וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטן תקף את האישה שניסתה לאכול אותו והיא סיימה בבכי

6.9.2024 / 0:03

בסרטון שצבר מיליוני צפיות, אפשר לראות אישה שמנסה להכניס סרטן לתוך סיר של מרק רותח. אלא שהוא לא התלהב מהרעיון של להתבשל והחזיר מלחמה שערה. צפו בסרטון, ששעשע חלק מהגולשים, אבל לא את כולם

הרגע בו צלופח מתוערר לחיים בצלחת/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה סינית רק רצתה לאכול קצת פירות ים במסעדה מקומית. אלא שלמנה שלה היו תוכניות אחרות. השרימפס הסרטני אותו בחרה היה עדיין בחיים כאשר היא ניסתה לשים אותו בסיר המים הרותחים והוא החזיר מלחמה שערה.

האירוע התרחש במסעדת Hotpot, סגנון אכילה נפוץ במסעדות בסין שבו הסועדים מבשלים את האוכל שלהם בעצמם בתוך סיר גדול של מרק רותח. האישה, שהיא ככל הנראה אושיית רשת סינית, הזמינה מנת פירות ים, אך כנראה לא ידעה שמה שרצתה לאכול עדיין חי כשניסתה לטבול אותו בסיר המרק עם פירות ים אחרים.

בסרטון, שצבר מיליוני צפיות ברשתות החברתיות בסין תחת הכותרת "שרימפס חי תוקף סועדת", ניתן לראות את היצור שככל הנראה לא התחשק לו למות במרק מתחיל להתנועע ומתנגד. הסועדת נבהלה וזרקה אותו מידיה, אולם מיד התאוששה ותפסה אותו שנית בעזרת מקלות האכילה שלה, תוך כדי שהוא ממשיך להתנועע על השולחן, וכשהיא מנסה שוב להשליכו לתוך המרק הוא מצליח להאחז בידה בעזרת צבתותיו ואז ללכוד את אצבעה. האישה החלה לצעוק ולבכות מכאבים, עד שמלצר נחלץ לעזרתה ומפריד ביניהם. ככל הידוע האישה החליטה להיות המנצחת ולקחה את המנה לביתה כשהיא קפואה, אך היא עדיין סובלת מכאבים באצבע.

צפו בסרטון האימה

אז מה זה בכלל שרימפס גמל שלמה?

צופים רבים שנתקלו בסרטון בטיקטוק עודדו את השרימפ בעוד שאחרים זיהו את המנה ואמרו שבכלל לא מדובר בחסילון אלא במשהו שבאנגלית נקרא אמנם "שרימפס גמל שלמה" (Mantis shrimp) אבל הוא למעשה טרפיָדִים - סדרה במחלקת הסרטנים העילאיים שהמראה שלהם אכן מזכיר הכלאה בין חסילון לגמל שלמה אבל שמם בעברית נגזר מהמילים "טרף" ו"יד" ומתייחס לשימוש שהם עושים בידיהם כדי לתקוף ולטרוף יצורים אחרים.

עוד מקרים בהם האוכל לא רצה להאכל
צפו ברגע המבעית בו דג חצי אכול חוזר לחיים - וקופץ מהצלחת

קשה לצפייה: הבשר החי והפועם הזה הוא הדבר הכי קריפי שראיתם

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

טרפידים הם חיות אגרסיביות מתבודדות המבלות את רוב זמנן במחבוא בין הסלעים ובמחפורות על קרקע הים. הם ממתינים לטרפם שיחלוף על פניהם, אך בנוסף, שלא כסרטנים אחרים, גם רודפים וצדים טרף חי. הטרפידים עוזבים את בתיהם לעיתים רחוקות בלבד, על מנת לאכול או להגר.

חוקרים כינו בעבר את הטרפיָדים "חגב ים", האוסטרלים "Prawn killer" וצוללים מכנים אותם לעיתים "מפצחי האצבעות", בשל הקלות שבה הם מסוגלים לשפד, להמם במכה או לבתק את אבריו של טרפם, בעזרת זוג הצבתות שלהם, שחזקות מספיק כדי לשבור זכוכית אקווריום במכה אחת. הסרטן תוקפני במיוחד, ונקרא גם "אגרופן" בשל אגרופיו החזקים כקליע, שבעזרתם הוא תוקף את קורבנותיו - למשל נשים במסעדות.

למרות מערכת ההגנה הקיצונית שלהם, הטרפיָדים נאכלים ברחבי אסיה, שם הם נחשבים למעדן מוערך בשל טעם הבשר המתוק, דמוי הלובסטר, שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully