וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנים ארוכות של פתיבר בתוך הקפה, והסתרתם את זה מאיתנו?

22.10.2024 / 6:00

טבילות, הצלחות ומסעות בזמן: טועמי חדש על המדף נצבעו

ביקור במפעל במבה של אסם בקריית גת/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: נועה לוי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - טבילות, הצלחות ומסעות בזמן. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

Latte & Energize, ריבר

Latte & Energize, ריבר. רונן מנגן,
סדרת Latte & Energize של rebar/רונן מנגן

רשת המשקאות הנמרצת בשגרה מעלה עוד הילוך, עם סדרת השכמות ופינוקים מסקרנת.

המשקאות החדשים של rebar, תחת כנפי המיתוג Latte & Energize, מציעים חמש הבטחות ל"בוסט של אנרגיה", על בסיס רכיבים דוגמת קפה, גוארנה, מאצ'ה וצ'אי, בשלושה גדלים (23-32 שקלים).

מוקה לאטה, למשל, כולל קפה, גוארנה, דבש, בננה, פרוזן סויה וניל ומשקה סויה וניל בשילוב שמצליח להישאר עדין למרות שחקניו הכריזמטיים. "Cinna Latte" מחבר קפה, גוארנה, קינמון, בננה, גרנולה מייפל, פרוזן סויה וניל, דבש ומשקה שקדים לחגיגה מפקנת ומושחתת אף יותר. "Iced Matcha Latte הצטיין עם שילוב מריר-מתקתק ומשחקי אבוקדו-דבש ושבבי קרח, צ'אי לאטה כינס בננה, תמר ומנגו לכדי משקה פירותי שהתרחק מעולמות התה אבל נשאר בעולמות הטעם הטוב, ואילו "פקאן פאי לאטה" מבטיח לשלב בין האגוז הטבעי והאגוז המקורמל, להוסיף אגוזי לוז ולסגור עם סילאן וענייני סויה וניל.

בחמש מילים: פיק-מי, ופיק-מי-אפ

חדש על המדף

קופסת הזהב של כריות מבטיחה בוקר מלכותי. קפצנו מהמיטה לנסות

לכתבה המלאה

גיוזה, מאמא מרי

גיוזה, מאמא מרי. מאמא מרי,
סדרת הגיוזה של מאמא מרי/מאמא מרי

מותג האוכל הצפוני מרחיב מדפי מקפיאים ומשיק קולקציית גיוזה מצוינת, מקצרת זמנים ופותרת מכשולים.

ההשקה, חלק מסדרת "ביג פאפא" של מאמא מרי, כוללת ארבעה מילויים - עוף, בקר, פטריות ובטטה - והוראות הכנה פשוטות ומותאמות מטבח ביתי. כלומר, איחסון במקפיא, וקפיצה ישירה משם לסיר רותח, למחבת רוחשת או לכלי אידוי.

הבצק עצמו מוצלח, בלתי מתפרק וללא שאיפות השתלטות. היחס בין הפנים לחוץ עובד אף הוא, והמילויים נוכחים, מתובלים היטב ומתכתבים ישירות עם התכניות שלכם - חלק ממרק אסייתי, למשל, או בדרך לדיפ סמיך אחרי צריבה, עיקרית של ממש או תוספת, והכי טוב עירבוב מכל העולמות והחשקים. מחיר: 34.90 שקלים ל-300 גרם.

בארבע מילים: משלוח מסעדתי ממעמקי המקפיא

פתיבר קוקיז, אסם

פתיבר קוקיז, אסם. סטודיו אסם,
פתיבר קוקיז של אסם/סטודיו אסם

אחד המותגים היציבים בישראל מנער מוסכמות עם ליין חדש ומסקרן.

פתיבר קוקיז מבית אסם נסטלה הן - כפי שניתן להבין משמן - עוגיות שנשענות על הביסקוויט הפופולרי, ושואפות לענות לצורך הקולקטיבי שהוא משהו ליד הקפה. הן מציגות עובי אידיאלי - לא עבה מדי, לא דק מדי - ופריכות מצוינת, יכולת טבילה טובה וכישורי עמידה עצמאיים, גם ללא ספל.

ההשקה כוללת שלושה טעמים בדמות פתיבר קוקיז בטעם חמאה (קלאסי וסולידי), פתיבר קוקיז בטעם קרמל (שהיה יותר קינמוני, אם כי עשה את העבודה היטב גם כך) ופתיבר קוקיז בטעם שוקו (מפנק ומסיר חששות ממתיקות-יתר).

בשתי מילים: שימו מים

נסקפה קפוצ'ינו שוקולד לבן, אסם-נסטלה

נסקפה קפוצ'ינו שוקולד לבן, אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
נסקפה קפוצ'ינו שוקולד לבן של אסם-נסטלה/סטודיו אסם

עם העוגיות מלמעלה, וכהכנה מקדמית לחורף המתקרב (חורף ישראלי, נכון, אבל נסתפק גם בו במצבנו), מהדורת הפינוק הלוהטת של אסם-נסטלה שבה למדפים.

מדובר בנסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן, תערובת חלבית מתוקה שמנסה - ומצליחה - לספק רגע של שקט בתוך ההמולה, ולייתר נסיעות והתאמצויות וקניות. במקום זה, היא דורשת מכם רק מים חמים, הפסקה קצרה, והישענות אחורה. מה שעובד.

בשתי מילים: העונה החמה

דוריטוס פלאפל וטאקו, שטראוס

דוריטוס פלאפל וטאקו, שטראוס. סטודיו שטראוס,
דוריטוס פלאפל וטאקו של שטראוס/סטודיו שטראוס

החטיף המתחסל מבית שטראוס מרחיב קטלוג ומדפים עם השקה כפולה, ופרועה כנדרש.

מדובר בדוריטוס בטעם פלאפל ובטעם טאקו, שני מצטרפים חדשים לסדרת ה-After Dark של המותג, במהדורה מוגבלת כמובן. הם מבליטים את הפריכות המוכרת, מגבירים עם קיק ישראלי ומקסיקני, בהתאמה, ומספקים קבלות לשימוש במילים כמו "דומיננטיות", "בעיטות" ו"תעוזה".

בשלוש מילים: הייתה שקית ואיננה

מהדורת פקמן, פאנטה

מהדורת פקמן, פאנטה. פאנטה,
מהדורת פקמן של פאנטה/פאנטה

מותג המשקאות האולטרה-צבעוני מבית קוקה-קולה קורץ לאייטיז המופלאות עם סדרת פחיות הומאז' למשחק הווידאו הפופולרי (שלגמרי הולכות עם הדוריטוס מלמעלה, אגב).

מהדורת פקמן של פאנטה, בתפוצה מוגבלת כמובן, חוגגת עיצוב ושואבת השראה נוסטלגית. היא מציעה ארבעה טעמים - ענבים, תות, אורנג' ואקזוטי - וכן קוד QR שמוביל את סורקיו להורדת המשחק, עם טאץ' פנטאי משמח.

בשתי מילים: בחזרה לעתיד

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully