וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללקק גלידה מהספה האדומה

עפר עין-גל

29.6.2006 / 11:42

הסניף הראשון של "ד"ר לק" בכיכר השעון ביפו עבר שיפוץ ושודרג מחדש וגם את הגלידה שבו להקפיא בו. הספות, הצבעים הפסטלים עובדים טוב עם הליקוק

רשת הגלידריות הוותיקה חוגגת 19 שנים, ולכבוד הגיל והתרגיל החליטה על רמונט. סניף השעון ביפו, שהוא הסניף הראשון והראשי, נבחר להוביל את המהלך. אי לכך, בסניף המחודש חזרו להקפיא את הגלידה במקום, בדיוק כפי שעשו פעם כשהרשת עדיין הייתה בחיתוליה ואז סופקו כל צרכיה על ידי הסניף היפואי.

על העיצוב הצעיר והמושקע הופקדה לימור רוזנר מוג'ה, שחתומה על בית בנמל של קום איל פו והפליאה למתג מחדש את הגלידה הוותיקה ולהפוך את הסניף רחב הידיים לחלל מזמין, עם ספות, כסאות וכסאות בר, בצבעים פסטלים, עם כיתובים וגרפיקה משלימה על הקירות.

כל הגלידות של ד"ר לק עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל והקפאת הגלידה במקום מבטיחה טריות ורכות. בתפריט ערב רב של גלידות שמנת, סורבטים (50% פרי, ללא שומן), יוגורט וגלידות "לק קל" ללא שומן וללא סוכר, לצד מגוון מתוקים צוננים אחרים כקרפים, וופל בלגי ועוד. במקום גם מקרר עוגות עם מגוון עוגות גלידה ומוס, עוגות אישיות ועינוגי גלידה, למשל, עוגת טירמיסו, עוגת גבינה, עוגת שוקולד ואגוזים, פרפה ריבת חלב, עוגת מוס אספרסו ועוד.
(10 ש"ח לכדור, אריזה משפחתית חצי ק"ג גלידה 28.50 ¤, עוגה אישית - 14 ש"ח, 89 ש"ח לעוגה גדולה).

ד"ר לק, נחום גולדמן 8 (ליד השעון) טל: 03-6813943. פתוח א'-שבת: 10:00-24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully