וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אנס לנסוע לאיטליה

14.6.2006 / 10:41

יקבי רמת הגולן מרחיבים את תחרות "פרס ירדן". השנה יתחרו לא רק מלצרי היין הטובים, אלא גם מוכר חנות היין הטוב וחובב היין הכי מוצלח. מבינים ביין? יש לכם סיכוי

תחרות 'פרס ירדן' של יקבי רמת הגולם נוסדה ב-1994 כתחרות ל"מלצר היין הטוב ביותר", אך השנה, תתקיים התחרות ב-3 קטגוריות שונות: מלצר היין הטוב ביותר, מוכר/בעל חנות היין הטוב ביותר, חובב היין הטוב ביותר.

המתמודדים בתחרות מוזמנים להפגין את ידיעותיהם בתחום היין וייבחנו על ידיעותיהם בנושאים שונים בתחום: היין בארץ ובעולם, הקשר בין יין לאוכל, הקשר בין סגנון יין ליצור יין ואלכוהול ועוד.

התחרות בנויה מ- 4 שלבים, השלב הראשון הוא שאלון הבודק את רמת הידע ביינות בארץ ובעולם ובתחום היין בכלל. השלב השני השלישי והרביעי (רבע גמר חצי הגמר והגמר) הם מבחנים פרונטליים מול חבר השופטים, המשלבים מבחן מעשי וידע אישי. במסגרת זו יעברו המתחרים מספר תחנות ויפגינו את יכולתם בנושאי יין בארץ ובעולם, טעימת יינות, התאמת יין לאוכל, יין מבעבע (שמפניה) ומשקאות אלכוהוליים.

אירוע הפתיחה יתקיים בתאריך ה- 12.7.06, ברמת הגולן. שלב חצי הגמר ושלב הגמר ייערכו במרכז הארץ בתאריך 9.11.06, ויינעלו באירוע יוקרתי בו יוכרזו שלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריה. הזוכה במקום הראשון בכל קטגוריה יזכה בסיור מקצועי בדרך היין של איטליה.

ההרשמה לתחרות באמצעות אתר האינטרנט של יקבי רמת הגולן
עד לתאריך 20.6.06.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully