וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר אחר הצהריים: מה חדש בקפה נואר ובכרמלה בנחלה?

14.6.2006 / 7:48

"כרמלה בנחלה" מגישה ארוחת בוקר מודולרית בשעות בהן מוגשת העסקית ו"קפה נואר" מרעננים את תפריט הבוקר

בתי קפה רבים כבר הפנימו את המסר: הישראלי אוהב להתעורר מאוחר (בייחוד בסופ"שים אבל גם לא חסרים בטלנים שישנים מאוחר גם באמצע השבוע) ולפעמים הם נוטים לפספס את ארוחות הבוקר המוגשות עד שעה 12:00 בממוצע. בלי שום קשר לשעת קימה מאוחרת רבים אוהבים את הקונספט של הבוקר גם בשעות אחרות של היום וגם מסעדות, כמו "גילי'ז" למשל, הנהיגו ארוחת בוקר ייחודית ודשנה המוגשת עד שעה 17:00. עכשיו מצטרפת לחגיגת הבוקר המאוחרת גם מסעדת "כרמלה בנחלה".

השף דניאל זך החל עתה להגיש את ארוחות הבוקר בשעות אחר הצהריים והוא גם מגלה גמישות לגבי אופיה. זה אומר שמי שרוצה לשדרג את הארוחה יוכל להחליף את מנת הביצה והבייקון (או חזה הודו מעושן) במנת ניוקי תפו"א (מוגשת ברוטב עגבניות מיובשות, אורגנו, לימון ושום עם גבינת מוצרלה ואצות ים) או גבינת עזים מותכת בקימל ושומשום שחור ברוטב דבש, משמש וצנוברים (מוגש עם פאפאדם) או מאפה יומי אחר.
הארוחות מוגשות בימים: א-ה' 16:00-18:00 במקביל לתפריט העסקיות המוצע במסעדה במחיר לא כל כך קטן של 118 ¤ לזוג.

"כרמלה בנחלה", רחוב התבור 46 פינת רמב"ם 14,מדרחוב נחלת בנימין, ת"א. טל': 03-5161417

הבוקר החדש של קפה נואר

'קפה נואר' התל אביבי הוותיק מחדש את הבוקר שלו עם שני מסלולים, לממהרים מציעים: כריכים לצד קפה, קרואסון עם האם וגבינה צהובה או גבינת קממבר ואגסים או גבינה צהובה וביצה קשה (19 ¤). אפשר כריך אבוקדו וביצה קשה או סלט טונה, גבינה צהובה, גבינת שמנת ופלפלים קלויים (21 ¤).

מי שזמנו בידו יוכל לשבת לארוחת בוקר ישראלית עם 2 ביצים, גבינות, לחמניות, ריבת הבית, חמאה, סלט ירקות, כוס מיץ טבעי וקפה/תה (41 ¤), שקשוקה במחבת ברזל עם לחמניות, כוס מיץ טבעי וקפה/תה (41 ¤), גרנולה עם יוגורט ופירות העונה (32 ¤), בריוש פרנץ' טוסט עם 2 ביצי עין וסלט ירקות או בריוש עם ריבה (25-27 ¤). יש כגם טארט גבינות עזים עם בצל מקורמל (39 ¤) בליווי קוקטיילים כמו מימוזה.

"קפה נואר", אחד העם 43, תל אביב, טל': 03-5663018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully