השוקולדים השוויצריים האיכותיים האלה, המעוטרים בעיצובים מקסימים של חדי קרן, לא רק מענגים את החך, אלא גם את העיניים.

בתוך הקופסה תמצאו מגוון של שוקולד חלב, שוקולד לבן והפתעות נוספות. כל שוקולד מיוצר בקפידה כדי להבטיח מרקם חלק שפשוט נמס בפה. זו הדרך המושלמת להביא קצת קסם לשמיים ולהפוך כל רגע בטיסה לחוויה מתוקה ומיוחדת.

האריבו. צילום מסך, צילום מסך
הופך כל אירוע למיוחד. Haribo Pick&Party Pouch Minis 748g/צילום מסך, צילום מסך

Haribo Pick&Party Pouch Minis 748g

Haribo מציעה חוויה מתוקה ומגוונת לכל אוהבי הממתקים. באריזה שניתנת לסגירה חוזרת, תמצאו מבחר עשיר של מיני ממתקי גומי בטעמי פירות, כולל תפוח ירוק, אשכולית, אננס, לימון, תפוז, פטל שחור ופטל אדום. פינוק מושלם זה, המתאים לכל גיל, הופך כל אירוע למיוחד.

Lindt Gold White Straccia Chocolate. יח"צ,
השוקולד הלבן הקרמי והעשיר מקבל תוספת מרעננת של שבבי קקאו פריכים. Lindt Gold White Straccia Chocolate/יח"צ

Lindt Gold White Straccia Chocolate

לינדט, יצרנית השוקולד השוויצרית המפורסמת, מביאה לנו את הטוב שבשני העולמות עם השוקולד הלבן המשובח הזה. חטיף השוקולד הענק הזה, במשקל של 300 גרם, הוא חגיגה אמיתית לחובבי השוקולד הלבן, עם טוויסט מפתיע.

השוקולד הלבן הקרמי והעשיר מקבל תוספת מרעננת של שבבי קקאו פריכים, שמעניקים לו מרקם מעניין ועומק טעמים נוסף. התוצאה היא חוויית אכילה מענגת שמשלבת את החלקות של השוקולד הלבן עם הפריכות והטעם העמוק של הקקאו. העטיפה הזהובה המרשימה הופכת אותו גם למתנה מושלמת, בין אם לעצמכם או ליקירכם.

After 8 Mojito & Mint Thins. יח"צ,
משלבים את הטעם הקלאסי של מנטה עם הניחוח הטרופי והמרענן של מוחיטו. After 8 Mojito & Mint Thins/יח"צ

After 8 Mojito & Mint Thins

לסיום, הנה ממתק שמביא את טעם החופשה ישירות לפיכם. השוקולדים הדקים האלה של After Eight משלבים את הטעם הקלאסי של מנטה עם הניחוח הטרופי והמרענן של מוחיטו - הקוקטייל הקובני המפורסם.

כל שוקולד דק מכיל מילוי פונדנט בטעם מוחיטו ומנטה, עטוף בשכבה דקה של שוקולד מריר איכותי. זוהי דרך מושלמת לסיים את הארוחה במטוס או פשוט להתפנק בטעם של חופש באוויר. המהדורה המוגבלת הזו היא הזדמנות נהדרת לטעום משהו ייחודי ומרענן.

קופסת ההפתעות של הדיוטי פרי. יח"צ,
קופסת ההפתעות של הדיוטי פרי/יח"צ

הפתעה מתוקה באוויר: קופסת ההפתעות של הדיוטי פרי

ואם חשבתם שסיימנו להפתיע אתכם, חכו רגע - יש לנו עוד אס מתוק בשרוול. בדיוטי פרי מציגים את החידוש האחרון: קופסת ההפתעות המסתורית. זוהי חבילת פלאים קולינרית שתהפוך את הטיסה שלכם ושל הילדים להרפתקה מתוקה ובלתי צפויה - בין אם בטיסה עצמה או ברגע שחוזרים הביתה.

מה בדיוק מסתתר בתוך הקופסה? ובכן, זה בדיוק העניין - אף אחד לא יודע! אבל אנחנו יכולים לרמוז שבפנים מחכים לכם אוצרות מתוקים שיגרמו לכם להתרגש כמו ילדים קטנים. דמיינו תערובת מפתיעה של סוכריות טעימות, שוקולדים במהדורות מוגבלות, ונשנושים שאולי מעולם לא טעמתם. כל קופסה היא הימור מתוק, הרפתקה קולינרית שתלווה אתכם לאורך כל הטיסה ואולי אף מעבר לה.

אז אם אתם מאלה שאוהבים הפתעות ומוכנים להמר על הטעם שלכם, קופסת ההפתעות של הדיוטי פרי היא בדיוק בשבילכם ובשביל הילדים הנרגשים שלכם. מי יודע, אולי תגלו את הממתק החדש האהוב עליכם בגובה 30,000 רגל?

seperator

בין אם אתם מחפשים מתנה מקורית, פינוק אישי או פשוט רוצים להפוך את הטיסה שלכם לחוויה מתוקה יותר, חמשת המוצרים האלה מציעים מגוון של טעמים וחוויות שישדרגו כל טיסה. אז בפעם הבאה שאתם עוברים בדיוטי פרי, אל תשכחו להצטייד באחד או יותר מהממתקים המיוחדים האלה. הם לא רק יעשו את הטיסה שלכם מתוקה יותר, אלא גם יתנו לכם טעימה קטנה מהחופשה עוד לפני שהגעתם ליעד.

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully