וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה במז"ט

עפר עין-גל

15.6.2006 / 8:54

מסעדת "מזטי" הוותיקה ברמת החייל עברה שיפוץ וגם הצטיידה בשף חדש ותפריט קיץ. הקונספט של משלמים על העיקרית ומקבלים מזטים לפתיחה נותר בעינו והעיקריות הן האטרקציה

"מזטי" שוכנת ברמת החייל עוד הרבה לפני שרמת החייל ידעה שתהיה שלאגר עסקי וקולינרי. בפרוס שבע שנות פעילות החליט קברניט המקום, גל הראל, לערוך פייס-ליפטינג איכותי שכלל פריזורה לחלל והצטיידות בשף חדש.

על העיצוב הופקדה יפעת שוחט שרקחה מקום חמים וטרנדי הכולל פרקט, וילונות בהירים שמכסים חלונות גדולים, שולחנות עץ חומים שמסביבם כסאות עור, ובאמצע - שולחן עגול רחב ידיים ומעליו שנדלירה אופנתית.

פורמט התפריט המנצח נשאר בעינו - משלמים עבור המנה העיקרית ומקבלים בנוסף מזטים קטנטנים כפטה כבד, חצילים קלויים, כרובית ברוטב צ'ילי, קבנוס מטוגן ולבנה. המזטים טעימים, אם כי האטרקציה האמיתית היא המנה העיקרית מעשה ידי השף הנכנס דימה דצקובסקי.

דצקובסקי, שעד עתה כיהן כסו-שף במסעדת 2C שעל גג עזריאלי, בנה תפריט קייצי, שכולל מנות פסטה מפתיעות. את הפסטות מכינים במקום והן מבוססות על חומרים טבעיים ומרכיבות בין השאר מנות כמו רביולי במילוי פלפלים וקשקבל, ניוקי רוזה או טאליאטלה בולונזה. יש גם מנות גריל כג'מבו שרימפס עם שמן זית ומלח גס ברוטב פלפלים; שיפודי אנטרקוט מיושן מוברשים ברוטב יין אדום; או שיפודי פרגית צ'ימיצ'ורי במרינדת עשבי תיבול ושמן זית (מחירי המנות העיקריות נעים סביב 80 השקלים)
כמו כן, את הפסטות הטריות המצוינות ניתן גם לרכוש הביתה קפואות (29-30 ש"ח לק"ג). במקום מוגשת עסקית במחירים משתלמים של 44-49 ¤ בימי א'-ה' בין השעות 12:00-17:00.

"מזטי", הברזל 34, רמת החייל תל אביב. טל' 03-6475969. פתוח:א-שבת 12:00-24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully