וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אנד ג'ריס סוף סוף הנחיתו פה את הלהיט שחיכינו לו. התנפלות נעימה

12.9.2024 / 6:00

משהו לטבול, משהו לגמוע, משהו לחשוק: טועמי חדש על המדף נענו

פיסס, בן אנד ג'ריס/בן אנד ג'ריס

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - משהו לטבול, משהו לגמוע, משהו לחשוק. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיסס, בן אנד ג'ריס

פיסס, בן אנד ג'ריס. אוהד דוידי,
פיסס של בן אנד ג'ריס/אוהד דוידי

באיחור ניכר, אך נסלח מאוד לאור הנסיבות (והחשקים שלנו) מעוברתת בארץ גירסת החתיכות של מותג הגלידה הפופולרי. והקליטה שלה מהירה מאוד.

ה-Pieces של בן אנד ג'ריס הן למעשה חטיפי גלידה בגודל אידיאלי לחיסול, גלידוניות סטייל אם תרצו לחזור למקורות ממש. הם מגיעים, לעת עתה, בשני טעמים - גלידת שמנת עם וניל וליבת בצק עוגיות בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות וגלידת שמנת עם קרמל מלוח וליבת בראוני בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות - שמספקים שניהם חוויה אידיאלית, מרקמית וטעמית, וכל כך נחוצה כעת.

בארבע מילים: פיינט שלם בקצה האצבעות

חדש על המדף

ורודה, אופטימית, מחבקת ומנחמת: גלידה פיצוץ החדשה של מקדונלד'ס

לכתבה המלאה

שוקו על בסיס סויה, אלפרו

שוקו על בסיס סויה, אלפרו. סטודיו שטראוס,
שוקו על בסיס סויה של אלפרו/סטודיו שטראוס

מותג תחליפי החלב הוותיק מרחיב את סדרת Not Milk הפופולרית שלו, ומשיק משקה מתבקש ונדרש.

השוקו, בקרטון ליטר, מועשר בסידן ובוויטמינים ומבטיח הנאה מהמקרר ו-As Is. האופציה הראשונה, האוטומטית יותר עבורינו, הייתה גם האופציה הנבחרת, והחוויה כולה הייתה מעניינת עד כדי בדיקה שהסיפור אכן מבוסס על סויה. המרקם מצוין (סמיך אך לא כבד), הלגימה חלקה והטעם שוקולדי-חלבי כמעט לחלוטין.

בארבע מילים: בהחלט לא רק לנמנעים

קרמוגית קראנץ', אסם

קרמוגית קראנץ', אסם. סטודיו אסם,
קרמוגית קראנץ' של אסם/סטודיו אסם

סדרת העוגיות הוותיקה מנערת ומתרפרשת עם השקה חדשה, בול לקפה של ארבע (או לטבילה מצוינת לא פחות בתוך השוקו שמלמעלה).

קרמוגית קראנץ' היא, כפי שניתן היה לצפות, אותה עוגיה מוכרת ומצוינת בשגרה, עם קרם ונילי המכיל שברי עוגיות פריכים. הספין-אוף כולל, לעת עתה, קרמוגית מבצק קלאסי במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות וכן קרמוגית מבצק בטעם שוקו במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות - שתיהן עם מתיקות מפתיעה מעט באיזוניה, שתיהן עם משחקי מרקמים שעומדים בהבטחה ושתיהן עם קונספט שאינו גימיקי, אלא מוצלח, וטעים.

בשתי מילים: קוקי, מונסטר

בירת הקוסם, שבט

בירת הקוסם, שבט. מבשלת שבט,
בירת הקוסם של שבט/מבשלת שבט

מבשלת הבוטיק המצוינת מפרדס חנה מרחיבה מדפים והיצע עם מעשה קוסמות אמיתי, ומזמינה במקביל את הקהל לחמפגשי שלישי ושישי בביר גארדן השמח שלה, על דוכני האוכל, המוזיקה והמזיגות שהוא מכנס.

The Tipsy Wizard של שבט היא בירה חזקה בסגנון גולדן אייל בלגי, המוגדרת "טריפל פירותית ועוצמתית". היא מכילה 9% אלכוהול, מצהירה על ארומת בננה וצנוברים מרומזת ובעיקר מספקת קיק אמיתי של סוף יום (או אמצעו, מי אנחנו שנשפוט), עם נוכחות וטעם. מחיר: 80 שקלים לשישייה, 155 שקלים לתריסר, 285 שקלים ל-24 בקבוקים.

במילה אחת: לחיים!

נאגטס דג, תנובה

נאגטס דג, תנובה. תנובה,
נאגטס דג של תנובה/תנובה

אגף המקפיאים המנומנם (והקפוא) יחסית מקבל בוסט רציני של תשומת לב והשקעה מצד ענקית המזון.

ההשקה הכפולה של תנובה כוללת נאגטס אמנון בטמפורה (27.50-44.90 שקלים לאריזת 450 גרם) ושניצל דג על בסיס נתחים שלמים של אותו אמנון (27.50-43.90 שקלים לאריזת 450 גרם).

המוצרים הקפואים, שממתינים להיכנס ישירות לטיגון, לתנור או לאייר-פרייר כלשהו, עוררו בתחילה ספקנות המבוססת על שנים ארוכות של ניסיון בינוני ומטה בקטגוריה. זה לא המצב כעת. הם מצוינים לסוגם, דגיים מספיק בשביל לבטל סקפטיות אך לא דגיים באופן אגרסיבי, פריכים מבחוץ ועסיסיים פנימה, ומשתדכים היטב לצלחת עם תוספת, או כחלק מכריך מושקע.

בשתי מילים: קפיצת ראש

רוטב סאטה, מאסטר שף

רוטב סאטה, מאסטר שף. מאסטר שף,
רוטב סאטה של מאסטר שף/מאסטר שף

אחד החסכים הבולטים על מדף הרטבים המקומי מקבל פתרון זריז מצד מותג האוכל האנרגטי.

רוטב הבוטנים שמיוצר בתאילנד מצטרף בטבעיות לקולקציית המזרח של מאסטר שף, ובה סויה וטריאקי כמובן, אך גם שמן שומשום וסרירצ'ה, עוד יותר כמובן. הוא מפגין מתיקות מסוימת שמדברת בקול רם לקהל הישראלי, וסמיכות מצוינת שמתאימה כמרינדה מוקדמת, כרוטב של ממש - או אפילו כמטבל בפני עצמו (נגיד, לנאגטס שלמעלה) - בסוף ההכנה. מחיר: 15.90 שקלים לבקבוק 360 מ"ל.

בשתי מילים: ברוך הבא

פופקורן קרמל מתוק, הוט סינמה

פופקורן קרמל מתוק, הוט סינמה. הוט סינמה,
פופקורן קרמל מתוק של הוט סינמה/הוט סינמה

רשת בתי הקולנוע הגדולה מרחיבה מדפי מזנון ומצרפת לתפריטה גירסה מתוקה של חטיף הסרטים הפופולרי.

הפופקורן הקרמלי המתוק (20 שקלים) של הוט סינמה נוחת כאן עם תהיית "איך זה לא קרה עד עכשיו, בעצם", ומצטרף לחבילת פרמיום חדשה שלה עם כורסה חשמלית נפתחת, דיל ריפיל על פופקורן וגם הקרנות מיוחדות בפורמט "סינמה ביבי" - להורים ועגלותיהם.

בשתי מילים: צפייה נעימה

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully