וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט Y

רותם רוזנטל

1.6.2006 / 12:56

אחרי ליקר Y מפלפל אדום מגיע עכשיו אחיו הצעיר, הירוק והרגוע (קצת) יותר

זוכרים את הצריבה המטורפת שהרגשתם בלילה ההזוי ההוא שבו דגמתם לראשונה את ליקר ה-Y האדום? אז כדאי שתכינו בקבוקי מים, כי בשעה טובה נולד לו אח חריף לא פחות, מפלפל ירוק (105 שקל ל-50 מ"ל).

הפטנט שהבעיר גרונות רבים בשנתיים האחרונות הוא פרי השקעתם של ירון קנור ויהונתן הפנר, שהעבירו שנה בניסיונות למצוא את המשקה שבאמת יצליח לעניין להם את הגרון. הם הלכו על הצ'ילי האדום, יצאו מהמטבח והחלו לשווק אותו במסעדת פרונטו. כמעט בלי לשים לב הם יצרו נישה חדשה של משקאות וקוקטיילים חריפים. יש עדיין לא מעט אנשים בעיר שזוכרים איך הברמנים גיחכו מולם כשהורידו מבלי דעת את השוט הראשון.

השמועה עשתה לה כנפיים (ואולקוס), ובמהרה הם הבינו שצריך להתייחס לתחביב ברצינות העסקית הראויה. השניים הקימו את חברת Y&Y והחלו לשווק את הליקר בברים ובמסעדות ברחבי העיר. ב-2005 נכנסה לעניינים חברת הכרם ומיסדה סופית את הקשר בינם לקהל הצרכנים.

קנור והפנר מציינים שבמשקה החדש Y-Green הופחתו אחוזי החריפות והאלכוהול (30% אלכוהול במקום 40% בליקר האדום). הפלפל הירוק והחריף הוסיף גם צבע עדין, ואת טעם הירק הם עטפו באניס ותבלינים אחרים. לדבריהם, המשקה מתאים כאפריטיף קריר וכמרכיב מבשם לקוקטיילים. הם ממליצים לשתות אותו לאט, בכוס נמוכה, ולהוסיף לו קרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully