וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחניודה מתרחבת: מסעדה נוספת בלונדון

26.4.2016 / 11:49

קבוצת מחניודה עושה זאת שוב, מסעדה נוספת לקבוצה תיפתח בקרוב בלונדון. התחזית שלנו: האנגלים הולכים לעמוד בתור

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

וידאו: השקת העונה השנייה של משחקי השף

פאלומר. אינסטגרם פאלומר, צילום מסך
ההצלחה חסרת התקדים של פאלומר. התקשורת הבריטית מפרגנת למסעדה הישראלית/צילום מסך, אינסטגרם פאלומר

בסך הכל שנתיים חלפו מאז שקבוצת מחניודה פתחה את מסעדת פאלומר בלונדון. בתקופה הזו, היא הספיקה להיבחר למסעדה הלוהטת ביותר בלונדון באתר לונדוניסט, לזכות בתואר המסעדה הטובה ביותר בלונדון על ידי שלושה מגזינים שונים ונחשבים - GQ, אובזרבר והגארדיאן, ואף כיכבה על שער מדריך מישלן האחרון. היום, לאחר מספר חודשים של תכנון וציפיה, הודיעה הקבוצה באופן רשמי שביוני הקרוב תיפתח לפאלומאר אחות קטנה בלונדון.

The Barbary, או הברברים אם תרצו, תיפתח בעוד פחות מחודשיים, ביוני כאמור, ברחוב ניל יארד שקובנט גרדן ( Covent Garden). קובנט גארדן היא כיכר קניות ובילויים המצויה בין רובע וסטמינסטר לרובע קמדן שבמרכז לונדון, מדובר באזור תוסס, ססגוני והומה אדם, עם הופעות של אומני רחוב מדי יום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הברברים תמנה 24 מקומות ישיבה בלבד, ולא יתאפשרו הזמנות, מה שככל הנראה ייצור באזז ראשוני מבטיח במיוחד של תורים ארוכים, כפי שקורה היום במסעדות הטרנדיות בעולם. המסעדה תהיה פתוחה בימים שלישי עד ראשון (סגורה בימי שני) משעות הצהריים ועד השעה 22:00. עוד לא ידוע מה יהיה גובה המחירים במקום, אך המסעדה כבר הודיעה כי מחירי המנות יכללו גם את האירוח, ללא גבייה נוספת על שירות, דבר שנעשה רווח לאחרונה במספר מסעדות שף בניו יורק.

את הכיוון הקולינרי מגדירים בקבוצה כצלייה ואפייה בסגנון ירושלמי וכן בסגנון החוף הברברי, כינויין של מדינות צפון אפריקה - מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה ולוב. בראיון שקיימנו עם אסף גרניט, שף הקבוצה, לפני מספר חודשים הוא סיפר כי הרעיון מאחורי המסעדה החדשה הוא לעבוד בעיקר על טראפיק גבוה בשעות הצהריים, תחלופה גבוהה ומהירה של אנשים, עם הרבה מנות שמוגשות בתוך לחם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והפולנטה, מה איתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה מככב אסף גרניט על מסכי הטלוויזיה בעונה השנייה של משחקי השף, וכן מצלם את העונה השנייה של מהפכה במטבח. בנוסף, מונה הקבוצה את המסעדות הירושלמיות טלביה, הסדנא, מחניודה ואת הבר הסמוך אליה יודלה, וכן את הקייטרינג של הקבוצה - אגריפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully