וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30,000 איש לא טועים

8.6.2006 / 14:18

זה מספר האנשים שהגיע אתמול לנחלת בנימין לפסטיבל קפה תיאטרון. לא יצא לכם? תקפצו היום בערב. הכניסה חינם

פסטיבל קפה-תיאטרון של עלית החל אתמול בערב במתחם מדרחוב נחלת בנימין והגיעו אליו כ-30,000 איש שצפו בהתרחשויות התיאטרליות בבמות השונות שפוזרו במתחם.

הפסטיבל מתקיים גם היום בערב (19:00-חצות) בהשתתפות שחקנים ויוצרים מתיאטרון הבימה, תיאטרון הקאמרי, תיאטרון גשר, האופרה הישראלית, אנסמבל תיאטרון הרצליה ותיאטרון בית לסין ועוד.

המלצות למופעים בפסטיבל

הנה כמה המלצות אם אתם מגיעים היום לפסטיבל ומתקשים להחליט מול איזה במה להתמקם:

מופעים בבימות המרכזיות

אופרה בהשתתפות הקהל
על בימת קפה פלטינום, שמארחת את האופרה הישראלית יוצג מופע מיוחד במינו: קונצרט קיץ קליל של מיטב אריות האהבה המוכרות בהשתתפות סולני האופרה הישראלית, זו הזדמנות נדירה להיחשף למופע אופרה ללא תשלום, מדובר במופע לא שגרתי, בו הקהל לוקח חלק אקטיבי במהלך ההופעה. הזמרים ילמדו את הקהל איך להפיק צליל אופראי וישירו עם הקהל.

מרוסיה באהבה
בבימת קפה נמס יציג תאטרון גשר - "וראיציות לתיאטרון ולתזמורת" - זוכת פרס תיאטרון 2006 להצגת הבידור הטובה ביותר - אנתולוגיה של התרבות הרוסית דרך שירים בליווי תזמורת חיה על הבמה.

קרקס
בימת קפה טורקי מארחת את קפטן זוקיני וקרקס Y המציגים מופעי אקרובטיקה וקרקס מודרני בהשתתפות אמני קרקס שהביאו את עולם הקרקס בישראל לרמה בינלאומית. התכנית כוללת מגוון מופעים; קובייה תלת מימדית, טרפז, אקרובלאנס, טישו, אש, אינטרקציה עם הקהל ועוד. התכנית האמנותית מנוהלת על ידי "ראש חוצות".

מופעים בחצרות

הבמה פוגשת את המסך, התיאטרון - את הקולנוע
כדאי להגיע לחללים היותר אינטימיים במתחם נחלת בנימין ולצפות במופעים באווירה אחרת. אנחנו ממליצים על "חי בסרט" - בביצוע תלמידי ובוגרי הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין המציגים מופע שהפך כבר לקאלט. ההצגה "חי בסרט" מפגישה מונולוגים מתוך הסרטים עם בימת התיאטרון. כוכבי המסך וביניהם ברברה סטרייסנד, מישל פייפר נפגשים עם כוכבי העתיד של יורם לוינשטיין במפגש של מונולוגים משעשעים וחד פעמיים. חי בסרט" הוא הומאז' לשחקני הקולנוע הגדולים ולסרטים בלתי נשכחים. זהו ניסיון להתמודד עם מונולוגים מהקולנוע באמצעים תיאטרליים המלווים בתנועה, שירה ובאפקטים של תאורה ווידאו ארט.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מופעים בבית קפה

מופע קומי אחר
במסעדת "תהל" ברחוב נחלת בנימין "סיפור רודף סיפור" עם יענקל'ה יעקובסון אחד מגדולי מספרי הסיפורים בעולם, המגיש מופע בצורה אינטילינגטית רהוטה ומתובלת ערב שכולו דמויות סיפורים וסיטואציות.

הפסטיבל הוא ראשון מסוגו ויזמה אותו עלית קפה בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully