וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה שסיבכה את השף אסף גרניט

20.4.2016 / 13:24

בדיחה או הערה פוגענית? השף אסף גרניט הצליח לעצבן לא מעט צופים של התוכנית "משחקי השף" בעקבות אמירה אומללה בה השווה בין הנצרות לטרנד הטבעונות

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

וידאו: השקת התוכנית משחקי השף

השף אסף גרניט הצליח לעצבן בפרק בתכנית "משחקי השף" ששודר שלשום הרבה מאוד צופים עם בדיחה לא מוצלחת במיוחד. בתכנית ששודרה ניתנה למתמודדים משימה לבשל מנה טבעונית. גרניט, שלא הסתיר בעבר את דעתו על הטבעונות, עשה זאת גם הפעם, רק שעל הדרך הצליח להעליב אוכלוסיה נוספת, כשהתייחס לטבעונות כטרנד חולף, ממש כמו הנצרות, לדבריו. בקטע מתוך התכנית ניתן לראות שגם מנחת התכנית מירי בוהדנה וגם חברי הנבחרת של גרניט מעט המומים ונבוכים מהאמירה. צילום מסך עם הציטוט של גרניט "זה יעבור, זה טרנד, זה כמו הנצרות, זה לא יחזיק מעמד", הועלה הבוקר לפייסבוק של השף הנוצרי אליאס מטר, וזכה לתגובות זועמות של צופים יהודים ונוצרים כאחד.

אסף גרניט. ניר פקין
טרנד חולף?/ניר פקין

מטר פרסם את התמונה בליווי הסטטוס "טמטום זה דבר נצחי ולא טרנד אדון אסף ואתה כזה ! אני לא בן אדם מאמין ! אבל רבאק אתה נמצא בתוכנית ריאליטי שבה אתה אמור להיות דוגמה לחניכים שלך וגם לצופים אפילו אם זאת הדעה שלך אז שמור אותה לעצמך ! חוסר כבוד מוחלט, עם שלם רואה אותך".

התגובות בפוסט של מטר זועמות אף הן על שופט הריאלטי שהפך בזכות התכנית הזאת, והתכנית הנוספת שלו ברשת "מהפכה במטבח" לדמות מוכרת ואהובה בציבור, עם הופעות במדורי הרכילות וקמפיין לחברה סלולרית. בפוסט מגיב גם השף עזרא קדם, שם הוא קורא לגרניט גזען ומטומטם. הערתו של גרניט צורמת עוד יותר בשל העובדה שלשף העסוק יש מסעדה מצליחה מאוד בלונדון - פאלומר, ואחת נוספת בדרך, לה קהל סועדים רב שמשתייך לדת הנוצרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של אליאס מטר נגד גרניט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהזכיינית רשת נמסר בתגובה לדברים "האמירה של אסף גרניט נאמרה בהומור– והכוונה כמובן הינה הפוכה, מכיוון שגם הנצרות והצמחונות אינם טרנד חולף. במידה וההומור לא הובן כהלכה ואם מישהו מהצופים נפגע, אנו מתנצלים על כך ומאחלים לכולם חג שמח והמשך צפייה מהנה במשחקי השף".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully