וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום כחול

23.1.2011 / 13:15

למרות המיקום המפונפן, פתח השף שאול בן אדרת מסעדה חדשה ולא יוקרתית ברוח דרום צרפת במתחם YOO בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק סלק בתרנגול הכחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחצי שנה החליט שאול בן אדרת לצאת לעוד הרפתקה קולינרית ולפתוח מסעדה חדשה. השף של מסעדת "קימל" בתל אביב ו"קימל בגלבוע" בחר גם הפעם בלוקיישן אטרקטיבי, במתחם צמרת החדש בלב מגדלי YOO, מיקום יחסית בתולי ממסעדות במרכז תל אביב וחניה לצדו. החזון היה ברור, מטבח עונתי מתחלף. אפילו השם, "סיזנס קיטשן", פורסם באמצעי התקשורת. אלא שאז, מרחק נגיעה מגזירת הסרט והשקת המקום החדש, חלם בן אדרת חלום, ממש כמו במשל תנכ"י טוב. בחלומו, ראה תרנגול כחול העומד על פרה, ומשהקיץ, ידע כי זה יהיה שמו של המקום - התרנגול הכחול וכך גם עוצב הלוגו.

למרות המיקום היוקרתי במרכז הקניות שמכוון בעיקר לקהל יעד אקסקלוסיבי, המסעדה עצמה דווקא מכוונת לכל כיס. לפי ה'אני מאמין' הזה של בן אדרת, הורכב תפריט אקלקטי במחיריו ונרקמה אווירה בז'אנר כפרי. קירות המקום, עוצבו ברוח מסעדות דרום צרפת, מעוטרים על ידי כלי מטבח עתיקים. במסעדה מספר חללים מעוצבים, כגון חדר פרטי הבנוי כמערת אבן ומנהרת יין שבה מקומות ישיבה ולצידן מדפי עץ עמוסים ביינות.

ברוח טרנד המטבחים הפתוחים, היושבים בחלל המרכזי יכולים להשקיף על הנעשה במטבח המעדנייה החשוף, שממנו יוצאות מנות משתנות מדי יום לפי היצע השוק. גם מנת הדגל במסעדה היא מנה מתחלפת מדי יום, המבוססת על אותו חומר גלם ומגיעה בשלוש וריאציות שונות כגון "הטלה", "הפרה", "החצילים" (109 שקלים). במנות הקבועות, בין היתר סלק עם טורטליני טלה (39 שקלים), סלט דלעת טרייה וגורגונזולה מתוק חריף (36 שקלים), ביסק של ים (49 שקלים), ועוד.

המסעדה נמצאת בתקופת הרצה מתחילת השבוע ועד סוף ינואר בה מובטחות שלל הנחות על התפריט ופינוקים על חשבון הבית.


התרנגול הכחול. ניסים אלוני 10, תל אביב. 03-5443349
שעות פתיחה: א' - שבת 24:00 - 18:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו מטבח פתוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully