וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובורג משיקה בירה חדשה לקיץ הישראלי: טובורג גולד

בשיתוף טובורג

4.9.2024 / 13:18

בירת לאגר זהובה ומרעננת במהדורה מוגבלת, מותאמת במיוחד לקיץ הישראלי • 5% אלכוהול, מתיקות מאלטית ומרירות פריכה • זמינה בשישיות ובבקבוקים של 330 מ"ל

בחורים צעירים שותים בירה בבר. ShutterStock
הבירה החדשה מתאפיינת במתיקות מאלטית לצד מרירות פריכה ומרעננת, עם 5% אלכוהול/ShutterStock

מותג הבירה הפופולרי טובורג מרחיב את מגוון המוצרים שלו בישראל ומשיק לראשונה בירה חדשה במהדורה מוגבלת לקיץ - טובורג גולד. מדובר בבירת לאגר זהובה וצלולה, שפותחה במיוחד עבור הקיץ הישראלי החם.

הבירה החדשה מתאפיינת במתיקות מאלטית לצד מרירות פריכה ומרעננת, עם 5% אלכוהול. היא מבושלת מלתת שעורה איכותי, כשות אירופאי ושמרי הלאגר הייחודיים של טובורג, מה שמעניק לה ארומה פרחונית ופירותית מפתה.

טובורג גולד פונה במיוחד לקהל הצעיר ומתאימה לצריכה בימים חמים, בין אם על החוף עם חברים או בבית עם בני הזוג. הבירה משתלבת היטב עם מגוון מאכלים קיציים כמו עוף, סלטים, מטוגנים וגבינות צעירות.

הבירה החדשה תהיה זמינה למכירה בשישיות ובבקבוקים בודדים בנפח של 330 מ"ל. זוהי תוספת מרעננת למשפחת מוצרי טובורג, הידועה בבירה האדומה עם הפתיחה הקלה, המיוצרת מתערובת ייחודית של שלושה סוגי לתת ומשמרי לאגר אותנטיים.

עם השקת טובורג גולד, נראה כי המותג ממשיך לחזק את מעמדו בשוק הבירה הישראלי, תוך התאמה לטעמים ולצרכים המשתנים של הצרכנים המקומיים.

בשיתוף טובורג
  • עוד באותו נושא:
  • טובורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully